iyi okumlar...
konuşuyordu. ne kadar süre öyle durduk bilmiyorum ama bizimkilerin sesleri ile bakışlarımızı birbirimizden ayırıp onlara çevirdik."ya bora kenara çekilsene hiçbir bok göremiyorum"
"kızım nereye çekileyim her yer çalılık yermi var çekileyim."
bizim bakışlarımız onlara döndüğünü gördüklerinde hepsi oldukları yerden çıktılar barut kaşları çatık bir şekilde konuştu.
"milleti dikizledinizde ne oldu alın yakalandınız ben size dedim ama"
"sanki sen dikizlemiyordun"
"dikizlemiyordum işim olmaz."
dolunay ona yav he he bakışı atıp utançla bize döndüler. Bakışlarımı onlardan çekip demire çevirdim , kaşlarını çatmış bir şekilde onlara bakıyordu. Ortamdaki sesizlikten rasız olunca merak ettiğim soruyu sesli bir şekilde dile getirdim.
"bizim burda olduğumuzu nerden biliyordunuz?"
sorumla demir dahil tüm bakışlar bana döndü demir tam ağzını açmış birşey diyecektiki bora ondan once davranıp konuşmaya başladı.
"şimdi sisters biz evde playstation oynuyorduk sonra benim sevdiceğim bana olanları mesaj yolu ile iletti senin çok kötü olduğunu söyledı bende bunu demir gardaşıma ilettim. Bi baktım demir bi anda telaşlandı benden geceden nerde oldugunuzu oğrenmemi istedi , bende öğrenince demir son sürat buraya geldi."
ben şok olmuş bir şekilde demire bakarken demir boraya öldürecek şekilde bakıyordu. Benim için endişelenmişti ama ben bunu yerim.. ne dıyon afra kendıne gel iyice manyaklaştın sen, gece seni kendıne benzetmeye başladı. ben kendı kendıme konusurken demirin kükremesiyle olduğum yerden sıçradım.
"bora benmi seni öldüreyim senmi kendini öldürürsün?"
bora korkmus olmalıki kız gibi çığlık atıp hızla gecenin arkasına saklanıp ordan bana itafen bağırmaya başladı.
"afra kardeşim en sevdiğin en yakışıklı en minnoş dunyanın tum en ıyı şeylerını taşıyan kardeşini öldürüyorlar. yardım pls"
ben ve dolunay boranın dediklerine kıkardarken barut ona ters ters bakıyordu. demir ise öldürecek gibi dişlerini sıkıp tam bir adım atmıştıki bora gene çığlık atıp gecenın arkasına sığındı ona kıyamayıp demirin kolundan tutup engel oldum one kolunu tuttugum elıne sonrada gözlerime baktı.
"Rahat bırak çocuğu , ne zamandır doğru söyleyenleri dövüyorsun."
itiraz edeceğini bile bile böyle demiştim. Boranın doğru söylediğine şöyle emin oldum bora bunları söyledıkten sonra demir itiraz etmedi tam tersi bunları söyledi diye onu dövmeye kalktı demirin huyu buydu. ben gülmemek için yanaklarımı içten ısırırken demır kaşlarını çatmış bana bakıyordu. aha itiraz vaktı geldı.
"haklısın doğru söyleyenleri dövmem."
ben şok olmuş bir şekilde ona bakarken diğerleri ooo layıp kendı aralarında gülüşüyorlardı . Ben tam şimdi zamanın durmasını istiyordum . onun gözlerindeki derinliklere dalmışken boranın sesiyle kendımıze geldık.
"ben amca olmak için daha çok gencim"
gece de ona kattılırcasına konuştu.
"bende teyze olmak için.."
bunların dediği ile benım yanaklar kızarırken demir onlara öfke ile bakıyordu. pis hainler hayır nıye durduk yere utandırıyorlardıki ben onlara günlerini gösteriridim ama beklesinler. Yerdeki toprakla oynarken onlara cevap verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞ VE GELECEK
Novela Juvenil"Sen geri dönmüşsün" "döndüm." yıllar önce tanışıp beraber büyüyen iki kişi zamanında yaşadıkları olaylardan sonra birbirleri ile görüşmeyi kesip hayatlarını başka ülkede devam etmeye başladı. Tabi ikisi de hayatın onları karşı karşıya getireceğin...