الحلقه الخامسه 💖

37 4 0
                                    

صلو على النبى محمد صلى الله عليه وسلم.
ازكرو الله لعلكم ترحمون💖😍🌺😘♥.

الحب 💖 فاعل مرفوع بالفرحه 😇 مبني علي دبله💍 وفستان وطرحه 👰🏻

مها بصراخ: الحقووووووووووووووووووووني .

مالك وحسين دخلو بسرعه لقوها وقفه وبتشاور علي ركن في الحمام .

مالك بخضه:اي في اي مالك شوفتي عفريت 👺.

مها بخوف: لا دا اوسخ من العفريت ثم اكملت بصراخ وهي تركض: صرصااااااااااار صورصاااااااااااار اجرررررررري.

مالك بغيظ: بقي انا جاي جري عشان خاطرك اولت البت اتلبست واجننت طلع صورصار يا شيخه منك لله دا انا من الخوف كنت هعملها واللهي.

حسين بضحك: انت عرفها بتترعب منهم اد اي بس انا اولت جرلها حاجه خلاص موتو يا مالك.

مالك بغيظ: واللهي بعد اللي عملتو لو اطول اربيه ليها واللهي العظيم هعملها حسبي الله ونعم الوكيل .

دخل مالك وقتل الصرصار وذهب لها التي تختبئ خلف والده.

مالك: خلاص يا ست هانم موتو وخلصنا ادخلي ولو موتي جوه مش هاجي تاني.

مها بخوف: بجد موتو يعني مات كلو.

مالك بسخريه: لا ديلو بيلعب هو برص دا صورصار.

مها بزهق: خلاص بقي مكنش حتت صورصار موتو.

مالك: اولي لنفسك.

حسين: خلاص انت و هي بقي خلصنا ياله يا مها ادخلي ونامو عشان وراكو شغل.

مالك بضحك: انت بتحسسني يا بابا ان ورانا مدرسه ايه خشو نامو دي انا هقعد شويه وهنام اصل الصدمه لسه مقصره عليا. قال جملته الاخيره وهو ينظر لمها وذهب.

؀؁؀؁؁؁؀؁؀؀؁؀؀

في منزل حور.

صعدت حنان غرفه حور وجدتها حور تجلس علي الاب توب.

حنان: حور عيزاكي في موضوع مهم.

حور ببرود دون ان تنظر لها: في اي يا حنان خشي في الموضوع علي طول مشغوله.

حنان بتوتر من رده فعلها:اصل...........اصل يعني.........كان.

حور بتركيز وهي تغلق الاب توب: في اي يا حنان مالك.

حنان: ا اصل يا حور ك كان ف في واحد متقدملك........... ويعني.......انا......امممممم وفقت.

حور بغضب وهي تنظر الي والدتها: يعني اي تقرري مستقبلي من غير ما تخدي ازني وانتي عرفه ان انا رفضه الموضوع ده.

حنان بغضب: حور احترمي نفسك انا مهما كان امك ولازم تحترمي نفسك وانتي بتتكلمي معايا.

حور بغضب شديد: يعني انتي تدمريلي مستقبلي مش كفايه مره اي انتو مش بتحبو تشفوني سعيده ابدا.

حنان بحزن: يا بنتي انسي الماضي بقي وعيشي حياتك انتي هتوقفي حياتك علي ماضي.

حور بصراخ: ماضي انتي فاهمه اني نسيت انا لا نسيت ولا عمري هنسي الماضي افهمي بقااااااااااا.

ثم ذهبت حور من المنزل بغضب شديد واخذت تجري وكان احد يجري خلفها وكانها تحول الهرب من الماضي ولاكن لا تستطيع من يحول الهرب من الماضي سيظل يطارده لذالك يجب ان توجهه وفي الناحيه الاخري كانت حنان تبكي علي ابنتها وما شاهده طيله حياتها.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

كان مازن يتحدث مع حبيبته الاجنبية كرستينا بجانب النيل ويطمأن على حلتها وعندما انهي اتصلت به والدته.

مازن: حنون عمله اي مووزتي.

-.............. ...... ..

مازن بقلق: طيب اهدي شويه انا هروحلها متخفيش.

ركب مازن سيرته و ذهب يبحث عن حور.

"" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" ""

عند حور كانت تمشي وهي غير واعيه بشئ وكان هناك سياره كانت تقترب وستصدمها ولكن فجأة.

××××××※※※******※※※※※×××××××******

كان مالك يتجول في الطريق ولكن لمحها. اه هي صاحبه الشركه التي يعمل بها ولكن ما هذا يوجد سياره تقترب وستصدمها لم يشعر بنفسه الا وهي يجري بأقصي ما لديه.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

عند حور وجدت السياره تقترب وكانت ستدهسها اغمضه عينها ولكن وجدت من يسحبها بسرعه اصطدمت في صدره وعندما فتحت عينها كان يقف ينظر لها نظرت له وكأنها احست بلامان لم تعرف لما: هذا الشعور الغريب الذي يتملكها افاقت من شرودها علي صوته وهو يقول.

مالك بقلق: انتي كويسة يا آنسه............... .

ابتعدت عنه حور وقالت ببرود وكان شيء لم يكن.
حور ببرود: انا كويسه مكنش في داعي لكل دا كنت ناديلي وخلاص.

تركته حور وسط دهشته من طرقتها البارده فى الكلام ثم ذهب مالك وهو يفكر في هذه الحور الغريبه ذهب للمنزل وجد ولديه ومها ياكلون جلس معهم واكلو وذهب الي غرفته ونام.

############################### #

عند حور وصلت الي الڤله الخاصه بها التي عندما تحزن تذهب اليها وصلت الغرفه ارتمت على السرير وهي تتنفس بصعوبه بسبب عضبها هذا وبعد قلبل ذهبت في نوم عميق...

بعد قليل من الوقت استيقظت حور من النوم بفزع وهي تهز راسها يمينا ويسارا نفيه شيء فى راسها.

حور بصراخ: لا مستحيل لااااااااااااااااااااا.

يتبع............................... 😘♥💖💖

تملك امراه.  من سلسلة (ادمان الغرام) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن