LXVI.

512 27 1
                                    

🖤-🖤~🐺~🖤-🖤

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

🖤-🖤~🐺~🖤-🖤

Grace byla znovu ve své vlčí podobě a stála vedle své rodiny. Spolu stáli po boku ostatních upírů a smečky a čekali, dokud se neukáží Volturiovi.

Grace nevěděla, jak si má vládce a jejich gardu představovat.

Bude to poprvé, co je uvidí a přemýšlela, jací budou. Podle všeho z nich měla spousta strach, ale zase se jim ani nebáli postavit, když přišlo na rodinu. Jistě měli moc v jejich upíří komunitě, nastolili si tam pravidla. Ale nedokázali ovládat noční chodce nebo jiná nadpřirozená stvoření.

Grace cítila, jak jí někdo položil ruku na hřbet a začal ji hladit. Otočila hlavu a podívala se na Eliáše, který jí jemně prsty projížděl srstí.

Potichu zakňučela a otřela mu svou hlavu o hruď.

Skupina nemusela čekat dlouho.

Chvíli po tom, co dorazili na pole z druhé strany lesa vyšla druhá skupina. Každý byl zahalený v černém plášti a Grace si všimla erbu na hrudi. Pravděpodobně erb Volturiových.

Popravdě trochu znervózněla, když uviděla, že jejich svědků je podstatně více, ale zůstala klidná.

Věděla, že její malá holčička je v bezpečí a na tom záleželo.

Volturiovi se zastavili a všichni si sundali své kápě. Grace si prohlédla prvního krále. Starší muž s dlouhými černými vlasy a rudými oči. Všichni měli rudé oči a nepřekvapilo ji to.

Carlisle odstoupil od Esme a šel do čela skupiny.

„Aro, promluvme si jako kdysi. Civilizovaně." Začal Carlisle. „Rozumná řeč, Carlisle. Ale poněkud nemístná, vzhledem k zástupu, který jsi proti nám shromáždil." Řekl Aro.

„Můžeš mi věřit, že boj jsem neměl v úmyslu. Žádný zákon nebyl porušen." Odporoval Carlisle. „Vidíme dítě. Nejednej s námi jako s hlupáky." Zavrčel Caius.

Grace potichu zavrčela na jednoho ze tří králů. Jistě, byla dítě a možná jiná, než ostatní, ale byla nevinná.

Tím, že zavrčela, upozornila na sebe i na svou rodinu a okamžitě vyvolala strach u druhé strany. Když uviděli původní rodinu, samozřejmě dostali strach.

„Ale není nesmrtelná." Pokračoval Carlisle nahlas a naštvaně. „Tihle svědci ti vše potvrdí. Ověř si to. Pohleďte na ruměnce v jejích tváří." Dodal nakonec.

„Jasný podvod." Řekl Caius. „Se sbírám všechna zrníčka a se skládám pravdu. Avšak od někoho, kdo se s příběhem více spjat." Přerušil ho Aro. 

„Edwarde. Jelikož se dítě tiskne k tvojí novorozené choti, tak soudím, že jde o tebe." Dodal a natáhl k Edwardovi ruku.

Edward pustil svou ženu a šel za Arem. Bella se začala soustředit a poslala na svého muže štít, ale jakmile stál přímo před Arem, zrušila ho.

Grace (TVD/Mikaelson Brothers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat