MEDYA: GECE ARAS
Biz geçmişimizin ürünleriyiz ama bunun esiri olmak zorunda değiliz
**********************************
Demir den:Kollarımın arasında yatan bedene gözlerimi dikmiş öyle duruyordum. Ne ara olmuştu bu olanlar benim neden haberim yoktu ben afra yı koruyorum diye ortalıkta dolaşırken aslında koruyamamışım . Benim dokunmaya kıyamadığım kıza dokunmalarına izin vermediğim kıza dokunmuşlardı . Kapıdaki hareketliliği fark etmiştim ama gözlerimi afradan alamıyordum.
"Demir ne oldu neden ağlıyorsun afraya birşey mi oldu."
bora ağladığımı söyleyene kadar ağladığımın bile farkında değildim. Barut ve bora birşeyler söylüyordu ama ne söylediklerini anlamıyordum dışarıdaki seslere kulağım tıkanmıştı. sonunda birinin beni sarsmasıyla kendime geldim.
"Demir ne oldu neyin var cevap versene lan?"
"barut"
"abi çıldırtmasana insanı ne oldu bi anda"
gözlerimi afraya çevirip güzel yüzünü inceledikten sonra derin bir nefes aldım afrayı kucağıma alıp ayağa kalktım. Afrayı o odadan çıkardıktan sonra ortadaki kanepeye yatırıp odaya geri döndüm. yere oturup kendimi duvara yaslayarak kafamı ellerimin arasına aldım hiç birşey düşünemiyordum sanki zaman benim için yok olmuştu.
omzumda bir el hissetmemle kafamı kaldırıp bizimkilere baktım.Merak ve korku dolu gözlerle beni izliyorlardı. Bora cevap vermememe sinirlenmiş olmalı ki bi anda yakamdan tutup beni ayağa kaldırdı . Dişlerinin arasından konuşmaya başladı
"Ne oldu lan ne oldu söylesene afraya mı bir şey oldu biz sana yapma dedik demi al yaptın da eline ne geçti lan ne geçti kıza mı bir şey oldu cevap versene demir"
Barut borayı benim üzerimden çekmeye çalışıyordu ki kendime olan sinirim le borayı itleyip konuşmaya başladım.
"evet lan evet afraya bir şey olmuş ama biz değil şerefsizler yapmış zamanında kardeşim dediğiniz benim sevdiğim kıza yapmışlar ve en kötüsü ne biliyonuz mu bizim aramızda o zaman hiç birşey yoktu çok iyidi aramız bizim onu korumaya çalıştığımız zaman bu kıza zarar vermişler ve ben bunu daha yeni öğreniyorum"
"koruyamamış lan koruyamamış" bağırarak duvara yumruk atmaya başladım. bora ve barutun beni duvardan uzaklaştırmaya çalışıyordu . barut ellerini omuzuma koyup konuşmaya başladı.
"kardeşim bak bi sakin ol ve bize ne olduğunu anlat hadi"
barutun yakasına tutup duvara geçirdim sinir krizi geçiriyordum herhalde kendime engel olamıyordum. Bora baruttan beni ayırmak için tam araya giriyodu ki barut elini kaldırıp durdurdu onu . öfke ile bağırmaya devam ettim.
"Ne sakini lan ne sakini hani onun tek bir saçına zarar gelmeyecekti lan gelmiş ya işte gelmiş hemde en büyük zarar gelmiş. "
"ne oldu lan ne oldu söylesene bizde bilelim ne oldu lan afraya"
"tecavüz etmiş lan kıza . tecavüze uğramış lan kız"
Barut olduğu yerde kalmıştı. ne birşey diyordu ne birşey yapıyordu sadece bana bakıyordu bore beni çekip yüzüme yumruk attıp bağırdı.
"yalan söyleme lan kimse kardeşime öyle birşey yapmamıştır yapamaz lan öldürürüm onu ."
Kapı tarafında hareketlilik hissedince otarafa döndük afra ağlayarak bize bakıyordu . kafasını iki yana sallayıp deponun çıkışına doğru koşmaya başladı . kendimize gelip hızla peşinden gitmeye başladık. depodan bi kaç adım uzaklaşmıştık ki afranın kolunu tutup kendime çekip sarıldım afra ağlayarak beni kendinden uzaklaştırmaya çalıştı. göğüsüme yumruk atıyordu ama ben sadece ona sarılıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞ VE GELECEK
Genç Kurgu"Sen geri dönmüşsün" "döndüm." yıllar önce tanışıp beraber büyüyen iki kişi zamanında yaşadıkları olaylardan sonra birbirleri ile görüşmeyi kesip hayatlarını başka ülkede devam etmeye başladı. Tabi ikisi de hayatın onları karşı karşıya getireceğin...