Cemre Sezen, Didem Deren, Alev Ulu, Çağın Esen, Şebnem Nesil ve Ege Sayman
Dünya dönüyor ve hayat devam ediyordu.
Hayat pahalılığın zirvesine ulaşıyor ve ayakları yere değen magma ile tanışıyordu.
Bundan kurtulmaları lazımdı.
Ama ne yapmalıydı?
***
"Siktiğimin dünyasında bir planımız var amına koyayım! Onu da yapmazsak otobanda su satacağız! Hala neyi anlamıyorsunuz?" Didem bağıra çağıra koridoru talan ederken diğerleri oturmuş onu izliyordu.
"Kardeşim benim, eyvallah bu planı yaptık ama taşşak geçmiyor muyduk anasını satayım?" dediğinde Ege, Didem sinirle ona döndü. "Bırak taşşağı! Yapacak mıyız yapmayacak mıyız? Bunun kararını verin. Ya hepimiz ya hiçbirimiz!" Didem yerden çantasını alıp peteğin üstüne oturduğunda bu sefer de Cemre ayaklandı.
"Ben varım." Ege şaşkınlıkla ona baktığında Didem çantasından kalan son sigarasını çıkarmış ve hızla yakmıştı. Tüttürdüğü sigarasından içine çektiği dumanı saniyeler sonra dışarı verirken dudağı hafifçe kenara doğru kıvrıldı.
"Bende varım." Bu sefer konuşan Alev'di. Gözler ona döndüğünde gür, kıvırcık saçlarını geriye doğru savurdu. Yorgun olmasının etkisinde olan beyaz ve solgun tenine rağmen oldukça güzel gözüküyordu. Didem sırıtmasını bozmazken Cemre yaslandığı duvardan yan gözle Ege'nin şaşkın yüz ifadesini izliyordu. Dudaklarında diğer insanlara şeytani gelen o gülümsemesi vardı.
Sessizliğini koruyan iki kişi kaldığında dikkatler onlara yöneltilmişti. Ege sessizliğini korumaya devam ederken Şebnem oturduğu zeminde eteğinin ucuyla oynuyordu.
"Bu işi yapmak sikimde değil. Bir bok olacağı yok bizden zaten. Bende yapalım derim ama bütçe? Departmandan, seks endüstrisinden, yer altından bahsediyoruz." dedi Şebnem. Didem sırıtışını bozmadan bitirdiği sigarasını kenara koydu ve ciğerlerine dolan son dumanı da dudaklarının arasından dışarıya saldı. Daha sonra bir bacağını diğer bacağının önüne koydu ve kollarını arkasındaki peteğe yaslayarak yayvan bir hal aldı. Başını ağır ağır Ege'ye çevirdiğinde Ege ne diyeceğini çoktan anlamıştı.
"Finansal kısmı en kolay olanı. Ege ve Çağın'la bunu halledebiliriz. Tabi Ege'nin kabulüne bağlı." Ege histerik bir şekilde güldü. Kulaklarına inanamıyordu.
Yıllardık bu ekiple olan arkadaşlığını kesmemiş hayatında geçmişten bu yana kalan tek arkadaşları bu ekip olmuştu. Ama yer altı... Kulağa doğru gelmiyordu.
"Perişan olursunuz." Ege bakışlarını yere eğerken sessizce konuştu.
"Bunun için yaratıldım bile diyebilirim, tatlım." diye konuştu Alev. Cemre onun bu sözüne kahkaha attı.
"Bunu yapan birçok insan var bunun nesi kötü? Bunu büyük bir endüstriye dönüştürmek bir iştir! Amına koyduğum yeşilçam filmlerinde değiliz. Bu endüstride kimse kimseyi zorlamıyor. Ben gerçek bir mafya olmaktan bahsediyorum, Ege. Buna bulaşmak zorunda değilsin ama bunun yanlış olmadığını biliyorsun."
"Buna yanlış demiyorum! Cinselliğin Afrika'sında orospuluk olarak bahsedilen bir mesleğin daha sonra mafyalığa dönmesinin sonuçlarını düşünün diyorum."
"Bu yanlış değil, Ege. Hayat boyu karanlıktaydık. Daha karanlık olmasının nesi yanlış? Sektör erkek kötülerden eminim bunalmıştır." dedi Cemre.
"Var mısın, Ege?" diye sordu tekrardan Didem. Bu sefer ağır ağır hepsi ayaklanmıştı. Boş koridorda yalnızca onlar ve gölgeleri varken dönüm noktasının o an olduğunu hepsi biliyordu.
"Altı tane mafya babası mı olacak şimdi?" diye sırıttı Ege. Kabul etmişti. Diğerlerinin gülümsemesi büyürken Ege tekrar konuştu. "Bir şirket kuracağız yani..."
"Adı ne olacak hakikaten?" diye sordu Alev.
"Eskort Departmanı..."
***
"Hangi günahın kölesi olacağımızı seçmiştik. O karanlık kapıya adımlarken hiç ışık yoktu. O kapının uzağında da öyle... Yer altı altı kadını bırak, bir kadının bile orada var olmasına alışık değildi. Şimdi seks de bizim içindi, kanda, parada..."
Merhaba! Sıradan bir hikaye yazmıyorum. Seks endüstrisini yaratan altı kadından, erkek egemen mafya hikayelerinin tersine dönüşünden ve aslına bakarsanız bunu erkekleri ezmeden yazmanın eğlenceli ve seksi bir yolunu buldum. Watty umarım eğelenir ve beğenirsiniz.
Yorumlarınızı her paragraf bekliyorum. Ve oylarınızı...
Sağlıklı günler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eskort Departmanı +18
Jugendliteratur!YETİŞKİN İÇERİK! "Acılarla dolu bir hayatın olduğu kesin." Yataktan çoktan doğrulmuştum. Komodinin üstündeki parfüme hızla uzanıp boynuma sıkıyordum. "Ben... Ben senden gerçekten hoşlanıyorum. Bunu yapmak zorunda değilsin." Konuşmaya devam ediyo...