AFRA KAYA ( baş karakter): 17 Yaşında tam başa bela bir tiptir ailesi ile Antalya da yaşayan afra trafik kazasında babası ve annesini kaybettiği için İstanbul da dedesi ile yaşamaya başlar. Unutmadan bu baş bela karakterimizin bide abisi vardır.
DEMİR KORKMAZ( baş karakter):Okul sahibinin torunudur . 17 yaşındadır.Anne ve Babası o küçükken öldükten sonra ondan 2 yaş küçük kardeşi ile dedesinde kalmaya başlamıştır. Belalı tipler dendir. Geçmişte yaşadıklarından dolayı Amerika da okulunu devam etti.1 yıl önce dedesi ve kardeşi artık onu çok özlediği için yanına almıştır. Şu 1 senede en yakın arkadaşları Bora ve barut ile okuldakileri kendilerinden korkutmayı başarmışlardır. Düşmanı eray yetmezmiş gibi bide başına geçmiş dert olacaktır.
DOLUNAY ÖZTÜRK: 17 yaşındadır. Tek kardeştir anne ve babası ile yaşıyordur. Korkmaz kolejine gidiyordur. Okulda fazla kişi ile muhatap olmak istemediği için fazla arkadaşı yoktur. Herkes gibi demirin çetesinden tırsıyor ama kimseye belli etmiyor . Afra okula geldikten sonra çok yakın arkadaş olacaklardır.
BARUT AKIN: 17 yaşındadır.Korkmaz kolejine gidiyor. Demirin en yakın dostudur. Ailesi ile yaşıyordur. Demir kadar olmasada sert bir yapıya sahiptir. Okuldakilerle uğraşmaktan zevk alır.
GECE ARAS: 17 yaşındadır. Tek kardeştir anne ve babası ile yaşıyordur. Korkmaz kolejine gidiyordur. Eğlenceli bir tiptir . Okulda kimse ile sorunu yoktur.Afra okula geldikten sonra çok yakın olacaklar. Demirin çetesindeki boradan hoşlanıyor. Ama bunu kendisinden başka kimse bilmiyordur.
BORA SAYIN:17 yaşındadır. Tek kardeştir anne ve babası ile yaşıyordur. Kendisini tek kardeş olarak görmüyordur demir , barut ve junior demir sayesinde.Korkmaz kolejine gidiyor. Demirin en yakın dostudur. Eğlenceli bir tiptir. Fobisi demiri sinir etmek. Hobisi DEMİRİN SİNİRLİ HALİDİR.
BERAT KORKMAZ : Demirin kardeşidir.Yeni liseye geçmiştir. Ailesinin kolejinde liseyi okumaya başlamıştır. Liseye gelmeden ünü egoist ve bora sayesinde junior demir olarak çoğalmıştır. Bora sayesinde o okula gelmeden herkes onu junior demir olarak tanımıştı. abisi ile çok iyi anlaşır. abisi kadar sert değil daha çok bora abisi gibi eğlencelidir. Genede sinir etmenizi tavsiye etmem en az demir kadar sinirli hali kötüdür bu yüzden bora ona hep junior demir der.
ENES KAYA: afra mızın biricik abisidir. 23 yaşındadır. Amerika da yaşıyor. Amerika da ki şirketlerin başındadır. Hayattaki en değerli varlığı afra dır. Demir ile çok iyi anlaşıyor. Ve demiri çok sever afra ve demirin arası bozulduğunda düzeltmeye çalışmıştır. Taki demir in onu uyarmasına kadar ya aralarını düzeltmeyi bırakırdı yada demiri silerdi. Oda onları kendi haline bırakmaya ve ikisini de kardeşi olarak görmeye devam etmiştir. Demir ile konuştuğundan afranın haberi yoktur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞ VE GELECEK
Teen Fiction"Sen geri dönmüşsün" "döndüm." yıllar önce tanışıp beraber büyüyen iki kişi zamanında yaşadıkları olaylardan sonra birbirleri ile görüşmeyi kesip hayatlarını başka ülkede devam etmeye başladı. Tabi ikisi de hayatın onları karşı karşıya getireceğin...