10. Bölüm

826 27 50
                                    

Aradan 1 hafta geçer Ceyda'yı bitirmek için Dicle Feris Serkan ve Barış sürekli konuşuyorlardır.

Dicle:Serkan Bey ne oldu buldunuz mu Ceyda'nın ortağını.

Serkan:buldum konuşturması kaldı 1-2 güne konuşur.

Feris:ay artık konuşurda kurtuluruz şu kadından.

Dicle:inşallah şu sıralar babamın etrafında geziyor hedefi babam olabilir ben bir konuşucam babamla.

Feris:fırla Dicle daha fazla zehirlemeden al Kıraç'ı.

Dicle:tamam.

Dicle odadan çıkar. Kıraç'ın odasına girer. Beren ordadır sinirle ona bakar.

Dicle:Beren dışarı çık babamla konuşmam gerek özel ve önemli bir şey var.

Beren:neden ben çıkıyormuşum.

Dicle:çünkü sen üstüne vazife olmayan şeyleri yapmaya bayılıyorsun hadi çık dedim acil kafan basıyor mu ne demek istediğime.

Beren:ya baba ne diyor bir şey söyle şuna.

Kıraç:Dicle lütfen ama.

Dicle:ya bir bırak ya Allah aşkına bir bırak Beren ne yapsa üstünü kapatıyorsun ama benim en ufak hatamda beni azarlıyorsun neden baba bana bunu söyle neden ya senin bu bencil şımarık kendini beğenmiş kızın yüzünden Barış'ın kariyeri maf oluyordu az kalsın. Ama sen hala gelmiş bana Beren diyorsun ya bir bırak ya bak yetiştirdiğin kıza bak. Sana ancak böyle evlat yakışır.

Kıraç:Dicle ağar konuşuyorsun yavaş gel.

Dicle:ne oldu dediklerim mi ağar geldi sen benim hayatımda 20 yıl yoktun 20 yıl ben ona rağmen sana arkamı bir kere bile dönmedim ne yaparsan yap tamam artık demedim ama sen sen her fırsatta bana bağarıcak bir sebep buldun bağarmak için önce bir emeğinin olması lazım senin benim üstümde emeğin falan yok. Senin emek verdiğin kızın burda ona neden bağarmıyorsun üzülür mü kalbi mi kırılır yoksa kendisini bir yere mi kapatır küser mi sana o yüzden mi korkuyorsun bir şey söyle.

Kıraç:ben onu öyle yetiştirmedim.

Dicle:diyicek olduğun tek laf bu mu? Ben onu öyle yetiştirmedim biliyor musun iyi ki beni sen yetiştirmedin yoksa bunun gibi olurdum kendi kararlarımı kimseye sormadan alabiliyorum en azından kafam hala 5 yaşında ki çocuk gibi çalışmıyor.

Beren:ne diyorsun ya.

Dicle:anlamazsın takılma.

Kıraç:Dicle!

Dicle:sus bu zamana kadar sen konuştun ben sustum hep alttan aldım belki düzelirsin diye ama yok daha kötü oldun baba artık yeter ben yoruldum ben seninle uğraşmaktan yoruldum benden bu kadar bundan sonra ölsende çağarma beni nasıl olsa yetiştirdiğin kızın var ya o kaldırır cenazeni tabi o zaman da yanında olursa sen benim 20 yılımı çocukluğumu çaldın şimdi olsanda bir olmasanda zaten yoktun bu saatten sonra da olma sana kızınla mutluluklar Kıraç Özdal.

Dicle Beren'in omzuna çarpıp çıkar. Kıraç peşinden çıkar lobidekiler Kıraç'a nefretle bakar.

Kıraç:ne bakıyorsunuz öyle.

Feris:yazıklar olsun ya.

Peride:sana yazıklar olsun Dicle'nin değerini bilemedin sana yazıklar olsun.

Çınar:Kıraç artık yeter be şu kız senin yüzünden daha kaç kere ağlıycak.

Serkan:umarım hatanı telafi edicek şansın olur Beren sana dert verir ama Dicle neyse konuşmaya bile değmez.

Gecenin İçindeki Gün Işığı DicbarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin