,,Nebýt něj, už tady nejsem, mohla jsem být už dávno mrtvá. Damon mi zachránil život. Měl by jsi mu být vděčný a děkovat mu."
🖤-🖤~🐺~🖤-🖤
Grace netušila, jak mohla kývnout na něco tak nepříjemného, jako rozptýlení muže.
Jak řekly ženy, Raye skutečně našli v baru, ovšem museli se vyhnout zvědavým očím, takže Stefan musel přinutit zbytek baru. To potřebovalo odvést pozornost Raye, což měla za úkol Grace.
Ne, že by to bylo příjemné jí i Klausovi.
Nejraději by urval hlavy všem mužům, co se na Grace pouze podívali. Klaus samozřejmě žárlil a nechtěl Grace vidět s někým jiným. Stačilo, že se o ní musel dělit se svými bratry. Ale aspoň to budou jeho bratři, než někdo jiný.
Grace vstoupila do baru a šla se okamžitě posadit na barvou stoličku nedaleko vlkodlaka.
Všimla si, jak si ji prohlíží, přesněji její tělo, a nenáviděla to.
Ray vstal ze své stoličky a posadil se vedle ní.
,,Co tu dělá taková kráska sama?" Zeptal se s pokusem s ní flirtovat.
Grace se snažila neprotočit oči. Po deseti letech manželství a pěti dětech neměla ráda flirtování. Jistě, milovala, když jí někdo říkal komplimenty, nebo pěkná slova, jenže aby s ní někdo flirtovat jako středoškolský puberťák, který se snaží sbalit dívku.
Škoda, že si na flirtování bude muset znovu zvykat, až potká svou třetí a poslední spřízněnou duši.
,,Snažím se zahnat nudu." Odpověděla prostě a pokrčila rameny.
,,Co nejraději piješ?" Vyptával se. „Bourbon."
,,Pak tedy bourbon tady pro dámu."
Za chvíli před ní byla položena sklenice s ledem a bourbonem.
Grace nebyla na alkohol, dokud nepotkala Damona. Naštěstí se nedokázala opít, neboť její tělesné teplo alkohol rychle spalovalo.
Nepříjemně se zavrtěla na svém místě, když jí položil ruku na holé stehno.
,,Tak, co kdy jsme-" „Co kdyby jsi svou ruku raději oddělal." Grace se ulevilo, když uslyšela Klause, který se postavil za ni a položil jí ruku na rameno. Pod jeho dotekem se Grace vždy uvolnila. Věděla, že je její otisk a spřízněné duše na blízku a uklidňovalo ji to.
,,Kdo si myslíš, že jsi?" Zeptal se Ray, když pomalu oddělal svou ruku.
,,Přítel tady té mladé a krásné dámy."
Grace se snažila nečervenat. Jistě, nebyl její přítel, ale tak jako Klausovi se líbilo, když řekla, že je jeho přítelkyně, jí se líbilo, když řekl, že je její přítel. Možná se jí také líbilo, když ji někdo nazýval svou a nárokoval si ji, ale to nikdo nemusel vědět.
ČTEŠ
Grace (TVD/Mikaelson Brothers)
FanfictionGrace milovala svou rodinu a velmi ji mrzelo, že ji musela opustit. Ale snažila se to brát pozitivně, protože potkala svého nejlepšího přítele, téměř bratra a hlavně tři muže, kteří ji změnili život. (Mikaelson x Oc) (Polyamorie - vysvětleno uvnit...