Kapitola 5: Studnice Prajisker

126 11 12
                                    

...(noc před pasováním)...

(15+ (18+) content - don't like, don't read)

Raindown už chtěla spát. Zalezla si do postele a zavrtala se do deky jako nějaké mládě Predacona. Chtěla zavřít optiky, ale vyrušily ji zvuky kroků před dveřmi do jejího pokoje. Trochu zbystřila, ale stejně se nezvedala. Zaklepání ji však donutilo zvednout se na loktech.

Kdo může klepat v tuhle hodinu? pomyslela si, nahlas ale řekla jen: ,,Dále?" Přikryla se dekou až k ramenům, ale jakmile se dveře otevřely, opadla z ní nervozita a na tváři se jí objevil úsměv. Megatron, který právě vešel dovnitř, jí úsměv oplatil a zavřel za sebou dveře.

,,Ale ale," zívla Rain, ,,kdopak to přišel? Náš budoucí první Generál." Přestala si držet deku u ramenou a opřela se o ruce.

,,Ani mi to nepřipomínej," uchechtl se Megatron a přišel k jí blíž, ,,copak se nemůžu podívat za svojí sparkmate, která se zítra stane kapitánkou nejlepší iaconské letky?" Rain mu udělala místo na posteli a on si sedl vedle ní. Usmála se na něj a přitulila se k němu.

,,Říkala jsem si, žes na mě zapomněl," začala. ,,Tys byl s Optimem?" zeptala se. Megatron ji objal a přikývl.

,,Byli jsme to trochu předem oslavit," odpověděl jí, ,,ale teď jsem tady a jenom tvůj." S těmihle slovy si Rain k sobě za pas přitáhl a dlouze ji políbil. Rain neprotestovala - spolupracovala. Natiskla se na něj jak nejvíc to šlo a on ji položil na postel. Na chvíli se od ní odtáhl a zadíval se jí do optik. Rain se na něj usmála. ,,Jen můj?" zeptala se a nadzvedla jedno obočí. Megatron nechápavě naklonil hlavu na stranu.

,,Jo, jasně, že jen tvůj," odpověděl. Rain protočila oči vsloup a pak se podívala jinam.

,,Zítra už to bude stejně všechno jiné. Pak už se budeš starat jen o Iacon..." trochu posmutněla, ale cukaly jí koutky. Megatron si ji za týlo přitáhl do dalšího - tentokrát vášnivějšího - dlouhého polibku. Propletli si prsty a Megatron Rain pohladil rukou po tváři

,,Mezi námi dvěma to nic nezmění," zašeptal jí Megatron do audioreceptoru, ,,nikdy, ať se stane co chce."

Rain se pousmála a Megatron přejel rty z těch jejích na Rainin krk. Rain zaklonila hlavu a nechala se unášet tím krásným pocitem. ,,A co ten zápas v Kaonu?" zeptala se a Megatron se musel usmát.

,,Co by s ním bylo?" uchechtl se a políbil Rain trochu níž. Rain unikl vzdych a Megatron ji znovu políbil na rty. Stiskl Rain boky a za pas si ji přitáhl k sobě. Rain se trochu prohnula v zádech a Megatron od ní odtáhl své rty a pohladil jí po tváři. ,,Vyhraju to." ujistil ji. Rain se pousmála a znovu si ho přitáhla k sobě.

,,Někdy mě to tvoje sebevědomí přivádí k šílenství," řekla mu mezi polibky, ,,a stejně jsi ten nejlepší ze všech."

Megatron ji potom umlčel polibkem tak vášnivým, že Rain nezbylo nic jiného, než spolupracovat. Stiskla mu jeho ruku silněji a Megatron ji znovu políbil na krk. Sjel níž, mezi její hrudní pláty - a pak ještě níž a ještě...

Rain se prohnula v zádech a obmotala mu nohy kolem krku. Nechala ho, ať si dělá co chce. Unikl jí další vzdych a Megatron jen zvedl oči. Rain se na něj nedívala, místo toho jen zaklonila hlavu a chytla Megatrona za ruku. Megatron jí ruku stisknul a odtáhl se. Hřbetem volné ruky si otřel ústa a Rain se zatvářila trochu zklamaně, ale Megatron na nic nečekal. Rain si ho vytáhla zpátky na úroveň svých optik a Megatron se na ni usmál. Rain mu dala ruce kolem krku a Megatron jí roztáhl nohy.

Transformers Prime (The Prequel): Tehdy na CybertronuKde žijí příběhy. Začni objevovat