Dicle ve Barış tatillerine devam ediyorlardır son günleridir yarın İstanbul'a dönüyorlardır. izmir sokaklarında gezerken magazin karşılarına çıkar.
Barış:arkadaşlar burda da mı.
X:işimiz bu.
Barış:doğru.
X:bir haftadır İzmir'desiniz neler yaptınız.
Barış:kafamızı dinledik bol bol dinlenip dolaştık bugün son günümüz yarın İstanbul'a dönücez tatilimizin son gününü keyifli geçirmek istiyoruz.
X:kıyafetlerinizin uyumu gözlerden kaçmıyor yakışmış.
Barış:teşekkür ederiz arkadaşlar müsaadenizle dolaşmaya devam etmek istiyoruz.
X:tabi.
Dicle ve Barış'ın kombini;
Dicle:evet bugün napıyoruz sevgilim.Barış:dolaşır eve gideriz yemek yer film izleriz olur mu sevgilim.
Dicle:olur sevgilim.
Dicle ve Barış biraz daha dolaşıp eve gelirler yemeklerini yiyip mısır patlatırlar pijamalarını giyip televizyonun karşısına geçerler.
Pijamaları;
Barış:güzel oldular böyle.Dicle:evet.
Barış:ne izliyoruz.
Dicle:bilmem ne izleyelim.
Barış:yanımda kal nasıl.
Dicle:olur.
Dicle ve Barış filmi izlerken uyuya kalırlar. Sabah uyanan Barış olur göğsünde uyuyan Dicle'yi görünce gülümser ve Dicle'yi izlemeye başlar. Uzun uzun inceler sevgilisinin yüzünü arada bir saçlarına öpücük kondurur. Dicle kıpırdanmaya başlar. Barış gülümseyerek Dicle'yi izliyordur Dicle gözlerini açar.
Dicle:günaydın.
Barış:günaydın.
Dicle:ne zaman uyandın sen.