XXV.

748 27 2
                                    

,,Můžeš mě pustit, není to tak, že bych umírala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Můžeš mě pustit, není to tak, že bych umírala."

🖤-🖤~🐺~🖤-🖤

,,Gracie." Grace nereagovala. Chtěla spát, chtěla si odpočinout. ,,No tak, Grace." Strčil do ní Damon znovu. 

Grace trochu zavrčela, ale stejně vstala. 

,,Nebuď nevrlá. Vím jak se cítíš." Řekl Damon. Grace protočila očima a vydala se do svého pokoje, aby si mohla dát sprchu a obléct se. 

Obojí potřebovala. A to hodně. 

Zrovna, když už si jen upravovala vlasy, došla jí zpráva.

Trochu zamračila a šla si přečíst zprávu.

Caroline: 
911 hned u mě doma.  

Grace si povzdechla a zamračila se ještě víc. Bála se, co se stalo a doufala, že to nebude tak strašné. I když v tomto městě nikdy nic nešlo dobře. 

Popadla své věci a šla dolů. 

,,Kam jseš?" Zeptala se Stefana, který zrovna vycházel ze dveří. ,,Caroline. Ty?" ,,Caroline." Odpověděla stejně Grace. 

To už se Grace nelíbilo vůbec. Pokud psala oboum, rozhodně to nebylo nic dobrého a museli rychle za Caroline. Grace jen doufala, že nebyla zraněná.

,,Co je?" Zeptal se Stefan okamžitě, když byli u Caroline. ,,Tyler ví o tobě, Damonovi a Grace. No, o Grace zrovna ne, myslí si, že je pouze upír. Ale ví, že Damon zabil Masona. Ale já neřekla ani slovo." Drmolila Caroline. 

,,To ta Jules. Chytli se s Grace a Damonem." Řekl Stefan a Grace přikývla. ,,Zdá se, že Jules bude skutečně první člověk, kterého zabiju." Zavrčela Grace naštvaně. 

,,Tyler byl děsně rozhozenej. Viděla jsem to, připadal si podvedenej." Řekla Caroline. ,,Tak to je zlý." Povzdechl si Stefan.  

,,Neřeknete to Damonovi, že ne?" Poprosila v podstatě Caroline. ,,Ne. Už tak chce všechny vlkodlaky vyhladit. A jsem si jist, že se k němu Grace velmi ráda přidá." Řekl Stefan a Grace s úsměvem přikývla. I když věděla, že pokud si to Caroline přeje, nemůže ublížit Tylerovi.

,,Jenže, Caroline, co když se bude chtít Tyler pomstít? Nedivila bych se a může ho to zabít." Dodala Grace za Stefana. 

,,To přece nesmíme dopustit." Řekla Caroline a Grace si povzdechla a promnula si oči. 

Věděla, že dříve či později bude mít na rukou něčí krev a pravděpodobně bude patřit vlkodlakovi. Někdo bude poctěn. Grace nechtěla mít na rukou krev, ale zároveň nemohla dovolit, aby někdo ubližoval její rodině a přátelům.

,,Musíme ho najít a vysvětlil mu to, než vyvede nějakou pitomost." Vyšilovala Caroline.

,,Musíte si s ním promluvit. Jenom mu to vysvětlit. Vždycky víte, co říct a Grace je v podstatě naše matka." Pokračovala Caroline a Grace zvedla obočí. 

Grace (TVD/Mikaelson Brothers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat