14. Bölüm

745 28 17
                                    

Dicle ve Barış ajansa gelir arabada konuşuyorlardır.

Barış;sen biraz gergin misin güzelim.

Dicle:evet.

Barış:kötü bir şey mi? Oldu bak o Ceyda canını sıkıyorsa eğer.

Dicle:ya hayır öyle değil evet canımı sıkıyor ama sana söylemiştim ya adamını bulmuşlar bize çalışıcak diye o biraz geriyor beni.

Barış:gerilme güzelim takma kafana ben hep burdayım yanındayım biliyorsun.

Dicle:biliyorum iyi ki varsın sevgilim.

Barış:sende iyi ki varsın sevgilim hadi bakalım sıkma canını ajansa gidelim.

Dicle:tamam.

Dicle ve Barış arabadan inerler asansöre binerler. Barış Dicle'nin elini tutar.

Dicle:Barış napıyorsun biri görücek şimdi.

Barış:görsünler sen benim sevgilimsin hem ne olur görseler kötü birşey yapmıyoruz ki.

Dicle:orası öyle de ne biliyim ya.

Barış:boşver takma.

Dicle ve Barış ajansa el ele girerler. Feris ve Serkan onları öyle görünce gülümserler.

Dicle:günaydın Jülide.

Jülide:günaydın aşkım.

Barış:ama Jülide oluyor mu böyle aşkım ne ya.

Jülide:Barış Bey biz hep böyle konuşuyoruz.

Barış:yok arkadaş yok ben siz kadınları anlamıyorum bir erkek size aşkım dese konuşurken ortalığı ayağa kaldırırsınız ama bir birinize aşkım diyorsunuz valla pes artık size.

Dicle:sen şimdi bize niye laf sokuyorsun ya git git Feris Hanım'ın yanına git.

Barış:kız sen beni kovuyor musun? Feris ya şuna bir şey söyle.

Feris:ne diyim sen öyle dalga geçersen kovar seni öyle gel hadi konuşucaklarım var seninle.

Barış:geldim.

Barış Feris'in yanına gider. Dicle odasıma gidicekken Kıraç durdurur.

Dicle:bir şey mi oldu.

Kıraç:konuşalım mı biraz seninle.

Dicle:konuşalım.

Kıraç:gel terasa çıkalım.

Barış ve Feris;

Feris:evet hayatım filmin 2 hafta sonra çekilmeye başlıycak heyecanlı mısın?

Barış:hem de nasıl.

Feris:yanlız Dicle ne inatmış inat etti seni o audition'a soktu ya helal olsun.

Barış:hem de ne inat elide ağar.

Feris:niye be naptı benim asistanım sana.

Barış:senin o asistanın bana vurdu ama.

Feris:ohhh iyi yaptı ellerine sağlık.

Barış:aşk olsun be Feris be.

Feris:başka türlü kendine geliceğin yokmuş baksana tokatı yiyince kendine gelmişsin.

Barış:bir daha onu sinirlendirmek mi tövbeler olsun o tokatı bir kere yerim ikinciye kaldıramam.

Feris:ay o kadar mıydı ya.

Barış:o kadardı tabi kapıyı açmamla tokatı yemem bir oldu.

Feris:sen ne ortadan kaybolup kızı sinir ediyorsun sana iyi yaptı.

Gecenin İçindeki Gün Işığı DicbarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin