الله اكبر.
صلي على سيدنا محمد صلى الله عليه وسلمعند مازن و مها.
كانت مها تحتضن ذالك الشاب وذهب اليها مازن .
مازن بغضب واندفاع:للاسف كنت فاكرك نضيفه وغلبانه وفعلاً محتاجه مساعده بس انتو كلكو زي بعض للاسف .
رمي مازن الهاتف في وجهها وذهب....كانت جاسر في حاله استغراب وغضب وكان سيذهب اليه ولكن مها منعتوا.
جاسر بغضب:مين دا وزاي يكلمك بطريقه دي.
مها: دا بيكون اخو مديره الشركه اللي انا كنت شغاله فيها......و
جاسر بمقطعه:و اي يعني دا ميدلوش الحق انو يملك كده.
مها :استني انت قطعتني انا بقولك انو اخو صاحبه الشركه وان هو كمان اللي ساعدني لما ماما رانيا ماتت.
جاسر بصدمة: انتي...انتي بتقوالي اي انتي.....
مها بحزن شديد: ايوه ماما رانيا ماتت يا جاسر ماما رانيا ماتت بعد ماكانت بتعمل عمليه للقلب.
جاسر بحزن وغضب: انو ازاي متقوليش حاجه زي دي ومالك باشا نسي انو لو اخ يقولو ولا انتو اعتبرتوني مت ولا خرجت من حياتكو.
مها بحزن:بعد الشر انا عارفه انك اخويا في الرضاعه واخو مالك وصاحب عمرو كمان بس والله الموضوع جه فجاءه والله.
جاسر بحزن:خلاص مش هشوفها .......ربنا يرحمها ربنا يرحمك يا ماما رانيا انتي كنتي ام لينا كلنا وعمرك مازيتي حد في حياتك ربنا يرحمك .
مها :يا رب .
_________________________________________
عند مالك وحور وصل للمنزل أوقف مالك السياره ونظر لتلك النائمة بتعب......تذكرا مالك رانيا في ذالك الوقت واتجه لحور وفتح الباب وهزها مالك بقدمه.
مالك ببرود: قومي ولا مستنياني اشيل سعتك.
حور بألم وغضب من ذالك الذي يهزها :اي يا حيوان انت الله.
مالك بغضب وامسكها من شعرها: اتلمي احسنك ولمي لسانك بدل ما اخليكي تتمني الموت ومش هتشوفيه ياحلوه ماشي...قال اخر جمله وهو يشدد علي شعرها اكثر .
حور ببرود مصطنع: خلصت الكلمتين اللي انت حفظهم.....بس تسدق مادخلوش دماغي المره دي......ويله زي الشطور العسول...شلني مش هعرف امشي.
نظر لها مالك بغضب شديد ثم ذهب الى داخل المنزل.
حور بصوت عال: استني عندك انت رايح فين وسيبني هنا......انت ياولا مش هعرف امشي لوحدي.
حزنت حور لانها لأول مره في حياتها تشعر بالعجز ولاكن لا لن اقبل ان اكون بهذا العجز.
تحركت حور بألم شديد ونزلت من السياره بألم لايحتمل ولاكن هي كانت تصمد......وجدت حور نفسها فجاءه ترتفع في الهواء.....صرخت من الالم والمفاجاه .....نظرت لذلك الذي حملها وكان يسير ببرود داخل المنزل .
أنت تقرأ
تملك امراه. من سلسلة (ادمان الغرام)
Mystère / Thrillerهي امرأة متملكه ما تريده تحصل عليه مغروره متكبره هو بسيط للغاية لا يحب التكبر والغرور فقط يحب البساطه