Batı ve özgür birbirlerine dönmüş aralarında uzun bir bakışma geçiyordu.
Berfin ise ağzını açmış konuşacak gibi olmuş bi kaç saniye sonra diyecek birşey bulamamış olacak ki konuşmamıştı.
Tam ağzımı açıp konuşacağım esnada zil çaldı.
" Zil çaldı valla çaldı ben bakarım." özgür koştur koştur kapıyı açmaya gitmişti.
Bakışlarımı özgürden çekip dudaklarını ısıran batıya çevirdim.
" Selam gençler ! Prens doğu ortama adım attı selamlayın "
Doğu'nun neşeli sesi ile gülümsedim.
" Selam prens doğu hazretleri " dedim olduğum yerde hafif eğilerek doğu bu hareketlerime gülmüş kendini yanıma atmıştı.
" Kimin yengesi be ! " gülüşüm yavaşça durmuştu.
Başımı batıya çevirdim.
Boğazımı temizledim , gözlerimi hepsinin üzerinde gezdirdim.
" Hepiniz oturur musunuz ? Sizinle bir şey konuşmalıyım."
Doğu elini koltuğun üzerine atmış ve koltukta yayılmıştı.
" Hayırdır gökyüzündeki ay hamile misin ? "
Diğerileri oturunca derin bir nefes aldım.
Doğuda boş durmamış hemen laf atmıştı.
" Gökyüzünde ki ay yoksa doğuruyor musun ? Ayy teyze oluyoruum !"
Arkamdaki yastığı doğunun kafasına attım.
Salak bu çocuk yemin ederim salak
" Doğu ciddi kal azıcık ! " doğu bıkkınca üfleyip kollarını birbirine sarmış arkasını bana dönmüştü.
" Neyse , konuya dönelim." dedim ve herkese göz gezdirdim.
Merak ve ilgiyle beni dinliyorlardı.
" Bakın geçen barlas bana sizin benden bir şeyler gizlediğinizi söyledi , sizde gizli gizli birbirinizle konuşuyorsunuz bilmiyorum benden bir şey gizlediğinizin farkındayım. Fakat ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yok." benim susmamla hepsi birbirlerine bakmaya başladı.
Doğu bile ciddileşmişti.
" Dolunay biz senden bir şey gizlemiyoruz tabiki saçmala istersen." berfin titrek ve endişeli bir şekilde konuşmuştu.
Ve ben arkadaşımı tanıyordum.
Yalan söylediğinde elleri ile oynar ve sesi titrerdi.
" Beni kandırmana gerek yok berfin , yalan söylediğini anlayacak kadar tanıyorum seni " berfin yutkunup gözlerini üzerimden çekmişti.
" Bakın beni salak yerine koymayı bırakın." batı hızla gözlerime bakmış ve yanıma gelmişti.
" Böyle şeyler deme kimse seni salak yerine falan koymuyor. " sinirlerim bozulmuştu.
Göz göre göre yalan söylüyorlardı.
" Yeter anladınız mı yeter ! Kimse salak yerine koymuyormuş diye ne bak ! Ben o hastane odasında yatarken gelip bana " Minik sevgilim artık beni hatırlaman gerek miyor mu ? " diyen sen değil misin? "
Batı ve diğerleri ağzı açık bi şekilde bana bakıyorlardı.
Beklemiyorlardı belkide
" S-sen uyumuyor muydun ? " batı şaşkın ve birazda üzgün bir şekilde sormuştu.
" Uyumuyordum ! " batı susmuş ve sadece beni izlemeye başladı.
" Artık anlatın neden bana sevgilim dedin ? Neyi hatırlamam gerek ? Barlasın bile bildiği benim bilmediğim şey ne ? " sonlara doğru sesim kırgınlığımı belli eder gibi kısık çıkmıştı.
Özgür yanıma gelmiş ve dizlerinin üstüne çökmüştü.
Üzgün gözlerle onu izledim.
Ellerimi tutup bana baktı.
" Fındığım , bak seni kimse salak yerine koymuyor sadece sana söyleyemezdik."
Ellerimi sertçe çektim.
Özgür irkilerek biraz geri çekilmişti.
Sinirle ayağa kalktım.
Fazla sinirliydim. Çok fazla kırgındım.
Berfin bana doğru yaklaşmaya çalışmıştı.
Geri çekilerek sinirle ona baktım.
" Sakın ! Sakın bana yaklaşayım deme sende gizledin benden ve hala gizliyorsun."
" Sakin ol dolunay iyi değilsin daha yeni çıktın hastaneden " batı bana şefkatle bakıyordu.
Onun beni düşünmesi ile daha da sinirlendim.
" Beni düşünme tamam mı ? Sen beni düşünme " diğerlerine döndüm.
" Ve sizde hiç biriniz bana saçma salak iyilik numaraları yapmayın."
" Dolunay bak pişman olacağın şeyler diyorsun sakin ol ve gel bizi dinle " özgür bana doğru yaklaşıyordu bunları derken
" Pişman olmak mı ? Beni göz göre göre kandırıyorsunuz ne pişman olmasından bahsediyorsun sen "
Buruk bir tebessüm ettim.
" Biliyor musunuz barlas bile sizden daha iyi en azından o beni salak yerine koymak yerine gelerek bana anlatacaktı, ta ki siz gelip onu susturana kadar ! " batının gözündeki şefkat yerini öfkeye bırakmıştı.
" O mu bizden iyi he ?! " öyle bir bağırmıştı ki korku ile geri adım attım.
Batı korktuğu anlamış olmalı ki olduğu yerde durdu.
Hepimiz ona bakıyorduk.
Batı başını kaldırıp gözlerimin içine baktı.
Yanında ki camdan olan aynaya sert bir yumruk atarak yanımdan hızla geçti.
Gözlerim batının yumruk attığı aynada takılı kaldı.
Cam tuzla buz olmuştu.
Ve yerde batının elimden akan kanlar vardı.
Bünyem daha fazla kaldıramamış olcak ki gözlerim karardı.
Son gördüğüm ise özgürün telaşlı yüzüydü.
*****
Vuhuu yeni bölüm geldii
Ah batı hüzünlü kekim ✨
Ortalık savaş alanına dönecek gibi sizce yeni bölümde neler olacak ?
Bölüm nasıldı ? Beğendiniz mi ?
Sizi seviyoruum yeni bölümde görüşmek üzeree
Vote ve yorum atarak bana destek olabilirsinizz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dolunay / Texting
Fiksi RemajaÇok severken vazgeçmek zorunda kaldınız mı ? Peki o çok sevdiğiniz kişi sizi onu sevdiğiniz kadar seviyor mu ? ~ Dolunay çok severken aşkı için aşkından vazgeçti. Pekii dolunayın aşık olduğu adam onu ne kadar seviyor ? Okuyup görelim o halde :)) ...