صلو علي شفيعنا يوم القيامه عليه افضل الصلاه والسلام 😍💋😍💋😍.
عند مازن وحمزه قرر مازن ان ينزل مصر لانه يريد ان يخرج حمزه من جو الوحده مع ولدته وحور ويخبرهم انه طلق كرستينا .
مازن : حمزه اي رايك نروح عند عمتو ونزورها.
حمزه بفرحه : ايوا يا ريت نفسي اشوف عمتو وعمو مالك وكمان البنت اللي اسمها مها انا اعرف انها راحت مصر .
مازن بشك: انت عرفت منين هي جت هنا.
حمزه: لا انا كنت متمشا مع نانا من فتره وهي كانت في المكان اللي شوفنها فيه واعدت العب معها وهي قلتلي انها هتسافر بكرا ومن سعتها مش شوفتها.
مازن بغضب خفيف: حمزه نصيحه مني اوعا تدي ثقه لاي حد مهما كان توقع اي حاجه من اي حد ماشي يا حمزه.
حمزه ببراءه:بس يا بابا دي طيبه اوي وانا بحبها.
مازن بغضب : لا مش طيبه مفيش ست في الدنيا دي طيبه.....اوعا تحب ابدا يا حمزه الحب هيكسرك سدقتي ممكن تحارب بسبب الحب وفي الاخر تخسر اوعا تحب اي ست اوعدني انك متءمنش لاي وحده في الدنيا غير تيتا وعمتو.
حمزه بحزن:اوعدك يا بابا مش هحب حد غير عمتو وتيتا وبس.
مازن بأرتياح: ابو كده شطور يالا نخرج بقي انت مزهقتش من البيت.
حمزه: ايوا يالا.
_________________________________________
عند حور .
دخل هذا الشخص رفعت حور عينها بصدمه.
حور بصدمه: ع.ع.عمي عمي ا.انت ب.بتعمل اي هنا واي اللي بيحصل.
عماد بشر: يااا دلوقتي عمي ااااااااه لا خلاص انا مش عمك انا بكرهك وبكره ابوكي وبكرهكو كلكو هاهاهاهاهاهاها .........يااااا مستني اللحظه من زمان اوي من ساعت ما ابوكي مات......اووو.. اسف اتقتل.....ايويا اتقتل وانا اللي قتلتو وانا بردو اللي بعت العريس اياااه ههههههه وانا بردو اللي وهمتو ان هو عندو كنسر علي المخ بس يااا تعبني علي اما اقتعتو بس دا كلو يستاهل كل حاجه عملتها ياله بقي ربنا يرحمك يا اخويا يا ابن امي وابويا هههههههه .
كان حور في صدمه تتمني ان يكون كبوس وتستيقظ منه لا اكيد هو كبوس........ لكن لا كل هذا حقيقه ونعم عمها شيطان وليس فقط شيطان هو ابليس بذات نفسه هذا لا يمكن ان يقال عنه عم هو عدو نعم عدو يتظاهر بلحب وهو بداخله حقد .
عماد ببسمه شيطانيه: اي يا حور مصدومه حقك مقونتيش متوقعه من الصقر كده صح بس طلع ابن لاذينا بصراحه اقنعك لا طلع دماغ ابن الذينا .
نظرت له حور باستغراب مع كميه الصدمات هذه.
عماد: متستغربيش انا بتكلم عن مالك حبيب القلب مهو بعد ما حضرتك منفعش معاكي الغني بس صرفت علي المعفن التاني.............اللي حضرتك ضربتيه علي دماغو رميتو وسفرتو معدش له لزمه بقي لقيت دا كان محلتوش حاجه عرضت عليه انه يعمل كده بس اكيد مورتوش شكلي............. عشان لو شفني ميعرفنيش لقيتو شبه واحد من عيله فقيره كده كان رايح يشوف شغل المسكين عمل حدثه ومات بس تشفيهم توأم مفيش فرق بينهم ...............دخلتو العيله دي وبصراحه لعبها صح الواد مشكله قلي سيبني انا اتصرف وبصراحه اتصرف ومخيبش ظني ويستاهل الفلوس اللي اخدها مع انو كان حبب جو العيله فا زعل اوي ان اللي اسمها رنيا ماتت ................عمل حاجه متوقعتهاش ومعرفش ازاي عمل معاكي كده بصراحه بس الواد حنين بس انا وقفتو وعرفتو ان حياتو تحت ايدي عشان كان حبك بس كرهك بعد اللي عملتيه معاه ........انا معرفش انتي قتلتي الست ليه الصراحه بس انتي اكيد مش وحشه اكيد فيه سبب بس مش مهم المهم انو انا خت مجموعه الشركات اللي هنا .........وكنت هاخد الباقي بس الغبيه كرستينا بس مش مهم اهم حاجه المجموعه دي لانها اكبر مجموعه في الشرق الاوسط..........ههههههههه اكيد مالك بعتلك رسلتو ممكن اشوفها.....(مال عماد علي الارض واخذ الهاتف)......حور حبيبتي.....هههه حببتك يا حنين ههههههه لا والله استاذ حتي في الخداع......حور حبيبتي انا رجعت الحق لصحابه لان عمك الأحق بلحاجه دي وانتي او***خ وحده شفتها قتلتي امي...... صحيح هي مش امي لكن انا حبيت البيت وحستهم اهلي كان نفسي في الحنيه دي اتحرمت من حب الاهل وعشت يتيم في الملجء ولما خرجت منه اشتغلت حرامي ايوا حرامي اسرق بيت اسرق حد ماشي في الشارع للغايه ما لقيت عمك.....بصي انا مش هنكر اني حبيتك في الاول بس بعد اللي عملتيه انا بكرهك اوووووووووووي .....بصي انا مش هكتر عمك هيحكيلك كل حاجه......في الجحيم يا قلبي......ههههنههه يخربيتك دحكتني بس معرفتش اخد الفيلا يا ابن الاي بس خلاص مش مهم بردو أهو حاجه تسترك انتي وامك عشان متترموش في الشارع بعد ما بقيتو علي الحديده......باي يا حور يا حبيبتي هتوحشيني اوووووووووووي يا بنت اخويا هروح انا بقي ولما تفوقي كلميني.
كانت حور في صدمه كبيره لا تعي شيء خرجت حور من المنزل وهي لاتعي اي شيء حولها فقط كلام عمها او الشيطانَ يدور برأسها.......بينما كانت تسير لم تنتبه للسياره كيف وهي لا تدري متي قامت من ممتعا او خرجت اصتدمت بها السياره وزهبت حور الي عالم اخر لا يوجد به حقد ولا كره ولا اي شخص.....
يتبع................😍💋♥️تابعوني يا حلوين.......♥️♥️♥️♥️
أنت تقرأ
تملك امراه. من سلسلة (ادمان الغرام)
Mystery / Thrillerهي امرأة متملكه ما تريده تحصل عليه مغروره متكبره هو بسيط للغاية لا يحب التكبر والغرور فقط يحب البساطه