صلوا على من جلس علي يواسي طفلا مات عصفوره.
اصتدمت السياره حور وهبط منها شاب وسيم ركض لها وحملها وزهب للمشفي .
الشاب: تروليييييي بسررررررعه معيا حاله خطر .
اتي الاطباء واخذو حور وزهبو لغرفه العمليات لانها كانت تنزف وبعض وقت طويل خرج الطبيب ركض له الشاب الذي كان ينتظرها .
الشاب : اي يادكتور هي تمام.....لو محتاجه حاجه او سفر قولي.
الطبيب: لا بس هي نزفت كتير وربنا يعوضها بقي احنا انقذنها بلعفيه لاكننا مقدرناش ننقذو .
الشاب باستغراب: اصدك اي يادكتور ب يعوضها وننقزو هو في اي.
الطبيب: انت متعرفش انها حامل ولا اي .
الشاب بصدمه: ح ح حامل ا ا انا م م مش عارف .
الطبيب : لا مدام حور حامل.
الشاب: هو حضرتك تعرفها .
الطبيب.. ايوا طبعا اعرفها هو انت مين انا بشبه علي حضرتك .
الشاب.. انا المقدم فارس وصاحب شركات tigers وصاحب المستشفى دي .
الطبيب: اتشرفت بمعرفتك يا فارس باشا نورت مكانك انت تعرف مدام حور ازاي .
فارس .. منا قولتلك اني معرفهاش بصراحه انا كنت ماشي على الطريق والحمد لله اني مكنش ماشي بسرعه كبيره لقيتها قدامي بس كده.
الطبيب .. اسف لحضرتك بس البوليس هيجي يشوف المدام وياخد أقوالك واقولها اسف بجد بس حضرتك عارف اكتر مني اني دي قوانين المستشفى.
فارس.. عارف وانا جاهز لاي حاجه هنا ولاي اجراءات كمان في اي وقت. بس هي هتفوق امتا كده.
الطبيب: هي الحمد لله كويسه بس موضوع البيبي والحمل هو اللي اثر بس وكمان عندها كسر في ايديها الشمال مش اكتر .
فارس.. تمام .
زهب الطبيب وجلس فارس حتي اتت الممرضات ولخذت حور غرفه عاديه ولاكن يجب ان تظل تحت المرقبه يوم لاي مضاعفات.
ذهب فارس الي الغرفه وجد ملاك هو لم يرها في الحادث لانه كان غير واعي لما يحدث كان فقط يريد انقذها......ملاك نعم ملاك هو لم يتعامل مع شركتها كان يرها في الخبار بلصدف لانه مهتم بعمله في الشرطه اكثر ويحبه.......لكن حور فاقت وفتحت عينيها ببطء.....لم ينكر انه ارد روءيه عينيها ورءها واكتمل القمر كما قال في نفسه البحر بأمواجه يسحبونه ويرينان اغراقه في بحرها الذي يقسم انه لم يره مثل هذه العيون من قبل الجمال والبراءه تجمعت بهما .......نظرت حور حولها وجدت هذا الشخص الذي يحدق بها.
حور : انت مين وانا في انا كنت في حلم صح او في غيبوبه طووووييله صح قولي انو صح ومالك مجاش ليه وحشني حضنه نفسي اشوفو واحضنو واه صح انا حامل وهو اكيد هيفرح بحملي هو اصلا بيحب الاطفال ثم قالت بضحكه خفيفه وهي تعدل نفسها وتقاوم المهام ولاكن فارس امسك زراعها وهو مصدوم من حديثها......ه هو كان بيحب حمزه....لا انا مش هخلي ابني شقي زي حمزه لانه شقي اووي بس بحبه واللهي.....ثم قالت باستغراب..انت مين وفين مالك هو مجاش ليه وانت مين قولي.
فارس بهدوء لانه يلاحظ ان نطق اي حرف او انه لا يعرف من مالك هذا وانها اجهدضت طفلها سوف تسوء حالتها وهذا خطر عليها : مالك مجاش عشان...ااا.....عشااان.....
حور بسرعه :هو كويس صح حصله حاجه انطق وقولي ......
فارس بمقاطعه : لا هو كويس بس ميعرفش حاجه انتي كويسه متخفيش.
حور وهي تمسك ببطنها وتضمها مما احزن فارس بشده : ايوا صح لانه لو عرف مش هيتأخر عليا طيب ا ا اتصل عليه عشان يطمن عليا واوعي تقول اني حامل لان انا مجهزاله مفجاءه كبيره في بيتنا واكيد هيحبها .......ممكن تخرجتي من هنا هو صحيح انا فين .؟
فارس بحزن شديد: انتي بس اهدي ثواني.....امسك فارس زر استدعاء الطبيب واتي الطبيب .
الطبيب : في حاجه يا فارس باشا....مدام حور كويسه.
حور : في اي انا بعمل اي هنا حصل اي انطقوا .
فارس للطبيب : اديها حقنه مهداءه حالا او حقنه ان انا اكلمها وهي اعصبها تبقي كويسه وهاديه عشان ممكن يحصلها إنهيار عصبي بسرعه .
حور بغضب: انت مين اصلا وحقن اي اللي هخدها مالك هيجي دلوقتي وهيطربق المستشفى دي عليكو وسعو.
أمسكها فارس وضمها له من ظهرها كي لا تهرب لاي مكان وأخذت حور تصرخ به واستدعي الطبيب الممرضه مع المهدء واعطها الطبيب المهدء حين كان فارس قام بتثبيتها .
الطبيب: الحقنه دي هتخلي جسمها مرتخي وعضلات واعصاب جسمها هاديه مش هيبقي في اي مضاعفات انشاء الله.
فارس بعدم ترك حور الذي ارتخي جسدها وجعلها تستلقي علي السرير .: تمام شكرا جدا يا دكتور .
الطبيب: العفو بس الشرطه بره يعني وكده وعايزين يعرفو اللي حصل وكده.
فارس بتفهم: تمام انا هخرج وهعمل كل حاجه ....شكرا يا دكتور.
خرج فارس لبضع دقائق ثم عاد الي حور مجددا .
حور بهدوء بسبب المخدر: ممكن افهم اي اللي حصل وفي اي عشان انا مش فاهمه حاجه.
فارس بهدوء: انا كنت ماشي علي طريق (.....) وانتي فجاءه لقيتك قدامي وكان باين عليكي انك في حاله صدمه كده لانك مشيه في الطريق من غير ما تكوني واعيه لصوت العربيات.......وانا بعد ما خبطك بلعربيه جبتك هنا وللأسف الشديد انتي خسراتي الطفل بس انشاء الله ربنا يعوضك ولو في اي حاجه اقدر اسعدك بيها مادياً انا جاهز.....وحضرتك مالك وضح انو زوجك من طريقه كلامك عليه بس محدش جه لسه بس ممكن تتصلي بيه.
حور بدموع : ازاي ابني....ابني.....انت السبب مالك مش هيرحمك انت فاهم وانا كمان هندمك على حياتك صدقني .
فارس وهو ياخذ نفسه لانه يعلم انها تقول هذا الكلام بسبب ما مرت به وفقدانها الطفل: انا قولتلك مستعد اعمل لحضرتك اللي انتي تحتجيه ولو عايزها قنوني انا ممكن ابعت اي حد حلا وتحكي اللي حصلك له وفي كاميرا في الطريق اللي كنت ماشي فيه واثبات ان حضرتك اللي غلطانه مش انا و.....
قطعا كلامه شخص يقتحم الغرفه......: حور.
حور بصدمه: انت.
يتبع❤️❤️❤️💋😍😍مشاهده ممتعه 🥰🥰😘
أنت تقرأ
تملك امراه. من سلسلة (ادمان الغرام)
Misterio / Suspensoهي امرأة متملكه ما تريده تحصل عليه مغروره متكبره هو بسيط للغاية لا يحب التكبر والغرور فقط يحب البساطه