7.BÖLÜM

16 1 0
                                    


MEDYA :BERAT KORKMAZ

Biz geçmişi unutabiliriz ama geçmiş bizi unutmaz.

***********************************************************************************

Demirin eray ın üzerine atlamasıyla bizde sıradan hızla kalktık. Bora ve barut ayakta dikilmiş demiri izliyorlardı. onların ayırmaya niyeti olmadığını görünce ben araya girip ayırmaya çalıştım. demiri eray ın üzerinden kaldırmaya çalışıyordum ama başarısız oluyordum mübarek öküzlerin kralı gibiydi.

"demir bırak "

"demir yeter öldürceksin"

o beni duymadan devam ediyordu onları ayıramayacağımı anlayınca barut ve boraya döndüm

"ya yardım etsenize öldürecek "

ikiside aynanda 

"gebertsin iti "

diyince benim gözlerim yuvarlarından çıkıcak şekilde büyüdü. gece ve dolunay onlara ayırmaları söylerken onlar umursamadan kavgayı izlemeye devam ettiler. Demir ayırmanın tek bir yöntemi kalmıştı. sanki demir beni itlemiş gibi yaparak kendimi yere attım. dolunaylar korkuyla bagırıp yanıma koştular onların bağırmasıyla herkezin bakışı bana döndü demir erayı bir kenara itleyip bana doğru koştu.

"afra iyi misin bi yerine bir şey oldu mu? "

"iyim bir şeyim yok"

demir bana gözlerini kısarak baktı. Onu durdurmak için boyle birşey yaptığımı anlamıştı hızla yerinden kalkıp eray a yönelecektiki ayağa kalkıp onun önüne geçtim.

"demir tamam yeter lütfen"

demir beni dinlemeden eray a doğru bir adım atmıştı ki kapıdaki sesle o tarafa döndük.

"oo okulumuzun belalıları birbirine girmiş"

asya nın olduğunu fark edince kaşlarımı çattım. kimseden ses çıkmayınca bana alayla gülümseyip yanıma yaklaşmaya başladı.

"sana ilk başta s*rtük dediğimde tokat atmıştın bunun bedelini sana soracağım ama ondan önce okulumuzun s*ürtüğü olarak okula geleli fazla olmadan erkekleri birbirine düşürdün tebrikler"

asya nın dediklerinden sonra hafifçe gülüp konuşmaya başladım.

"sen herhalde benim tokatımı çok özledin asyacım"

"o bir kere olur tatlım birdaha o tokata izin vermem işte"

"iyi al ozaman sana tokat"

diyip saçına yapıştık asya benim bu ani hareketimle çığlık atıp kaçmaya çalışsada başarılı olamamıştı azra ve damla asyayı kurtarmaya gelirken dolunay ve gece onlarla ilgilenmeye başladı asya saçlarını benden kurtarmak için ellerime tırnaklarını geçiriyordu sonunda onun bi işe yaramayacağını anlamış olmalıki benim boş anımda dizime tekme attı o acıyla geri sendelesemde kendimi hemen toparlayıp asyanın karnına tekme attım.

asya yere düşerken ben üzerine oturup tokat atıyordum o sırada sınıfta beratın sesi yükseldi.

"abi kız kavgası olduğunu nıye söylemıyon erkenden gelirdim."

kavga eden kişinin ben olduğumu yeni fark etmiş olmalıki yine konuştu.

"kavga eden afra ablammış kıza şimdiden geçmiş olsun. kavga daha heycanlı oldu"

ona gözlerimi devirdikten sonra asya ile ilgilenmeye kaldığım yerden devam edecektimki ayaklarım yerden kesildi. Kim beni kaldırdı dıye bakmak için kafamı kaldırdıpımda demirle göz göze geldik gece ve dolunayın bagırışlarıyla kafamı o tarafa çevirdiğimde bora geceyi damlanın üzerinden barutta dolanayı azranın üzerinden alıyordu. onlara bakmayı kesip demirin elinden kurtulmaya çalıştım.

GEÇMİŞ VE GELECEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin