الحلقه السابعه عشر 💖

32 4 0
                                    

صلو على محمد صلى الله عليه وسلم تسليما كثيرا 💖♥💖💋🌺🌹

خليك ابنها👶🏻 وابوها🧓🏻 واكسر رقبتها لو غلطت ومتسبهاش لحد غيرك 🙊♥♥🙈

مالك بغضب: الي اللي انتى لبسه دا.

حور بستغرب: اي.. دا اللي انا بلبسو علطول.

مالك بهدوء وحكمه:اللي كنتى بتلبسي قبل كده انا مكنش ينفع اعلق عليه لكن دلوقتى مينفعش فا ممكن تلبسي بنطلون بدل الچيبه القصيره دي.

حور ببتسامه وحولت اغظته: ماشي هعمل كده المره دي بس متتعوتش ماشي.

مالك بيأس: حور امشي من قدامي دلوقتي وغيري الزفت دا بسرعه.

حور: يعم ماشي بس متزوقش طلعه اهو.

بدلت حور ثيابها الي اخر محتشمه اكثر من الاخره ثم نزلت لمالك.

حور: اهو كده حلو.

مالك ببسمه: احلي بكتير من اللي كنتى لبساه ويريت تلبسي من دول علي طول وانتي خرجه اما في البيت........

حور مقاطعه: استني استني استني هو اي دا انا هلبس الهدوم دي في البيت برضو.

مالك بنفاذ صبر: يا بنتي اهدي شويه بقولك في الزفت البيت البسي اللي انتي عايزاه ماشي.

حور: اممم.. ماشي اوكي ياله نمشي بقي.

ذهب مالك وحور الي الشركه ودخلت حور المكتب.

حور لمالك: مالك المكتب دا ليك وانا........

مالك بمقاطعة: لا انا هكون زي مانا السكرتير الخاص بتاعك.

حور: بس يا مالك.......

مالك: مابسش يا حور انا اتجوزتك عشان عمليه امي وانا وعدتك هردلك الفلوس...... عن اذنك انا رايح مكتبي.

ذهب مالك وهو مشوش مالك في نفسه: انا ليه زعلت لما اتكلمت معاها كده اوووف انا مش عارف مالي كده شكلك وقعت يا مالك.

بينما عند حور كانت تشعر بالحزْن لا تعرف لماذا هذا الشعور هو معه حق اللست انا من استغليت هذه الظروف واجبرته ولكني تعودت علي ان كل ما اريده احصل عليه ولكن عليا ان انفذ انتقامي.

فما هذا الانتقام يا ترا..............

______________________________________

عند مها كانت تجلس في الشقه التي استأجرت ها حور لها فتره العلاج وكانت قريبه من المشفى...ملت مها من المكوث فى هذا المكان الذي تجلس فيه بمفردها فقررت التجول قليله تستنشق بعض الهواء النقي ليريح اعصابها القلقه علي عمتها.

كان مازن قد وصل وقرر هو الاخر بعد الحاح حمزه علي التجول لانه يبقي منعزل في المنزل ولا يخرج وليس له اصدقاء ولا اخوه ولكن عندما علما باخوه القادم شعر بالسعادة كثير.... اخذو يتجولوا قليله واثناء التجول وجد حمزه مها تقف بعيد تجلس علي صخره قريبه من البحر.

تملك امراه.  من سلسلة (ادمان الغرام) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن