22. Bölüm

472 20 4
                                    

Dicle ve Barış Maldivlere gelirler ilk önce kalıcakları otele giderler odalarına yerleşirler.

Dicle:oda güzelmiş genişte.

Barış:evet sevgilim rahat rahat dururuz ama bugün dinlenip yarın bol bol gezicez haberin olsun.

Dicle:bana uyar sevgilim zaten çok yoruldum.

Barış:yorulursun bebeğim hamilesin sen normal hadi gel biraz uyuyalım.

Dicle:hayır diyemiycem valla.

Dicle ve Barış yatağa yatıp uyurlar.

Otel odaları;

Aradan biraz zaman geçer Barış uyanır kolları arasında yatan karısına bakar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Aradan biraz zaman geçer Barış uyanır kolları arasında yatan karısına bakar.

Barış:sen gerçek misin? Acaba bu kadar güzel bir kadın gerçek mi acaba ben seni hak edicek naptım acaba hele karnındaki o minik canı ikimizden bir parça düşüncesi bile insanın içini kıpır kıpır yapıyor ben bunu bilemem tabi ben sadece dışardan bir gözüm ama sen bebeğimizi içinde büyütüyorsun senin için daha da inanılmaz bir deneyim bu vücudunda değişiklikler oluyor bazen ağrıların oluyor bu kadar çileyi tek başına sen çekiyorsun benim ki sadece elimden gelen yardım ama sana ve oğluma söz veriyorum çok iyi bir baba olucam bizim oğlumuz çok mutlu olucak ikinizide çok seviyorum.

Her şeyi duyan Dicle'nin gözünden bir kaç damla yaş düşer Barış bunu görüp hemen Dicle'nin göz yaşlarını siler.

Barış:ne oldu bebeğim kötü bir rüya mı gördün hı ne oldu anlat bana.

Dicle:yok kötü bir rüya görmedim korkma söylediklerini duydum duygulandım biraz.

Barış:oy ben sana kurban olurum sen duygulandın mı?

Dicle:hı hı.

Barış elini Dicle'nin karnına koyar.

Barış:ama babacım oluyor mu böyle sen anneni üzüyorsun bebeğim yapma böyle annen üzülünce bende üzülüyorum yapma böyle bak buraya tatile geldik hadi huysuzluk yapma mutlu ol bakayım.

Dicle:ne diyorsun be sen benim oğluma ya.

Barış:aman daha doğmadan girdi aramıza ya.

Dicle:Barış yaa.

Barış:tamam tamam bir şey demedim ikimizin oğlu o bizim herşeyimiz bazen inanamıyorum gerçekten bizimle mi o yanımızda mı gerçekten.

Dicle:bizimle sevgilim karnımda yanımızda bizim bebeğimiz oğlumuz yanımızda şuan pek hareketleri hissedilmiyor ama çok yakında hareketleride hissedilicek sevgilim.

Barış:mucize gibi bir şey ben inanamıyor bu çok güzel bir şey bana bu duyguyu yaşattığın için sana ne kadar teşekkür etsem az.

Barış Dicle'nin yüzünün her yerine öpücük kondurmaya başlar Dicle gülerek Barış'ı durdurmaya çalışır.

Dicle:dur dur ben çok acıktım hadi gel yemek yiyelim.

Barış:tamam bebeğim.

Dicle ve Barış hazırlanır ve yemek yemeye giderler yemeklerini yiyip koyu bir sohbete dalarlar Dicle hamile olduğu için içki içemez ama Barış hafiften çakır keyif olmuştur. İkiside odalarına çıkar.

Dicle:ya sen sarhoş mu oldun ya.

Barış:sevgilim ne sarhoşu ya çok az içtim sende gördün bebeğim.

Dicle:gördüm aşkım ama genede içmeseydin iyiydi.

Barış:neden hem ben içsemde kendimi kaybetmiyorum sevgilim bilincim gayet açık oluyor.

Dicle:hı hı tabi sevgilim öyle bilincin gayet açık oluyor.

Barış:sen böyle daha mı güzelsin acaba.

Dicle:Barış o libidonu nerden çıkartıysan oraya geri sok hamileyim ben.

Barış:off.

Dicle:sus hadi gel uyuyalım çok yoruldum ben.

Barış:tamam.

Dicle ve Barış yatağa uzanır Dicle Barış'ın dudaklarına öpücük kondurur ve göğsüne iyice sokulur ikiside bir birilerinin kokusunda kendilerini uykuya bırakırlar.

Gecenin İçindeki Gün Işığı DicbarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin