Barlas'ın sert bakışına karşılık genişçe gülümsedim özgür'ün kolu omzumda arkamızda batı ve diğerleri okula girdik.
Özgür'ün sınıfının önüne geldiğimizde özgür kolunu omzumdan çekip karşıma geçti.
" Fındık burun tenefüste yanındayım tamam mı ? " başımı olumlu bir şekilde sallayıp gülümsedim.
Özgür ve diğerleri sınıfa girerken batı ve su bizimle geliyordu.
Tam sınıfa girecekken karnıma giren ağrı ile olduğum yerde kaldım.
Berfinler bana noldu bakışı atarken ağrı giderek artıyordu.
" B-berfin yine o-oluyor. " Berfin anladığını belli eder gibi bana korku ile bakıyordu.
" N-ne noldu ? " su nun endişeli bir sesle sorduğu soruya cevap vermek istesem bile ağrıdan konuşamıyordum.
" Nedenini hala anlayamasakta dolunayın arada şiddetli bir karın ağrısı oluyor şuanda olduğu gibi " batı ve su anlamsız bakışlar atarken ben ağrıdan olduğum yerde kıvranıyordum.
" Siz sınıfa geçin ben dolunayı alıp revire götüreyim. " Yok yük olmasın sana şimdi ben hallederim.
" Su berfini al ve sınıfa geçin hocaya dersiniz " su başını sallayıp berfinin kolundan tutup sınıfa girdi.
" Gel bakalım " batı beni kucağına alarak revire doğru yürümeye başladı.
Tam karşımızdan gelen pelinsu ve barlas ile başımı batının göğsüne gömdüm.
Onları görmek istemiyordum.
Hayat bana küstahça gülmüş ve barlas tam dibimize girmişti.
"Noluyor lan burada ?! " Barlasın bakışları batı ve kucağındaki bana kayıp dıruyordu.
" Çekil git işine " Batı benim huzursuz olduğumu anlamış olacak ki barlasa sinirle bakıyordu.
" Gitmiyorum lan ne yapacaksın ?" batı sakin kalmaya çalışarak derin bir nefes aldı.
" Dua et Dolunay iyi değil şimdi defol buradan " barlasın gözleri benim üzerimde dolandı.
Sinirle bakan gözlerinde endişe vardı ama buna kanacak aptal bir dolunay yoktu artık.
"Sevgilim bırak gitsinler bizene dimi sonuçta " Barlas pelinsu ya bakmadan başını salladı ve önümüzden çekildi.
Batı hızlı adımlar ile beni revir odasında bulunan sedyeye yatırdı.
Ayaklarımı kendime çekerek karnımdaki ağrıyı yok saymaya çalıştım.
Odada bulunan hemşire yanımıza gelerek bana baktı sonra başını batıya çevirdi.
" Noldu neyi var arkadaşının ? " batı bana bakıp kadına döndü.
" Bilmiyorum tam derse girecekken bi anda karnını tutup bembeyaz kesildi bu bi kaç kez olmuş ama nedenini bilmiyoruz " hemşire başını sallayıp bana döndü.
" Şimdi ağrının geçmesi için sana bir serum vericem tamam mı küçük hanım ?"
Başımı olumlu anlamda sallayıp hemşirenin serumu takmasını bekledim.
Hemşire serumu takmış batıda yanımdaki sandalyeye oturmuş izliyordu.
Ağrının hafif hafif kaybolması ile gözlerimi yumdum.
Son gördüğüm şey batının ellerimi tuttuğu idi.
****
Dırrırırım yeni bölüm geldiii 🎉🎉Yorum ve vote atmayı unutmayınızz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dolunay / Texting
Novela JuvenilÇok severken vazgeçmek zorunda kaldınız mı ? Peki o çok sevdiğiniz kişi sizi onu sevdiğiniz kadar seviyor mu ? ~ Dolunay çok severken aşkı için aşkından vazgeçti. Pekii dolunayın aşık olduğu adam onu ne kadar seviyor ? Okuyup görelim o halde :)) ...