Kavuşmak mı? Daha ölmedim ki!
************************************************************************************
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra tuvaletten çıktım. Bizimkilerin yanına gidince flim konusunda tartıştıklarını fark ettim. Anladığım kadarıyla kızlar komedi isterken erkekler korku istiyordu. Benim keyfim olmadığı için filimi izleyeceğimi zannetmiyordum. Bu yüzden kenarda sessiz kalıp bir karar vermelerini planlamıştım ki boranın sesi ile tüm bakışlar bana döndü.
"afra ya soralım o hangisini istiyor."
hepsi benden bir cevap bekler bir şekilde bakınca konuşmaya başladım.
"benim için fark etmez aslında kızlar ben hiç filim izleyecek havamda değilim erkekler izlesin biz alışveriş mi yapsak"
"kanka ya alışveriş sonrada yaparız hem zaten bora sevgilisini yanlız bırakmıyor giydiği kıyafetten dolayı. "
dolunay itiraz edince oflayıp konuşmaya başladı.
"tamam o zaman şöyle yapalım siz filime girin bende alışveriş yapayım zaten filim en fazla iki buçuk saat sürer alışverişim erken biterse cafe oturur birşey içerim sizin filiminiz bitincede yemek yeriz."
kızlar tam itiraz edicekken arkamı dönüp yürümeye başladı. 1 2 adım atmıştımki birinin kolumu tutmasıyla durmak zorunda kaldım. hayır ben istanbula geldiğimden beri benim kolumu tutmak moda olmuştu herhalde önüne gelen kolumu tutuyordu. derin bir nefes alarak kimin tuttuğuna bakınca barutla göz göze geldik ona tek kaşımı kaldırarak ne oldu diye sordum.
"senin neyin var afra birşey mi oldu"
"hayır bir şey olmadı sadece canım filim izlemek istemedi."
"emin misin bana hiç öyle gelmedi de"
"eminim barut cidden birşey yok "
diyip ufak bir tebessüm koydum dudaklarıma . Tam arkamı dönüp yürüyen merdivenlere adım atmıştım ki ismimi duymamla gene arkamı döndüm. Demir gözlerinden ateş çıkacakmış bir şekilde bana doğru bakıyordu daha doğrusu koluma bakıyordu. Kolumda ne var diye bakınca morlukla karşılaşmam bir oldu ben bunu tamamen unutmuştum. diğer elimle hemen morluğu kapattım.
demir hızla yanıma gelip kolumu elimden kurtarıp morluğa baktı. Gözlerini gözlerime sabitleyip konuşmaya başladı.
"ne oldu koluna eray yaptı demi?"
"hayır eray yapmadı"
"ne oldu ozaman koluna"
"koluma fazla ovaladım ondan olmuştur."
"yalan söylemeyi hiç beceremiyorsun. "
"yalan söylemiyorum."
"afra doğruyu söyle bunu SANA ERAY MI YAPTI?"
demir sonuna doğru sesini yükseltince kolumu hemen ondan çekip konuşmaya başladım.
"evet asya larla kavga ettiğimiz zaman ayırırken oldu öğrendin oldumu."
demir ağzının içinde bir küfür savurdu ne olduğunu pek anlamamıştım fazlada takmadım
"o şerefsize bunun hesabını sorucam"
"sanane demir sanane sen neyi soruyorsun ya benim meselemi ben sorarım seni hiç alakadar etmez bu mevzu."
"afra bu mevzu beni o kadar çok alakadar ediyorki tahmin bile edemezsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞ VE GELECEK
Teen Fiction"Sen geri dönmüşsün" "döndüm." yıllar önce tanışıp beraber büyüyen iki kişi zamanında yaşadıkları olaylardan sonra birbirleri ile görüşmeyi kesip hayatlarını başka ülkede devam etmeye başladı. Tabi ikisi de hayatın onları karşı karşıya getireceğin...