MEDYA: AFRA KAYA
Hayat çok zalim bir öğretmendir. Önce sınav yapar sonra dersi verir.
***************************************************************************************
İstanbul ' da ki ilk sabahıma kalktım. Yatağımda biraz oyalandıktan sonra odamdaki banyoya girip kısa bir duş aldıktan hemen sonra yeni okulumun formasını dolaptan çıkarıp yatağımın üzerine koydum. Siyah etek beyaz gömlekten oluşuyordu aslında korktuğum kadar kötü değilmiş.
(kravat yok sayın)
Okul formamı üzerime geçirdikten sonra ders programını bilmediğim için çantama 2 tane defter ve kalem kutu koydum. Telefonumu alıp tam odadan çıkacaktım ki telefonumun zil sesiyle olduğum yerde durup arayan kişiye baktım.
Oksijen israfı arıyo....
Arayının abim olduğunu görünce hiç bekletmeden açtım.
--Günaydın baş belası
--Günaydın oksijen israfı
--Afraaa, bak beni deli etme.
--Ay abiii şaka yaptım ya canım abim
-Eee heycan varmı afra hanım
Abimin görmediğini bile bile gözlerimi devirdim.
--Ne demessin abi heycandan havalara uçuyorum.
--Bana bak baş belası orda başına bela alma rahat dur dedemi uğraştırma.
--Tamam abi uyarıların bittiyse kapatabilirmiyiz. Çok heycanlı olduğum okuluma geç kalıcamda
--İyi bakalım bu seferlik böyle olsun görüşürüz baş belası seviliyorsun.
içimdeki şeytanı durduramayıp telefonu kapatmadan onun sinir olacağı sözleri söyledim.
-- görüşürüz oksijen israfı.
diyip hemen telefonu suratına kapattım. pis pis sırıtarak merdivenlerden aşağı indim.Mutfaktan sesler gelince o tarafa doğru yöneldim . Dedem kahvaltı masasına oturmuş kahvaltı ediyordu.
Yanına gidip yanağını öpüp günaydın dedim .Dedem benim bu halime gülümseyip karşılık verdi. "Günaydın kızım bakıyorum da sabah sabah çok enerjik sin." Ne demez sin dede , ağzıma bir tane salam attıktan sonra dedeme döndüm . " enerjik değilim dedeciğim sadece yeni okulum için çok heyecanlıyım."
dedem anlayışla başını salladıktan sonra benim ayakta bir şeyler atıştırdığımı görünce yine konuşmaya başladı. "kızım oturup doğru düzgün yemeğini yesene " dedeme dönüp "yok dede zaten biraz daha durursam okula geç kalacağım ben okulda bir şeyler atıştırırım hadi görüşürüz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞ VE GELECEK
Подростковая литература"Sen geri dönmüşsün" "döndüm." yıllar önce tanışıp beraber büyüyen iki kişi zamanında yaşadıkları olaylardan sonra birbirleri ile görüşmeyi kesip hayatlarını başka ülkede devam etmeye başladı. Tabi ikisi de hayatın onları karşı karşıya getireceğin...