2. Bölüm

1.3K 27 33
                                    

Aradan 2 gün geçer doktorlar. Dicle'yi uyandırır. Barış bir an bile yanlız bırakmamıştır. Dicle'yi ajanstakilerde sürekli arayıp bilgi alıyorlardır. Kıraç 2 gün boyunca gelmiştir kızını camdan usulca izleyip gitmiştir şimdi odada Dicle ve Barış baş başa çıkacakları 1 haftalık tatili planlıyorlardır.

Barış:evet sevgilim nereye gidelim.

Dicle:bilmem.

Barış:yani var ya baban da kalp krizi geçiricek günü buldu geçirmez geçirmez bizim birlikte olduğumuz gece kalp krizi geçiresi tuttu hissetti mi naptı ya.

Dicle:ne diyorsun öyle şey denir mi.

Barış:ne yalan mı ne güzel öpüyordum seni araya girdi.

Dicle:Barış!!!

Barış:ne var ya beni öperken öyle demiyordunuz ama Dicle Hanım.

Dicle:Allah Allah ilk kim öptü Barış Bey.

Barış:ben öptüm ne var bana bak biraz daha konuşursan eğer burda da öpücem ona göre.

Dicle:he öp öpte magazin çeksin projeksiyona yansıyıp rezil olduğumuz yetmedi birde hastane odasında görüntü verelim ellerine tam olsun.

Barış:ne var işte gayette güzel oldu ben o resmi eve asmayı düşünüyorum. Güzel resim.

Dicle:yok ev olmaz dövme yaptır sen en iyisi nasıl fikir.

Barış:fena fikir değil ama dövme fikri var aklımda ama başka bir şey o.

Dicle:Allah Allah neymiş o.

Barış:yaptırınca görürsün.

Dicle:iyi hadi öyle olsun.

Barış:sen nereye gidicez onu söyle.

Dicle:izmire gidelim istersen bu mevsimde sıcaktır oralar.

Barış:olur 1 hafta baş başa olalım telefonlarımızıda uçak moduna alıcam ulaşmasınlar bize.

Dicle:acil bir şey olursa ne olucak.

Barış:ya acil olayı biz mi çözücez burda var bir sürü insan onlar ne işe yarıyor onlar çözsün ben sevgilimle hasret gidericem kimse kusura bakmasın.

Dicle:ne oldu bey efendi çok mu özlediniz.

Barış:evet çok özledim seni özlediğimi o gün seni öptüğümde anladım ben seni öpmeyi ne kadar özlemişim farkına varmadan herkesten uzaklaşıyım derken sana hasret kalmışım en büyük cezayı kendime vermişim meğer. Senden ayrı kalarak kokundan dudaklarından ellerinden saçlarından teninden ayrı kalarak en büyük cezayı kendime kesmişim.

Dicle:aklın başına geldi mi.

Barış:geldi bundan sonra ortadan kaybolurken senide alıcam yanıma birlikte kaybolalım bizi bulamasınlar.

Dicle:bak ya.

Barış:nee!

Dicle ve Barış hastaneden çıkar kapının önünde magazinciler vardır yollarını keserler.

X:Barış Bey Dicle Hanım bir kaç sorumuz olucak size.

Barış Dicle'ye bakar konuşalım mı der gibi Dicle gözlerini kapatıp açar onay verircesine. Magazinciler bu görüntüleri çeker.

Barış:arkadaşlar çok kısa ama Dicle hastaneden yeni çıktı.

X:tabi neden hastanedeydiniz.

Barış:Dicle biraz yorgun düştü o yüzden.

X:ilişkiniz nasıl gidiyor.

Dicle ve Barış bir birlerine bakar aynı anda;

Gecenin İçindeki Gün Işığı DicbarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin