صلو على النبي محمد صلى الله عليه وسلم. ♥🌹
في الغيره انا معرفش اهلك ولا اصحابك.... ♥💖كل اللي اعرفه انك ملكي لوحدي 🙂💗🔥
نظر لها مالك بصدمه وثواني و تحولت الي غضب شديد وثم ذهب لها بعيون حمراء وقال بصوت مخيف.
مالك بصوت لا يبشر بلخير ابدا: اي اللي انتي عملتيه ده.
حور ببعض الخوف من نبره صوته ولاكن كان ردها قوي: عملت ايه..... دا بس جزء بسيط لو حولت بس تكلم حد تاني.. ماشي.
نظر لها مالك بغضب شديد وعيون حمراء وذهب دون ان ينطق بكلمه لانه اذا بقي هنا سوف يصفعها اضعاف الصفعه ولكن هي فتاه وهو ليس معتاد علي ان يضرب اي فتاه مهم حدث.
كانت حور تنظر الي طيفه بحزن لما فعلته ولكن الغيره تفعل اكثر من هذا ..... يمكن للغيره ان تدمر.. تقتل.. وتعفل الكثير.... ولاكن حور اقسمت في تلك اللحظه انها تحبه لا بل تعشقه.
حور لنفسها: لا يا مالك مش هسيبك بالسهوله دي انت ملكي بتاعي انا ومحدش له حق يفرقنا ولا حتي انت لاني بعشقك بجنون يا مالك.
-----------------------------------------------------------
عند مالك ذهب مالك بغضب شديد الي المنزل...... وهو يتوعد لحور....... وصل المنزل وجد ولده يجلس علي الاريكه ويشاهد التلفاز........ ذهب مالك وجلس بجانبه اندهش حسين من مالك.
حسين: اي يا مالك اتخنقت تانى في الشركه ولا ايه.
مالك بغضب: بابا معلش مش عايز اتكلم فى الموضوع.... بس هى ماما فين مش اعده معاك ليه.
حسين: هي اخدت الدواه ونامت ادخل دي نايمه من بدري....... انا كنت هصحيها بس انت جيت..... ادخل شوفها وخليها تيجي تقعد معنا.
مالك: حاضر يا بابا.
ذهب مالك الي غرفه ولدته وخدها نائمه او هكذا ظن ذهب لها لكي يوقظها.
مالك بهدواء: امي اومي يالا يا ست الكل احنا اعدين بره تعالي اقعدي معانا شويه........ لم يتلقا اي رد هذها قليلا..... ماما اومي يلا... ماما.....
اصيب مالك بلقلق عنما لم تستيقظ وذهب لولده.
مالك بقلق/ يا بابا...ماما مش بترد.
حسين بقلق: ازاي يعني مش بترد.
دخل حسين واخز يهزها هو الاخر وهو يقول:رانيا اومي......يا رانيا اومي.......مالك اتصل بلاسعاف بسرعه.
اخرج مالك هتفه بسرعه واتصل بلاسعاف وبعد قليل وصلت الاسعاف واخذت رانيا وذهبت.
في المشفي كان مالك وحسين قلقون بشده فهي دخلت منذ ساعه ولم يعرفو اي اخبار عنها الي الآن.... اتصل مالك بمها وكانت مها في ذالك الوقت في مكتب حور توقع بعض الاوراق.
أنت تقرأ
تملك امراه. من سلسلة (ادمان الغرام)
Misterio / Suspensoهي امرأة متملكه ما تريده تحصل عليه مغروره متكبره هو بسيط للغاية لا يحب التكبر والغرور فقط يحب البساطه