,,Udělám to. Udělám cokoliv jen, aby jsi zachránil Damona."
🖤-🖤~🐺~🖤-🖤
Grace následovala původního upíra a hybrida zpět do Alaricova bytu, kam se museli ještě stavit.
Grace by si popravdě přála zastavit nebo aspoň zpomalit čas. Damon by měl více času a Grace vlastně taky. Musela ho zachránit.
,,Když už dostanu tu krev?" Zeptala se Grace po cestě a začala být víc a víc nervózní a měla větší strach ze ztráty svého přítele. ,,Brzy, lásko. Buď trpělivá." Řekl Klaus. ,,Jde o život mého nejlepšího přítele, nemůžu být tpělivá." Rozčilovala se a všichni společně vešli do bytu.
Grace by nepřekvapilo, že by tam Katherine stále trčela, ale překvapil ji Stefan.
I když nejspíše věděla, proč tam je.
Chce zachránit svého bratra.
,,Klausi. Vrátil ses." Řekla Katherine. ,,Koukni, kdo přišel na návštěvu." Dodala a ukázala na mladého upíra.
,,Stefane." Řekla Grace a přiběhla k němu, aby ho mohla obejmout. ,,Grace, Damon-" ,,Já vím." Přerušila ho a smutně se na něj usmála.
,,Proto jsem tu, proto jsem taky dala Klausovi Ortoklas. Slíbil mi lék." Dodala ještě, než se odtáhla.
,,Vždycky odněkud vykoukneš, viď." Řekl Klaus Stefanovi, když i úplně odstoupila.
,,Potřebujeme tvou pomoc. Pro mého bratra." Řekl Stefan. ,,Ať je to cokoliv, musí to počkat. Mám totiž závazek vůči svému bratrovi a ten vyžaduje mou pozornost." Řekl Klaus a Grace se na něj nedůvěřivě podívala.
To nevypadalo příliš dobře a bála se, co udělá.
,,Víte, jak důležitá je rodina, jinak by jsi tu nebyl. Bratr mi dal slovo, že se setkám s tou svou." Řekl Eliáš při pohledu na Stefana.
,,To splním." Ozval se za dvojicí Klaus. Grace a Eliáš se otočili a Klaus vrazil Eliášovi dýku do srdce.
Grace zděšeně vykřikla a hned na to zalapala po dechu a položila si ruku na srdce.
To jí nemohl udělat, nemohl Eliášovi jen tak probodnout srdce dýkou. Vždyť ublížil i Grace a jí se to vůbec nelíbilo. Uvědomoval si Klaus vůbec své činy? Věděl, že jí tím ublíží? Zajímalo ho to vůbec?
Co jí ale přišlo zvláštní bylo to, že tentokrát neomdlela.
I když... byla už aspoň polovičně spojena s oběma, takže proto to nepůsobilo tak moc.
Grace chtěla dýku vytáhnout, jenže ji Klaus popadl za paži, a přitiskl ke zdi s rukou kolem krku, ale snažil se vynaložit co nejmenší stiskl.
,,Proč?" Zeptala se Grace.
ČTEŠ
Grace (TVD/Mikaelson Brothers)
FanfictionGrace milovala svou rodinu a velmi ji mrzelo, že ji musela opustit. Ale snažila se to brát pozitivně, protože potkala svého nejlepšího přítele, téměř bratra a hlavně tři muže, kteří ji změnili život. (Mikaelson x Oc) (Polyamorie - vysvětleno uvnit...