الحلقه الحاديه عشر ♥

35 4 0
                                    

صلي علي النبي محمد صلى الله عليه وسلم💖♥

انا مصابه🩹 بك🥺 فا كلما اشتقت💖 لك ساء حالي😣🙃

ذهبت حور لمالك وهزته.

مالك بزهق: نعم في اي؟

حور بحمحمه: احم ممكن تنام علي السرير وانا هنام علي الكنبه.

مالك: شكرا لجميلك بس لا مش هينفع انام على السرير وانتي علي الكنبه.

حور: لا ياعم انا اللي بقولك نام علي السرير.

مالك بعناد: وانا بقول لا.

حور: خلاص انت اللي جبتوا لنفسك يا حبيبي.

قالت حور جملتها واستلقت بجانبه على الاريكه وكانت كليا في احضانه..... لانه يستولي بجسده الضخم علي معظم الاريكه وهي اكملت الاريكه بجسدها الشبه متوسط.

مالك بضيق: اي بقي هو كل ما اروح في حتة تيجي معايا ال.

حور: انت اللي بتعاند وانا محدش بيعاند معايا.

مالك بغضب وهو يستقيم في الوقفه: وانا بكره العند بردو وأنتي بتعندي.

حور: واللهي انت لو تهودني كنت زمانك مستريح دلوقتى.

مالك: واللهي اليوم بين من اولو انا مش مكتوبلي انام بسببك.... بصي انا زهقت انتي عيزه ايه من الاخر كده.

حور بملل: عيزاك تسكت وتنام علي السرير ممكن.

مالك وهو يحول ال يغضب: حاضر الملكه تأمر بحاجه تاني.

حور ببتسامه بسبب اللقب هذا: واو اللقب دا عجبني ممكن تناديني بيه علطول.....عموما لا يا سيدي الملك اتتفضل اتخمد عشان تعبانه.

ذهب مالك الي الفراش وهو يهز راسه بياس بسبب هذه الفتاه..... مالك مع نفسه: حتي وانتي سكرانه لمضه ومجنونه دا اي دا يا رب.

نام مالك علي الفراش وذهبت حور بجانبه وهي تبتسم ونامت.. تئملها مالك هي نائمه كانت مثل الحوريات...... هي اسمها علي مسمي فعلا.... حور وهي حق حور.......... ذهب مالك لها دون وعي منه كانه منوم مغناطيسي..... ذهب لها واخذها فى احضانه ونام....وكان يشتنشق راحتها بتخدير.

-----------------------------------------------------------

ذهبت مها الي المطار ورات مازن هناك مع فتاه تبدو علي ملمحها انها ليست مصريه ذهبت مها له لانها راته كثيرا في مكتب حور وقد علمت انه اخاها هم تقابو كثيرا في الشركه وكان احيا يسعدها في الحسابات.

مها بترحيب: اهلا بحضرتك يا فندم.

مازن ببسمه: ازيك يا مها عمله اي.... اكمل بستغراب... هو انتي بتعملي ايه هنا.

مها بحزن: انا هنا عشان ماما هتسافر وتعمل عمليه.

مازن بحزن: الف سلامة عليها وربنا يقومها بالسلامه يارب.

مها ببسمه: يارب... اكملت و هي تنظر الي كرستينا.

الحوار مترجم.

مها: مرحبا بكي كيف الحال.

كرستينا بغرور: بخير.

مها ل الصغير الذي يمسكه مازن: كيف حالك يا صغير اتمني ان يكون بخير.

حمزه: متكلميني عربي يا ختي انا لبلب واللهي.

مها بحرج من الصغير: انا اسفه بس كنت بحسبك مبتتكلمش عربي...طيب انت عامل ايه.

حمزه: انا عمل اللواز.

مازن بمرح حتي لا يحرجها: اصدق عملها علي نفسك يابني.

حمزه بغضب طفولي: لا علي فكره انا كبرت وبطلت من زمان.

مازن بضحك: بتحسسني انك بطلت سجاير ههههههه.

مها بضحك: ههههههه ابنك دا مشكله بجد.

حمزه: ليه كده بس ربنا ميجيب مشاكل.... دا انا نسمه.

مازن بمرح: نسمه ولا بسمه.....دا انت ابني يابني يعني بلاش جو ولاد البلد دا ماشي.

حمزه بملل: ماشي ياعم انا سيبهالك مع الموزتيين مخادره وماشي.

امسكه مازن من قفاه: خد ياض رايح فين هي وكاله من غير بواب استني هنمشي سوا.

حمزه بزهق: اخلص ياعم بقي انا كرمشت من كتر الوقفه.

ضحكت مها بشده عليهم وهم مثل القط والفار.

مها: عن اذنكم انا همشي انا.

ذهبت مها وذهب مازن ايضا هو الاخر للمنزل بعد ان وفقت حبيبته اخيرا علي النزول الي مصر هي والصغير.

______________________________________

استيقظت حور وجدت نفسها في احضان مالك تململت الي ان استيقظ مالك بنزعاج.

مالك بنعاس: امممممم في اي.

حور ببرود: اوم الساعه دخله علي 4 العصر.

انتفض مالك: اربعه العصر ومصحطنيش ليه كده هتاخر.

حور برفع حاجب: تتأخر علي اي بظبط.

مالك ومازال لم يفيق من اللاا وعي الصباحي (اللي هو كلنا بنبقي فيه اول ما نصحاا والله😂):اتاخر علي الشغل وخصوصا الست مغروره لا لا لا اسف معندهاش دم.

حور بغضب: طب ايه رايك ان اللي معندهاش دم دي هتخليك محتاج نقل دم دلوقتى.

قالت جملتها وامسكت بيده وعضدتها بشده.

مالك؛ ااااااه يا بنت العضاضه انا كنت بهزر سيبي ايدي.

تركته حور بغيظ شديد منه وقالت بسخريه: اصل انا متعوده افطر اول ما بصحي بس لسه الاكل موصلش اولت اصبر نفسي باي حاجه.

مالك بغيظ هو الاخر: طيب انا مالي ومال الفطار يعني انتي دلوقتي لو مربيه كلب كنتي كلتيه.

حور: اه ما انا كلتك عادي.

مالك بغضب: احترمي نفسك احسن ما تشوفي وشي التاني ماشي.

ذهبت حور الي الحمام وكانها لم تسمعه اخذت حماما بردا في هذا الجو الحار تزكرت انه ليس معها ملابس نادت علي مالك ولكنه لم يكن موجود.

في الخارج خرج مالك من الغرفه ولكنه لم يجد احد فقرر الزهاب مجدد الي الغرفه وفي هذا الوقت خرجت حور من الحمام وكانت تلف نفسها بمنشفه دخل مالك الغرفه وانصدم .

يتبع........💖♥😘💋🌺

تابعوني بحبكم اووووووووووووووووي 💖😘💋🌺

تملك امراه.  من سلسلة (ادمان الغرام) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن