25. Bölüm

238 9 2
                                    

Dicle ve Barış erkenden kalkıp birlikte yürüyüşe çıkar artık Dicle 8 aylık hamiledir.

Barış:aşkım temiz hava iyi geldi dimi sanada.

Dicle:evet aşkım hem bana hem oğlumuza iyi geldi temiz hava bey efendi uyandı hareket ediyor içerde.

Barış:günaydın paşam kalktın mı sen babam uyandın mı sen.

Dicle:Barış konuşma hareket ediyor durmuyor sonra.

Barış:tamam tamam.

Güle eğlene yürüyüşlerini yaparlar ve eve geri gelirler Barış Dicle'yi koltuğa oturtup kahvaltı hazırlamaya gider. İkisi karşılıklı kahvaltılarını yaparlar.

Barış:aşkım nasılsın?

Dicle:iyiyim sevgilim sadece artık ağarlaşmaya başladı oğlumu taşımakta biraz zorlanıyorum.

Barış:gitmesen işe izin alsan olmaz mı? Aklım sende kalıyor bütün gün birde o Ceyda orda sinirlerini bozucak ara izin al lütfen.

Dicle:tamam bugün de gidiyim yarın izin alırım hatta doğum iznine çıkarım çünkü gerçekten çok zorlanıyorum.

Barış:tamam sevgilim.

Dicle ve Barış ajansa doğru yola çıkarlar. Barış Dicle'yi ajansa bırakır kendiside sete geçer. ikiside yoğun şekilde çalışırlar. Akşama doğru Dicle Serkan'dan izin almaya gider.

Dicle:Serkan bey.

Serkan:efendim Dicle.

Dicle:ben doğum iznine çıkmak istiyorum artık gerçekten çok zorluyor beni beyefendi bir saniye yerinde durmuyor.

Serkan:tabi Dicle nasıl istersen evden de çalışabilirsin zaten şunun şurasında 1 ay falan kaldı doğumuna git eve dinlenmene bak.

Dicle:teşekkür ederim Serkan bey.

Dicle ajanstan çıkar ve eve gelir yemek yapmaya başlar işleri bitince içerideki koltuğa biraz uzanır ve uykuya dalar Barış eve gelir yemek kokusunu alınca Dicle'nin evde olduğunu anlar mutfağa giderken salonda Dicle'nin koltukta uyuduğunu görür ve gülümseyip yanına gider elini saçlarına geçirip okşamaya başlar arada bir yanağına öpücük konduruyordur. Dicle hafiften gözlerini açar.

Barış:günaydın bebeğim hadi kalk.

Dicle:günaydın canım sen ne zaman geldin.

Barış:yeni geldim hayatım hadi gel yemek yiyelim.

Dicle:olur.

Dicle ve Barış yemeklerini yerler sofrayı toplayıp salona geçerler koltukta birbirlerine sarılarak otururlar.

Barış:Dicle ben çok heyecanlıyım son 1 ayı kaldı oğlumuz doğacak.

Dicle:bende çok heyecanlıyım sevgilim resmen karnımda büyüyen oğlum artık kucağımda büyüyücek çok heyecanlı şu 1 ayda çabuk geçsin oğlumu artık kucağımda istiyorum.

Barış:bende aşkım bende oğlumuzu kucağımda istiyorum.

İkisininde uykusu geldiği için yatağa yatarlar ve bir birlerine sarılıp uyurlar.

Aradan 1 ay geçer.Dicle evde tek başına oturuyordur. Barış settedir. Birden Dicle'nin sancısı tutar derin derin nefesler alıp Feris'i arar.

Feris:Dicleciğim.

Dicle:Fe- ahhh Feris hanım!

Feris:Dicle ne oluyor canım sana.

Dicle:ahhhh! Sancım tuttu!

Gecenin İçindeki Gün Işığı DicbarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin