6. Bölüm

884 30 72
                                    

Barış Dicle'yi ajansa bırakır ve Meral'e telefon eder.

Meral:efendim Barış.

Barış:ben senden bir şey rica edicem.

Meral:dur tahmin ediyim Dicle'yle baş başa kalamıyorsunuz sanada gelemiyor annen var bizde olucaksınız teyzene gider misin diyiceksin dimi.

Barış:Meral.

Meral:hı.

Barış:sen benim sevgilime dinleme cihazı mı taktın nerden biliyorsun ya.

Meral:tahmin etmesi zor değil tamam ben giderim bu akşam teyzeme 2 gün boyunca gelmiyim nasıl olsa hafta sonu Dicle izinli 2 gün hasret giderin sizde olur mu?

Barış:valla helal olsun hiç bir şey dememe gerek kalmadan sen organizasyonu yaptın bile.

Meral:öyle.

Barış:tamam sen giderken anahtarı bırak ben yemek hazırlıycam Dicle'ye.

Meral:tamam.

Barış telefonu kapatır.

Barış:naptı acaba hakatten Dicle'ye dinleme cihazımı taktı bu kadar bilmesi normal değil aman naptıysa yaptı önümüzde 2 gün var bol bol vakit geçiriceğimiz.

Barış alışveriş yapar. Dicle'nin evine gelir yemek hazırlar evi süsler ve Dicle'yi beklemeye başlar. Dicle eve gelir evin kapısını açar.

Dicle:Meral ben geldim.

Dicle içeri girer evin her yeri mumlarla süslenmiştir. Barış arkasından gelip sarılır kafasını boynuna gömer.

Barış:hoşgeldin sevgilim.

Dicle:hoşbuldum sevgilim sen hangi ara geldin de yaptın bunları ayrıca Meral nerde?

Barış:seni bıraktıktan sonra Meral'i aradım o daha ben söylemeden söyledi her şeyi 2 günlüğüne teyzesine gitti baş başayız sevgilim 2 gün bizim.

Dicle:hım öyle mi?

Barış:öyle hadi gel yemek yiyelim.

Dicle:ellerimi yıkıyım geliyorum.

Barış:tamam sevgilim.

Dicle ellerini yıkamaya gider geri geldiği zaman sofraya otururlar.

Dicle:geçen günki çorbadan sonra geliştirmişsin kendini.

Barış:dalga geçme.

Dicle:tamam.

Barış:sen bugün Aydan Şener'le birlikte olucaktın ne oldu o iş hal oldu mu?

Dicle:oldu gibi gibi.

Barış:bir şey olmuş ne oldu.

Dicle:anlatıcam ama sinirlenmek yok.

Barış:anlat.

Dicle herşeyi anlatır.

Barış:bir dakika ben doğru mu anladım sen Rahmi Diligil ile mi birlikteydin.

Dicle:ben değil Gülin yani ben Gülin'in yerine geçince öyle bir şey söyledi Feris Hanım Aydan Hanımı ikna etmek için mecburen ayak uydurdum zaten Peride Hanım şok oldu kadın neye uğradığını şaşırdı bir bana bakıyor bir Feris Hanıma.

Barış:Feris'ede aşk olsun seni niye kattı işin içine.

Dicle:beni değil Gülin'i Aydan Hanım beni Dicle olarak değil Gülin olarak tanıdı o yüzden takma.

Barış:Allahım 1 gün sadece 1 gün şu Ego'da normal aksiyonsuz 1 gün geçsin lütfen ya.

Dicle:o pek mümkün değil biliyorsun dimi hele birde Ceyda Hanım varken hiç değil.

Gecenin İçindeki Gün Işığı DicbarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin