Dicle ve Barış öpüşerek odaya girer. Barış Dicle'yi kucağına alır. Yavaşça dudakları ayrılır. Alnını Dicle'nin alnına yaslar. Fısıldayarak konuşmaya başlar.
Barış:özür dilerim özür dilerim seni yanlız bıraktığım için özür dilerim sevgilim.
Dicle:özür dileme bir daha beni yanlız bırakma.
Barış:asla seni bir daha yanlız bırakmıycam asla sevgilim.
Barış tekrar Dicle'nin dudaklarına yapışır Dicle'yi yatağa yatırır gömleğinin düğmelerini açmaya başlar gömleği üstünden çıkartır eli sütyeninin kopçasına gider yavaşça sütyeninide çıkartır kafasını Dicle'nin boynuna gömer uzun uzun boynuna öpücük kondurur. Üstlerinde kalan son parçalarıda çıkartır ve kendisini Dicle'ye itikler buldukları ritimle bir süre birlikte olurlar. Barış nefes nefese kendisini Dicle'nin yanındaki boşluğa atar.
Barış:seni seviyorum.
Dicle:bende seni seviyorum.
Dicle'nin telefonu çalar.
Dicle:telefonum çalıyor.
Barış:dur ben getiriyorum bekle.
Barış telefonu eline alır Gülin'in aradığını görür. Telefonu Dicle'ye uzatır.
Dicle:alo Gülin bir.....
Gülin:Dic-Dicle Kır-Kıraç Bey kalp krizi geçirdi hastanedeyiz lütfen gel.
Dicle şok olmuş bir şekilde telefonu elinden düşürür. Barış telefonu alır olayı öğrenip Dicle'yle yola çıkar.
Dicle:bir şey olmıycak dimi.
Barış:olmıycak sevgilim olmıycak korkma.
Dicle:hepsi Beren'in yüzünden.
Barış:ne alaka.
Dicle:ajansın Serkan Bey'e satılması sevgililer günüde ki parti röportaj bizim resmimizi o koymuş Gülin'de ses kaydı var. Her şey Beren'in suçu. Ama eğer babama bir şey olursa onu benim elimden kimse alamaz.
Barış:sevgilim sakin ol bir öğrenelim Beren yaptıysa seni tutmalarına izin vermiycem.
Hastaneye gelirler hepsi kapıdadır yeni gelmişlerdir. Dicle Gülin'in yanına gider Gülin'i sarsmaya başlar.
Dicle:Gülin nasıl oldu konuş.
Gülin:Galata Kulesinin orda bir mekanda ilk önce içki içti sonra telefonuna mesaj geldi kalktı yürürken yalpalandı düştü apar topar getirdim hepinize haber verdim ancak geldiniz işte.
Dicle:Beren nerde.
Gülin:yu-yukarda.
Dicle:bu sefer elimde kalıcak.
Dicle koşarak yukarı çıkar diğerleride peşinden Dicle koridorun başına gelir.
Dicle:Bereeeeeeeeeeeeeen!!!!!!
Dicle öfkeyle Beren'in üstüne yürür Beren'in kolunu sıkmaya başlar.
Dicle:sen yaptın dimi naptın babama konuş çabuk.
Beren:ya ben napıcam babama ya.
Dicle:Beren bak en ufak payın varsa seni benim elimden alamazlar.
Doktor çıkar.
Doktor:Kıraç Özdal'ın cep telefonu.
Dicle telefonun alıp bakar Beren'in attığı mesajı görür. Öfkeyle Beren'e döner.