I.

1K 33 1
                                    

,,Vlastně ne

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Vlastně ne. Někoho tu hledám."

🖤-🖤~🐺~🖤-🖤

Bylo to několik let, co Grace zemřela a stal se z ní hybrid. Bylo to pro ni zvláštní a z počátku velmi těžké. Cítila se velmi divně a musela se učit, jak se ovládat.

Nakonec se spokojila s takovým životem.

Tedy skoro.

Po její proměně se totiž stala to, co by považovala za svou nejhorší noční můru. Musela opustit svou rodinu.

Nechtěla jim ublížit, nemohla.

Navíc si nemyslela, že už by byla vítána. Pravděpodobně by ji považovali za monstrum a nechtěli by ji mezi sebou. Bylo jedno, jaký byla druh, chovali k upírům tak velkou zášť, že by jim bylo jedno, že je jejich sestra, kamarádka, rodina.

I když věděla, že zášť chovali hlavně k chladným.

Po její proměně jí Damon vysvětlil, jak to chodí a také jí vysvětlil, že existují dva druhy upírů.

Grace nevěděla, co by dělala a proto začala cestovat s Damonem.

Z počátku to nechtěl přiznat, ale užíval si její společnost. Přinesla do jeho života tolik štěstí. Byl skutečně rád, že ji proměnil a měl ji po svém boku. Po dvou letech se z nich stali nejlepší přátelé a Grace ho následovala kamkoliv. Byla tam pro něj po celou dobu a on pro ni.

A Grace mu také několikrát pomohla z průšvihu.

Damon nevěděl, kdy naposledy měl tak věrného a nejlepšího přítele. Byl za Grace tak vděčný.

Nakonec si také vypěstovali velmi silné sourozenecké pouto. Sice nebyli sourozenci krví, ale brali se jako bratr a sestra. Jeden o druhém věděli úplně vše a nic před sebou netajili.

Grace poznala také Damonova bratra Stefana, kterému slíbil věcné utrpení.

Ale přestože se Grace už nemohla stýkat se svou rodinou, stále ji sledovala. Bolelo ji, když sledovala, jak truchlí, nad její ztrátou, ale bylo to tak lepší.

Grace zjistila, že po její "smrti" William našel svůj otist a byla za něj šťastná. Jmenovala se Judith a Grace věděla a byla ráda, že dělá Williama šťastného.

Ovšem děti už z ní nebyly tak nadšené.

Judith nikdy nemohla nahradit jejich matku a nikdy nenahradí.

Grace se nikdo nemohl vyrovnat a nikdy nikoho nebudou milovat víc.

Nejvíc, kdo byl nespokojený s přítomnosti Judith byl Billy, i když věděl, jaké má ona a jeho otec spojení. Jenže od té doby, co se William a Judith začali stýkat, Billy s ním moc nemluvil a téměř každá jejich konverzace skončila hádkou.

Grace (TVD/Mikaelson Brothers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat