MEDYA : ERAY ARSLAN
İYİ OKUMALAR...
************************************
AFRA DAN:
Demirin sakinleşmiyeceğini anlayınca ne yapacağımı bilemedim bi anda nerden geldiğini anlamadığım cesaretle demirin dudağını öptüm. Demir şaşkın bakışlarla bana bakarken bizimkilerin tepkiside aynı olmuştu. Ben hızla demirin yanından geçip gidecekken demirin kolumu tutup beni kendine çekip dudaklarıma yapıştı. onun bu hareketiyle gözlerim büyüttüm kırılacak bir eşyaymısım gibi dudaklarımı hafif öpüyordu.
Sonunda benden uzaklaşıp alnını alnıma koydu . gözleri kapalı bir şekilde nefesinin duzenleştirmeye çalışıyordu. Hızla kendimi ondan uzaklaştırıp yürümeye başladım. arkamdan ne kadar seslenselerde umursamadım arkamdan gelen seslerden anladığım kadarıyla kızlarda benle geliyordu. AVM den çıkıp taksi çevirdim kızlarda bindikten sonra evimin adresini verdim. Yol boyu kızların sordugu sorulara maruz kalmıştım ama hiçbirine cevap verecek halde değildim. sonunda onlarda cevap vermeyeceğimi anlayıp susmuştu. Sonunda eve gelice taksiciye parayı ödeyip hızla taksiden çıktık.
Even kapısını çalışanlardan biri açar açmaz kimseye birşey demeden odama çıktım kızların soruları umursamadan kendimi banyoya attım şuan bana en iyi gelecek şey sıcak bir duştu.
Su bedenime çarpmasıyla kendime geldim ellerim dudaklarima dogru yol alinca hafif bir gülümseme peydah oldu. Aklıma gelen sorulardan dolayı yüzümdeki gülümseme soldu.Peki bundan sonra ne olacak sonuçta basketbol sahasında olan şeye önemsiz derken beni dudağımdan öptü. Ya bunu eraylara inat yaptıysa ya bununda bir önemi yoksa ki eğer öyleyse bunun bedelini ağır ödetirim.
Hızla dusumu alıp banyodan çıktıktan sonra bana kasalarını catmis iki çift goz ile karsilastim onlara masumca bakıp konuşmaya başladım.
"Üzerimi degistireyim konuşucaz "
Hızla dolabimdan kiyafet ve ic camasiri aldiktan sonra banyoya geri girdim. Üstümü giyindikten sonra kızların yanina gidip yatağa oturur oturmaz dolunay konusmaya basladi.
"Afra bi anda orda ne oldu sen once demirin dudagindan optun sonra o ??"
Dolunay hayretler için de sordugu soruyla ben kizardim ellerim ile oynarken cevap verdim.
"Kizlar bende anlamadim kavga çıkmasını istemedim engellemek icin bir yol ariyordum icimden bir anda opmek geldi ve optum demirin beni opmesindende gercekten birsey anlamadim ve aklimda bissuru sorular var kafayi yiyecem"
Gece odak noktası kendisi yaptıktan sonra konusmaya basladi.
"Ne gibi sorular"
"Neden öptü? Peki basketboldaki olan o kazadakine onemsiz derken bu yaptığı? Ya buda onemsizse ? Ya eryalara inat beni optuyse...."
Ben sorularıma devam edicekken gece araya girip susturdu benu
"Basketbol sahasinda olan kazaya onemsizmi dedi"
Basimla onayladim bu sefer dolunay konusmaya basladi
"Bence onemsiz degil onun icin onemsiz olsaydi seni gene opmezdi bu eraylara inat olsa bile he neden öptü konusuna gelirsek bence demir seni seviyor"
Dolunayin son dedigi cumle ile gozlerimi belertip ona baktım."Sacmalama istersen küçük bir opucuge onemsiz diyen biri beni seviyor olmaz "
"Bence dolunay haklı onemsiz olsaydi birdaha seni opmezdi hem demir seni kiskaniyorda tamam barut ve borada kiskaniyor seni kardeslerisin sonucta ama onlarin kiskanmasi ile demirin kiskanmasi arasinda fark var"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞ VE GELECEK
Teen Fiction"Sen geri dönmüşsün" "döndüm." yıllar önce tanışıp beraber büyüyen iki kişi zamanında yaşadıkları olaylardan sonra birbirleri ile görüşmeyi kesip hayatlarını başka ülkede devam etmeye başladı. Tabi ikisi de hayatın onları karşı karşıya getireceğin...