İşte şimdi beni kimse tutamaz.
Hemen nefesin yanına, mutfağa girdim arkasından sarıldım. "Sevgilimmmm" dedim boynunu öperken. "Efendim sevgilim?" "Sana aşığım" dedim ve onu bana döndürdüm. Elleri köpüklüydü yıkamıştı ama elleri ıslaktı. Elindeki ıslaklığı bana sıçrattı o gülerken ben onu kendime çektim ve öpmeye başladım. Karşılık vermiyordu dudağını ısırdım oda beni öpmeye başladı. Onu kucağıma aldım bacaklarını belime sardım ellerini ise boynuma sardı. Ellerimle onun küçük kalçasını tutuyor ve sıkıyordum. Ağzından çıkan küçük inlemeler beni dahada delirtiyordu onu odama götürdüm ara verip nefes aldık ve geri öpüşmeye başladık.
"Hazırmısın" dedim. Kafasını sallayıp "hı hı" dedi. Picsmile. Onu yatağa attım ve üstüne çıktım. Öpmeye başladım boğazını. üstüne gömlek ve pantolon gitmişti gömleğin düğmelerini açmadım direkt yırttım buna üzülmemişti aksine sevinmişti. Küçük göğüsleri sütyeninden biraz çıkmıştı oralarını öpmeye başladım. Arkasındaki şeyi çıkartttım göğüs uçları sertleşmişti. Göğüsünü öpmeye başladım. Nefes nefes nefeseydi. Elleriyle saçımı okşuyordu. Ben yine onu öpmeye başladım. Pantolonum az sonra patlayabilirdi. Hemen doğrulup tişörtümü be pantolonumu çıkarttım. Nefes pantolonunun fermuarını ve düğmesini açıp indirdi. Benim üstümde bir boxer onun kilot yine üstüne çıktım bir elimle göğüsünü sıkıp diğer göğüsünü emiyordum. Nefesin elleri belimden boxerıma indi ve çıkarttı erkekliğim rahatlamıştı. Ben dudaklarımı göğüsünden aiağı doğru indirdim karnına geldiğimde gıdıklanmıştı ben dahada aşağı indim elimle kilotunu çıkarttım tertemiz kadınlığı bana ben ona bakıyordum ıslaktı hemde çok ıslaktı orta parmağımı delikten içerisine soktum inledi "mmh" hızlandım ve ikincisini ekledim yine inledi "ahh" ben dahada delirdim ve kadınlığını ağzıma aldım emmeye başladım bu sefer kadınlığı bir bardak su dökmüşüm gibi ıslaktı yukarıya çıktım be öpmeye başladım. beni itip üstüme çıktı. Öpmeye başladı elini erkekliğime götürdüğünde inledim "ahh" eliyle gelgit yapıyordu. Sonra üstüme oturup zıplamaya başladı.
Bitti bu kadar. Öbür bölüm bir gün sonradan devam edecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM (TAMAMLANDI)
RomanceBen NEFES POLAT Kızıl şaçlıyım Göz rengim yeşil 23 yaşındayım 1.62 boyum var 60 kiloyum Yiyip yiyip kilo almayan insanlardanım Pasta dükkanım var. 6 aydır çalışıyorum Annemin adı Esra Üvey babamın adı Nurhan Üvey abimin adı URAS ÜVEY ABİM BAŞL...