3.Bölüm/EVLATLIK

11.1K 166 49
                                    

Nurhan abi konuşmaya başladı "Tamam o zaman evlenmemize bir engel yoksa size birşey itiraf etmek istiyorum." Dedi. Nurhan abiye odaklanmıştım "söyle" dedi annem "Uras'la ilgili" dedi Nurhan abi.bu sefer annemle birlikte Nurhan abinin ağzına odaklanmıştık. Uras arkasına yaslanmış bize bakıyordu.

"Uras...e-evlatlık" dedi. "NE!" Dedik annemle ben. "Annem öldükten bir yıl sonra babam bana söyledi. annem bebek yapamadığı için böyle bir çözüm bulmuşlar" dedi.

"Çok üzüldüm" dedim. Gerçekten de üzülmüştüm "bende üzülmüştüm ama seninle tanıştığımda iyi ki evlatlığım diye sevinmiştim." Dedi Uras. annem, ben ve Nurhan abi Uras'a bakıyorduk bu neydi şimdi.

Uras benim üvey abim ama evlatlık olduğu için benim üvey abimde değil buna sevinmişmiydim,üzülmüşmüydüm bilmiyorum.

Yemeğimi yemeye başladım Uras'ın gözlerinin üstümde olduğunu hissediyordum. Annemle Nurhan abi küçük bir bakışma sonrası yemeklerini yemeye başladılar. "Ee ne giyeceksiniz" dedi annem. "Nasıl yani." Dedim "iki gün sonra evleneceğiz ya" dedi. annem Nurhan abinin elini tuttuğu zaman bundan rahatsız olmuştum. "Anne" dedim kaşlarım çatık bir şekilde gözümle ellerini işaret ederek. Annem hemen elini çekti. gözüm Uras'a kaydı yemeğini yiyordu. Bir gün içinde neler yaşamıştım böyle.

Annemin evleneceği adamla tanışmak, üvey abim olmayan üvey abimin iki kere beni öpmesi, ilk öpücüğümün üvey abimle olması, Uras'ın evlatlık olduğunu öğrenmek ve Uras'ın saçma cümleleri.

"Ben beyaz sade birşey alacağım, kızım sen ne alacaksın" dedi annem bana bakarak. "Günlük birşeyler giyerim anne!" dedim kızıyormuş gibi annem bu hareketimi görmezden gelip "Uras sen bizi alışveriş merkezine bırakırsın biz elbiselerimizi alırız olur mu?" Diye sordu annem "hatta Nurhan'da gelsin sende gel birlikte gezeriz." Dedi annem yeni aklına gelmiş gibi. Aslında yeni aklına gelmediğini biliyordum bence yemekte hep bunu düşünüyordu.

"Tamam olur Esra abla" dedi Uras. "Tabi.. Nefes'te ister-" derken sözünü kestim "isterim birlikte gezeriz değil mi Nurhan abi?" Diye sordum. "Tabi,tabi yarın on iki de hazır olun. Tamam mı?" Hepimiz başımızı salladı ve Uras konuşmaya başladı "peki bugün ben buradamı yatacağım yoksa yukarıda mı?" Dedi. Bunu düşünememiştim "eğer sen yukarda yatarsan annem burada yatar. Olmaz daha evlenmediniz şuan sevgili gibi birşeysiniz. Olmaz" dedim annem ile Nurhan Abi ye bakarak "doğru." Dedi Nurhan Abi.

Uras üzülmüş gibi surat asıp bir of çekti "hayırdır. Bir sorun mu var?" Dedim Uras'a. "Koltukta yatmaktan belim ağrıdı ben senin yatağında yatayım sende annenle yat olur mu?" Dedi. Onun koltukta yattığını unutmuştum "bu kadar yatmışsın iki gün daha dayan hem sabah turp gibiydin." Dedim. Uras yenilmiş gibi başını eğdi bende tabağımdaki son lokmayı bitirdim. Tabağımı alıp mutfağa doğru yürüdüm. Mutfak tezgahına tabağımı bıraktım. annemde peşimden geldi ve konuşmaya başladı. "Çocuk şimdi koltukta yatarsa beli daha çok ağrır keşke şu kızım benim sözümü dinleyip Uras'ın odasında yatmasına izin verse." Dedi. "Of anne ya Uras sabah turp gibiydi hatta turptan daha güçlüydü." Sabahki fit halini düşünerek konuşmaya devam ettim. "Hatta öyle bir güçlüydüki beni iki kere dudağımdan öpmeyi başar-" derken annem çığlık attı "NE!!" Ben ne dedim ah benim salak kafam. "Yok anne öyle demedim dudak değil yok dudak... heh yanak yanak yanak ya birşey değil" dedim annemin ağzını kapatarak sanki sevinmişti "anne buna sevinmedin değil mi?" Dedim sakinleştiği zaman ağzını açarak "Kızım bak.. ben sana birşey demek istiyorum Uras senin üvey abin değil çünkü evlatlık buna üzüldüm ama" derken odadan bir bağrış sesi geldi annemin çığlık sesine benziyordu bu sefer Nurhan Abi bağırmıştı "galiba Uras babana senin dediğinin aynısını dedi" dedi annem bende hemen içeri doğru hızlı hızlı yürüyordum "Uras biraz konuşabilirmiyiz?" Dedim. Oda hemen başını sallayıp ayağa kalktı bende tuvaletin önünde durdum annem mutfakta bulaşıkları hallediyordu orada konuşamazdım yatak odasına asla girmezdim terbiyesizlik gibi birşey olurdu gine en müsait yer lavabo. Işığı açıp içeri girdim Uras'ta gelip tam karşımda durdu "noldu" dedi Uras ciddi bir sesle "babana ne dedin eğer bugün Beni öptüğünü söylediysen çok fena olur söyleyeyim." Dedim.

ÜVEY ABİM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin