Dicle ve Barış çok heyecanlıdır bugün bebeklerinin cinsiyetini öğreniceklerdir hemen ardından da gelinlik bakıcaklardır 3 gün sonra düğünleri vardır çalışmaktan kendi düğünlerine fırsat bulamamışlardır herşey son dakikada hazır olmuştur şimdi ikiside heyecanla koltuklara oturmuş doktorun onları çağırmasını bekliyorlardır.
Hemşire:Dicle hanım Barış bey Ayça hanım sizi bekliyor geçe bilirsiniz.
Dicle:teşekkür ederiz.
Dicle ve Barış içeri geçer.
Ayça:hoşgeldiniz Dicle hanım Barış bey.
Dicle:hoşbulduk.
Ayça:heyecan var mı?
Barış:fazlasıyla.
Ayça:tamam o zaman sizi daha fazla bekletmeyelim ve bakalım bebeğin cinsiyeti neymiş.
Dicle:evet lütfen.
Dicle sedyeye uzanır Ayça hanım Dicle'nin karnına ultrasyon cihazını gezdirmeye başlar.
Ayça:evet bebek burada bakalım cinsiyeti ne?
Barış:hadi ama artık göster cinsiyetini.
Ayça:tahminleriniz ne?
Dicle:erkek.
Barış:kız.
Ayça:o zaman Dicle hanım bildi çünkü oğlunuz olacak.
Dicle:nee!
Barış:oğlumuz bizim oğlumuz.
Dicle:kulağa çok güzel geliyor.
Ayça:Dicle hanım şimdi size vitamin yazıcam onları düzenli olarak kullanın geçmiş olsun.
Dicle:sağolun Ayça hanım.
Dicle ve Barış reçeteyi alıp arabaya binerler heyecanla bir birilerine dönerler.
Barış:oğlumuz olucak sevgilim.
Dicle:beni oğlunla paylaşabilicek misin sen.
Barış:napalım mecbur paylaşıcaz artık ama seni esir almasın az biraz banada bıraksın seni canım.
Dicle:artık baba oğul anlaşırsınız kimle ne kadar vakit geçiricem.
Barış:ben anlamam bey efendi gece ikide bir ağlayıp annenle arama girme külahları değişiriz.
Dicle:ya sen ne diyorsun benim oğluma ya.
Barış:ne diyorum annesini rahat bıraksın diyorum.
Dicle:ay bir doğsun onu o zaman düşünürüz.
Dicle ve Barış düğün mekanı için her şeyi hazırlarlar gelinliği ve damatlığı seçerler ve eve giderler.
2 gün sonra bu akşam Dicle'nin kınası vardır herkeste bir hareketlilik vardır.
Feris:ayy çok güzel olucak herşey.
Gülin:ayy evet bu akşam bir güzel eğlenelim.
Jülide ve Meral mekanı süslüyordur.
Jülide:güzel oldu böyle.
Meral:evet kız kıza felekten bir gece çalarız bol bol eğlenip kurtlarımı dökücem.
Jülide:aynen valla.
Akşam olur kına zamanı gelir.
Dicle'nin bindallısı;