MEDYA: BORA SAYIN
Geçmiş geçmiştir ama gelecek bizimdir.
************************************
Afradan:
Bi bakımdan rahatladım bi bakımdan mutluydum aslında. Hersey gün yüzüne çıkmış bulunmakta. Dün demirlerde kaldığımız için bugün kahvaltıyi burda yapıp okula geçicez. Sabahın 4 kadar sohbet edip özlem giderdiğimiz için hepsi hala uyuyordu.
Ben ise dün mutluluk ve heycandan uyuyamadığım için kalkıp sabah kahvaltısını hazırlamaya başladım . Çalışanlardan kimse yoktu belliki evde yanlız kalalim diye bir süreliğine izin vermişlerdi. Sofraya çayıda koyduktan sonra bir eksik varmı diye kontrol ettim. Hiçbir eksik olmadığını fark edince bizimkileri uyandırmak için yukarı çıktım.
En önce kızları uyandıracaktım. Onlar kolay kalkarlardı şimdi. Kızların kaldığı misafir odasına girip onlari uyandırdım. Bi kac defa uyumak için yalvarsalarda sonunda pes edip uyandılar. Onlar odadaki duşa girerken bende bora nın kaldığı odaya girdim. Salak ya hala ayni yatıyor yatakta ters yatıyordu ayak kismina başını başımızı koyduğumuz tarafada ayağını koymuş uyuyordu.
Gülmemek icin dudaklarimı ısırıp borayi kaldirmak için durtmeye başladım. Kalkmayınca acaba hala kulak memesini ısırılmasından nefret ediyormu diye düşünmeden edemedim. Daha fazla düşünmeyi bırakıp uygulamaya geçip ısırdım. Bir anda yataktan sıçrayarak uyanıp etrafa sinirli bakışlar atmasından anladim hala nefret ediyordu.
Sinirli bakışları beni bulunca konuşmaya başladı
"Manyakmisin afra insan boylemi uyandirlir"
"Ama denedim uyanmadin bende son çare bu diyerek düşünüp ısırdım. "
Dudak buzmemle catilan kaşları normal haline aldı .
"Tamam tamam bu seferlik affedildin neyse ben elimi yüzümü yıkayıp geliyorum."
Onu odada yanlız bıraktıktan sonra sıradaki barut kişisine geldi.
"Barut uyan hadi kahvalti hazir okula gidicez daha "
Barut beni takmadan uyumaya devam edince kenardaki bardaktaki suyu alıp suratına fırlatıp suyun etkisiyle bi anda yerinde sıçradı etrafa anlamsiz bakışlar atarken bakışları beni buldu kaşlarını catinca omuz silkip kapiya doğru yürüdüm .
"Bana hic oyle bakma uyansaydin."
Diyip kapıyı suratina kapadim. Ve son kişi kalmıştı offf onun uykusuda cok derindi 4 ayiya bedeldi şimdi ben bu davari nasıl kaldircamki diye düşüne düşüne odaya girdim gördüğüm manzara ile sok geçirirken gözlerimi ovalamaya başladım. Hayal olmadığını anladım. Demir kalkmis üstünü giyinmiş yatakta oturuyordu.
"Günaydın "
"Günaydın "
"Sen bu saatte bu kadar kolay kalkarmiydin ya"
"Gördüğün gore kalkarmisim."
"Kahvalti hazir"
Diyip odadan çıktım. aşağıdan sesler gelince herkezin kalktığını anladım. Masa daki boş yere oturdum. ben tabağıma kahvaltılık koyarken demir de gelip masaya oturdu. Masada boş muhabbet dönerken aklıma telefonum geldi masadakilere dönüp telefonumu sordum.
"Benim telefonum nerede gördünüz mü?"
"ben kırdım"
demir sesiyle bakışlar o tarafa dönerken sinirle konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞ VE GELECEK
Teen Fiction"Sen geri dönmüşsün" "döndüm." yıllar önce tanışıp beraber büyüyen iki kişi zamanında yaşadıkları olaylardan sonra birbirleri ile görüşmeyi kesip hayatlarını başka ülkede devam etmeye başladı. Tabi ikisi de hayatın onları karşı karşıya getireceğin...