Hatırlamak?

151 11 7
                                    

Sabah uyanmış ve yatağımın içinde kaybolan telefonumu arıyordum.

Zar zor bulduğum telefonumu elime alıp saate baktım.

12.30 du. Neyse ki bugün hafta sonuydu ve rahatça uyuyabilirdim.

Şarjımın az olduğunu fark ettim ve telefonu şarja taktım.

Hala yorgun hissediyordum biraz daha yatsam iyi olacaktı.

Yerde ki yastık ve yorganımı alarak yatağımı topladım ve yatağıma tekrar girdim.

Yaşasın uyumak en güzel aktiviteydi benim için

**

Özgür'den :

" Lan kanka o an kalbim çok hızlı atmaya başladı bi an ölücem sandım aq" konuşan batının kafasına gülerek bi tane geçirdim.

Batı ters ters bakıp saçları ile oynamış koltukta iyice yayılmıştı.

Doğu ya baktığımda düşünceli bir şekilde duruyordu.

" Sana noldu lan?" doğu bi kaç dk sonra ona dediğimi algılamış olacak ki kafasını kaldırıp bana baktı.

" Ne? Noldu?" yüz ifadesi anlamadığını belli ediyordu.

" Bende onu diyorum ne oldu bi düşüncelisin?" batı benim susmam ile gülüp doğunun omzuna kolunu atıp güldü

" Hayırdır aşık mı oldun karşiim?" Batı ile beraber gülmüştük ama doğu aynı şekilde bizi izliyordu.

Oturduğum yerden kalkıp doğunun yanına geldim.

" Şaka falan yapıyoruz da harbi noldu lan sana?!" doğu bize bakmış elleri ile saçlarıyla oynamaya başlamıştı.

" Sizce hatırlıyor mu bizi? " batı ile birbirimize baktık.

Yüzümüzdeki gülümsemeler gitmiş yerini durgunluk almıştı.

" Nerden çıktı şimdi?" batı sorgular bi şekilde doğuya bakmıştı.

" Bakma lan öyle eskisi gibi hissettim ondan dolayı sordum." doğu batıyı yavaşça ittirmiş ve ayağa kalkmıştı.

Stresle ellerimi saçlarıma geçirdim.

" Bilmiyorum kardeşim ama çok zaman oldu hiç bir belirti vermedi." benim konuşmamla batı sinirle ayağa kalktı.

" Doğru diyorsun çok zaman oldu ve ben artık sadece izlemek istemiyorum." batı son sözünü söyleyip ceketinide alıp çıkmıştı evden

Doğuda ayağa kalkmış ceketini üzerine giyiniyordu.

" Kardeşim bende gideyim bu manyak bu sinirle bişeyler yapmasın şimdi hadi eyvallah " kafamı salladım.

Batı ve doğunun gitmesi ile varlığını unuttuğum telefonumu bulup berfinin numarasının üzerine tıkladım.

***

Dırırırm neler oluyor acabaa :))

Sağlıcakla kalın hadi kaçtım ben 🐍

Dolunay / Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin