الحلقه الثانيه عشر ♥

33 4 0
                                    

صلي علي النبي محمد صلى الله عليه عليه وسلّم💖

كل مره اتامل ملمحك ازداد عشقا بك♥💖🌺💋

انصدم مالك عندما رأي حور بهذا الشكل وهي شعرت الخجل الشديد لانه اول من يراها بهذا المنظر.

مالك وهو ينظر بعيدا: احم انا اسف ....عن ازنك.

كان سيذهب ولكنه سمع  صرخه صغيره من حور جري مالك لها بقلق ووقف امامها.

مالك لحور: انتي كويسه مالك في اي.

حور بخجل: ا انا ك كويسه بس ر رجلي اتخبطت في الكومودينو.

سرح مالك في جمالها واقترب منها بدون وعي ودون اي مقدمات التهم شفتيها في قبله طويله... انصدمت حور من مالك ..... نزل مالك الي رقبتها وهو يقبلها دون وعي منه اغمضت حور عيونها.... مد مالك يده ليزيل هذه المنشفه...... ولكن فجأة رن تليفون حور..... استفاق كل منهما... ابتعد مالك عن حور بحرج مما فعله.... اما حور كانت في قمه الخجل... مهما كانت شخصيه قويه.. فهي لا تزال انثي بطبيعتها.

اخذت حور الهاتف.

حور بخجل: ااالو.

-...................

حور: بجد يا مازن........ يعني الست هانم وفقت تتشرف وتيجي مصر.

-................

حور بضحك: خلاص اهدي علي نفسك شويه كده انا مغلطش يعني.... اهم حاجه جبت حموزي حبيب عمتو.

-..................

حور: بجد يعني انت جاي ماشي سلام.

نظرت حور الي مالك ولكنها لم تجده ارتدت ملابسها ثم خرجت وجدته جالس علي الاريكه ينتظرها.

مالك عندما رأيها: يله عشان منتاخرش.

حور: ممكن تستني شويه.

مالك بستغرب: ليه.

حور: اصل مازن هو ومراتو جيين يبركولنا.

مالك بتفهم: ماشي بس بعد ما يخلصو هنمشي.

حور ببتسامه: ماشي هو في الطريق زمانو جاي.

مالك بحرج؛ احم انا اسف.

حور بستغرب: اسف...... علي اي.

مالك: علي اللي حصل من شويه.. امم هتصدقيني لو اولتلك انا معرفش عملت كده ازاي.... انا زي ما اكون مش في وعي..... انا عمري في حياتي ما عملت كده مع بنت ابدا.

حور بخجل: ع عادي  و ولا يهمك.

نظر لها مالك وضحك بشده.

حور بستغرب: انت بضحك علي ايه.

مالك بضحك: عليكي... ههههه اول مره اعرف انك بتتكسفي انا واخد علي وش عبدو موته مش الكسوف خالص.

حور بغيظ: ليه شيفني اي........ انا مش معدومت الدم للدرجادي يعني.......... انا واللهي بني ادمه مش تمثال الحريه واقف معاك.

مالك بضحك: خلاص اهدي..... عشان لو اتخنقنا اخوكي هيقول علينا اي.

وفي هذا الوقت رن جرس الڤيلا ذهبت حور وفتحت له.

مازن بمرح: اهلا بالعروسه القمر بتعتنا اي الحلاوي دي يابت.

حور: ادخل يا مازن عشان مزعلكش أدام مراتك ماشي.

مازن: يا بنتي احترميني عيب دا انا حتى ضيف.

حور: وكرم الضيف دفنوا.

مازن: دا الميت يا عنيا اللي كرمو دفتو اما الضيف وجبوا.

حور: بطل رغي شويه سيبني اكلم حموزه حبيبي..... حور وهي تنظر لحمزه: عامل اية دلوقتي يا برنس.

حمزه: كويس يا اسطا بس ممكن طلب علي السريع.

حور ببتسامه: انت تأمر يا معلم.

حمزه ببتسامه: اوكي عايز اقعد معاكي الاجازه ممكن.

مازن لحمزه: لا يا حمزه يا حبيبي مينفعش عشان عمتو دلوقتى خلاص اتجوزت وجوزها هيخدها معاه.

حمزه بحزن: لا انا عيز اعد مع عمتو الاجازه مليش دعوه.

مالك ببتسامه: وانا موافق تيجي تقعد معانا.

نظر له مازن وحور بدهشه.

مازن: بس مينفعش انتو عرسان جداد وهو ممكن يديقكو و.............

قاطعه مالك: انا عمري ما اتديق من الاطفال وبعدين دا هو اسبوع اللي هيقعدو معنا مش هيتحنط وبعدين هو شكلو كدا نادرا لما بيجي فا خليه ييجي معنا.

حمزه: اه واللهي انتو بعد الاجازه دي ممكن متشفونيش لحد الاجازه الجايه و الاجازه
الجايه هجلكو بس بعيالي يرضيكو اضيع الفرصه دي.

مالك بضحك: لا ميرضناش وانا موافق انك تيجي معانا.

حور: وانا كمان موفقه خليه معنا.

مازن: اوكي اللي يريحكو.

جلسو يتحدثون وبعد قليل استاذن مازن وذهب اخذ مالك حور وحمزه وذهبوا الي الشقه الخاصة بمالك والتي كانت اقل ما يقال عنها جميله.

حمزه: الله..... دي جميله اوى يا عمتوا.

حور وهي تنظر لمالك: اه واللهي يا حمزه زوق صاحب الشقه دي واضح ان هو عالي.

مالك: اه طبعا عالي مش مهندس لازم يكون عالي.

حور: طيب فين اوضتي انا وحموزه.

مالك وهو يشير الي احد الغرف: هي دي الاوضه بتعتو...... بصي انا هسبكو تستكشفوا الشقه وانا هدخل اخد شاور ماشي.

ذهب مالك نظرت حور الي الصغير بخبث الذي هو ايضا بادلها نفس النظرات معني هذا انه (وقت الكوارس) خرج مالك من الحمام وارتدي ثيابه وخرج ولم يجد احد....... نادي علي حور ولاكن لا رد سمع صوت ياتي من صالت الجلوس ذهب الي هناك انصدم من المنظر......

يتبع............... 💖🌺💋😘

تملك امراه.  من سلسلة (ادمان الغرام) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن