Kapitola 31: Válka

26 3 0
                                    

,,Megatrone..." vypravil ze sebe Optimus ochromeně. Jeho bratr se proti němu rozmáchl mečem a on se tak tak stihl odkulit a nepřijít tak o ruku. ,,Megu, co to sakra?" Zvedl se na kolena a na ruce. Kolem nich zuřila bitva, ale on to nevnímal. Nemohl uvěřit, že se Megatron vážně obrátil proti nim. Proti... Němu samotnému.

,,Co to sakra, ptáš se?" zavrčel na něj Megatron vztekle a znovu se po něm ohnal mečem. Optimus zase přepadl na záda a odšoupl se dál. ,,Vy si zasloužíte prohrát," pokračoval Megatron, ,,zasloužíte si to za to, co jste způsobili!"

Optimus se konečně zvedl na nohy a uskočil před Megatronovou čepelí. ,,Nebudu s tebou bojovat, bráško," řekl mu rázně. Nechtěl s ním bojovat. Nemohl, nedokázal by to. Nemohl proti němu pozvednout zbraň jako kdyby byli ve cvičné aréně. Byli na bitevním poli. Tohle nebyla aréna. Ani cvičný souboj. A bylo vidět, že Megatron to myslí skutečně a smrtelně vážně.

,,Přestaň mi tak říkat, Optime," zasyčel Megatron a zase se po Optimovi ohnal. Ten ale uskočil a zase se zvedl na nohy. Meč nevytáhl, vzal ho do ruky i s pochvou a vykryl tak Megatronův výpad.

Odstrčil Megatrona dál od sebe. ,,Proč tohle děláš?" zeptal se ho zmateně. Megatronovy teď už rudé optiky se rozsvítily hněvem.

,,Ty se ještě ptáš proč?" vypálil na něj. ,,Za to, co se stalo jí!" bylo vidět, kolik bolesti v sobě má. Ale Optimus nedokázal pochopit, proč ten vztek otáčí směrem k němu místo směrem ke Cruxovi.

,,Megatrone, já s Raininou smrtí neměl nic společného," zkusil mu vysvětlit klidně. Megatron se mu ale mečem rozmáchl po nohou a Optimus sotva stačil uskočit.

,,Kdybys dělal, co máš, k tomu útoku vůbec nemuselo dojít," vedl si Megatron dál svou. ,,Zaplatíš za to, cos jí udělal..." A tentokrát se ohnal pořádně. Donutil tak Optima vytáhnout meč z pochvy a bránit se doopravdy. I tak ale jenom ustupoval. Neútočil.

,,Megatrone poslouchej mě -" začal Optimus znovu, ale jeho bratr neměl zjevně v plánu poslouchat. Pořád se ho snažil zasáhnout svým mečem. A Optimovi po chvíli nezbylo nic jiného, než zaútočit taky. ,,Nechci ti ublížit, Megu," řekl mu, ,,ale udělám to, když budu muset."

Jejich čepele se setkaly. Kov břinkl o kov. A stejně jako jejich meče se setkaly i jejich pohledy. ,,Tak do toho, Prime..." zasyčel Megatron na svého bratra.

A Optimus... Ho přetlačil. Skopl ho k zemi a dal mu meč pod krk. ,,Odvolej ty jednotky," vyzval ho. Megatron ale jeho meč odklonil. ,,Odvolej je!" zvýšil na něj Optimus hlas a nohou mu dupl na rameno. Jenomže Megatron ho ze sebe snadno shodil.

,,To se nikdy nestane," zavrčel. ,,Máš to spočítané... Už to nic nezastaví, Optime. Ani ty, ani já." Tentokrát se po něm ohnal pěstí.

Trefil by ho... Kdyby mezi ně v ten moment nedopadla výbušnina od jednoho z nepřátelských letců. Rozdělila je. Optimus ucítil, jak mu do hrudi proniklo cosi ostrého a horkého. Odletěl celkem dost daleko, meč mu vypadl z ruky. Pak ucítil jen dopad. A bylo temno.

...

Vzbudil ho až dotyk na jeho rameni. Pootevřel optiky. Hlava mu neskutečně třeštila. V hrudi cítil ostré bodání a chvíli mu trvalo, než se vzpamatoval a došlo mu, co se stalo. Když si to uvědomil, vyletěl do sedu. Málem rukou srazil Sentinela, který stál vedle něj. Kolem bylo nějak... Ticho. Nebyl slyšet žádný křik, žádné výbuchy.

,,Co se... Co se sakra stalo?" vypravil ze sebe zmateně. Sentinel ho zase chytil za rameno.

,,Uklidni se," řekl mu konejšivě, ,,stáhli jsme se, stejně jako oni. Musíme se přeskupit... Tebe našel Hallrun. Měl jsi šrapnel v hrudi, Ratchet ti ho vytáhl. Nebyl jsi mimo moc dlouho." Optimus se ale pořád zmateně rozhlížel kolem.

Transformers Prime (The Prequel): Tehdy na CybertronuKde žijí příběhy. Začni objevovat