8. Bölüm

762 30 41
                                    

Aradan 1 hafta geçer Ego ajansa bir zarf gelir.

Kurye:Dicle Ertem burada mı?

Jülide:tabi ben çağarıyım.

Jülide Dicle'yi çağarmaya gider.

Jülide:kurye geldi seni soruyor.

Dicle:tamam geldim.

Dicle kuryenin yanına gider. Zarfı alıp kağıda imza atar. Zarfı açar.

Dicle:ayyy sonunda geldi.

Jülide:o ne kız.

Dicle:Ege Üniversitesinden gelmiş.

Gülin:ne alaka kız sen mezun olmadın mı?

Dicle:oldum da bu her sene geliyor bana.

Emrah:ne alaka.

Dicle:okul birincilerine her sene gider bu davetiye bahar etkinliği olduğu için amaç eski öğrencilerle yeni öğrencileri kaynaştırmak.

Gülin:vayy.

Ceyda:neymiş o.

Dicle:sizi ilgilendiren bir şey yok Ceyda Hanım.

Feris seslere koridora çıkar diğerleride meraklarına yenik düşüp çıkar. Barış ajansa girer ortamın gerginliğini görüp Aydın'ın yanına gider.

Barış:ne oluyor ya.

Aydın:gel gel senin ki Ceyda Hanımı parçalıycak.

Ceyda:Dicle elinde ki ne öğrene bilir miyim.

Dicle:öğrenemezsin bu benim özel meselem özel hayatım sizi ilgilendirmiyor Ceyda Hanım siz kendinize başka işler bulun mesela gidin dizi izleyin üstünüze vazife olmayan şeylere karışmayın lütfen.

Ceyda bozulur diğerleri bıyık altından gülüyordur. Dicle Ceyda'ya yaklaşır kulağına fısılamaya başlar.

Dicle:ne işler çevirdiğini öğrendim Ceyda çok az bir işim kaldı sadece 2 hafta bekle son 2 haftan burdan gidiceksin Melisa Hanıma bilgi aktardığını Feris Hanım hakkında konuştuğunu ve onu doldurduğunu biliyor mu? Serkan Bey bence bilmiyor ya da paravan şirketlerini ve tefecilik yaptığını şimdi ki hedefinin Ego'yu batırmak olduğunu biliyor mu? Ben söyliyim bilmiyor bilmesini istemiyorsan sesini kes ve odanda oturmaya devam et son zamanların nasıl olsa sakın aklından bile geçirme bana zarar vermeyi sen yapmadan ben magazine sunarım iş kadını olarak değil seni bir pislik olarak anarlar anladın mı?

Ceyda'nın rengi solar ve yutkunur.

Dicle:anladın mı dedim.

Ceyda:anladım.

Dicle:güzel.

Ceyda odasına gider herkes şaşkın şaşkın bakar.

Feris:sen naptın ona.

Dicle:hiç birşey.

Kıraç:Dicle.

Dicle:hı.

Kıraç:o elinde ki ne?

Dicle:bu mu?

Kıraç:evet.

Dicle:Ege Ünüverstesinden geldi.

Kıraç:ne alaka.

Dicle:ya her sene geliyor bana bu davetiye.

Kıraç:bana neden gelmiyor bende o okuldan mezunum.

Dicle:her hangi bir birinciliğin var mı?

Kıraç:hayır.

Dicle:o zaman normal çünkü bu davetiye sadece birinci olanlara gidiyor.

Gecenin İçindeki Gün Işığı DicbarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin