اقتباس للحلقات القادمة

9 2 0
                                    

صلو على رسول اللّه صلى الله عليه وسلم تسليما كثيراً🥰🥰😍😘😘😘

فارس بحب: تتجوزني.

حور بتوتر: مش عارفه اقول ايه بس انا..... انت كنت يعني عارف اني كنت متجوزه وكده ومريت بتجربة يعني فشله بس............. اممممممممم........... اعتبرني موفقه.

فارس بفرحه: بجد والله.

حور ببتسامه:ايو.

فارس بفرحه قام شلها ولف بيها.

حور بغضب غريب: نزلني مينفعش كده علي فكره.

فارس بإحراج: اسف والله بس من فرحتي.

حور بهدوء قليلا: خلاص بس متتكررش تاني بليز تمام.

فارس: حاضر وعد مش هجي جمبك خالص غير لما تتعودي عليا تمام.

حور بفرحه: تمام وشكرا ليك جدا علي وقفتك جنبي ومعيا انت بجد شخص جميل من جوه.

فارس: خلاص بقا ياقلبي مفيش شكر بينا.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مها بتوتر: رد بقي يا مالك

حسين: اي يا بنتي مش بيرد ولا ايه.

مها: هااا............ لا لسه بس انشاء الله خير.

حسين: يا رب يا بنتي يا رب دا بقالو كام يوم مبيردش ولا حتي بيتصل نطمن عليه....... انا داخل انام شويه عاوزه اي حاجه يا بنتي.

مها: سلامتك نام انت وانا قاعدة.

دخل حسين ومها تفرك يدها.

مها: يا رب يا مالك يبقي الكلام دا غلط يا رب.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مازن وهو يمسكها من شعرها: عارف لو مردتيش وقولتي كنتو مخططين لاي انا هقتلك هنا.

كرستينا ببكاء: والله معرفش ه ه هو جالي انا كنت بشتغل فى الشركه اللي هو كان بيدرها الاول وعشان انا ماما من امريكا وبابا من مصر بس اتوفو وانا............

مازن: كل اللي حكتيه ميهمنيش انا يهمني حاجه واحده اتفقتو علي اي بظبط.

كرستينا: هقولك والله.....................

مازن ببسمه مرعبه: حلو اوووي الكلام دا انتي هتيجي معيا كده يا حلوه وتشرفيني عقبال ما اشوف هعمل فيكي اي.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حور بغضب: اتكلمي احسن ليكي وقولي مكانو فين بزوق.

مها ببكاء علي الارض : والله العظيم ما اعرفش حاجه عنو غير اللي قولتو.

جزبها فارس من شعرها واوقفها: انتي هتتكلمي يا روح امك ولا اخليهم يشوفو شغلهم معاكي.

مها ببكاء ووجع: ااااااه لا لا لا...... انا والله ما عرفش والله معرفش ما كان اسهل ليا سدقني اني اهرب معاه........ بس انا والله معرفش حاجه عنو ارجوكو سيبوني والنبي.

مازن بغضب: شكلك مبتحبيش الزوق وعايزه العنف.

نزل مازن عليها بلصفعات الشديده وهي تترجاه انها لا تعرف ولا تفهم شيء حتي اغمي عليها وانفها وفمها ينزفان.

حور: خلاص يا مازن هتموت فى ايدك اهدي ممكن تكون فعلاً بتقول الحقيقه اهدي كده هي اصلا اغمي عليها من الضرب.

نادي مازن علي الحارس...... اخذها الحارس وصعد بها الي غرفه.......

دا اقتباس من الحلاقات القادمه بحبكو ❤❤❤😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤

اللي جاي دمار🔥🔥🔥♥♥♥♥🌺

تملك امراه.  من سلسلة (ادمان الغرام) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن