4.Bölüm/AŞKIM

10.1K 121 8
                                    

"SENİ SEVİYORUM"

"Ne" dedim sesim çıkmamış olabilir bilmiyorum şu an hiçbir şey düşünemiyorum tek düşündüğüm bana bir günde nasıl aşık olduğuydu.

"Ama daha yeni ta-" derken Uras üzerime yığıldı "napıyorsun" dedim Uras'ı itekleyerek ama hareket etmiyordu ve çok ağırdı "kızım sana birşey yapmadı değil mi bu pislik" dedi birisi, bu annemin sesiydi etrafa bakındım "anne senin burada ne işin var" dedim kaşlarımı çatarak "sen uyuyordun" dedim. "Bu adamın üzerinde olduğunu görünce sana birşey yaptı zannettim... öyle, değil mi?" Dedi annem Uras'ı üstümden kaldırırken "hayır anne bana bir şey yapmadı yapamazda sadece bana 'seni seviyorum' dedi o kadar başka bir şey yok" dedim annem ağzını kapattı sanki çığlık atmak istermiş gibi.

15 dakika sonra

"Ya Uras uyan" dedim koltuğa oturtturduğumuz baygın Uras'a "Nefes" dedi Uras yavaş yavaş yerinde doğrulurken "yavaş, yavaş, otur oturduğun yerde" dedim onun omuzlarından tutup koltuğa oturtmaya çalışırken. "Ya ben böyle birşey görmedim burada bayılmışız bir de azar işitiyoruz" dedi kafasını tutarak.

"Of tamam anne sen yat ben şu şeyin yanında dururum" dedim. Uras tam ağzını açacakken geri kapattı. "Uras, yavrum kusura bakma ben seni kızımın üstünde görünce birşey yapıyorsun zannettim" dedi annem ayağa kalkarken "kim görse öyle zannederdi zaten" dedi Uras sırıtarak

Annem gitti, Uras'ı benim eski odama yatırdım, tam gidecekken kolumdan tuttu "gitme" dedi. Ben de ne yapayım yani istesemde istemesemde yanında durdum 😉😝

-aaaa başım!
-noldu
-ne olacak Nefes başım ağrıyor
-ne yapayım
- ne ne yapayım, ben ne bileyim
-annemi çağırayım mı?
-sakın
-niye
-boşver bugün yorulmuş yatsın
-doğru söylüyorsun
-ne!?
-ney ne
-sen bana ne dedin
-duydun işte
-yoooo duymadım
-yalancı
-hiçte bile biraz benimle ilgilen
-evet yaa en son başın ağrıyordu
-benimle ilgilen diye yaptım
-ha ha çok komik
-öyleyimdir
-of tamam iyi olmuşsun işte ben gidiyorum

Tam yataktan kalkacakken beni tutup kendine çekti. Şu an yan yana yatıyorduk. Kaşları çatılmıştı kesin başı ağrıyordu "uyu sadece...lütfen ancak başımın ağrısı böyle geçer" dedi benim belimi koluyla sararken "yaa niyeymiş o" dedim kendimi geri çekmeye çalışırken "sus ve uyu" dedi Uras gözlerini kapatırken "emredersiniz başka bir isteğiniz var mı?" Dedim ve sabır çektim "bana sarıl"

-ne
-bana sarıl
-ne demek bu
-bana sarıl demek sana yaptığım gibi
-hayır
-sarılmıyor musun?
-hayır
-peki  (dedi ve beni kendine iyice çekti.)
-ne yapıyorsun
-görmüyormusun
-seni çok şımartmışlar galiba
-hayır ne alakası var
-Of tamam sarılıcam
-heh işte bu kadar basit sana bir şey yapmam ben
-hı hı aynen zaten ilk tanıştığımız gün beni öpen sen değildin.

Güldü ve bende ona sarıldım




#URAS'IN ANLATIMIYLA#


Sabah gözümü açtığımda gördüğüm şey Nefes'in kıvırcık saçları ve o güzel kokusuydu Nefes'i ben dün görmedim ona önceden tutulmuştum.


Bir gün yolda bir pastacı dükkanı gördüm ben aşçılık okumuştum ve bir yerde çalışmam gerekiyordu bende oraya girdim. Dükkanda bir kız gördüm müşterilere bakan o kadar güzeldi ki, Güneş'in doğuşundan, yıldızlardan, bir pastadan daha çok güzeldi. O kıvırcık kızıl saçları o güzel gözleri, çok güzeldi işte ya. Sonra oraya çalışan almadıklarını duyduğumda üzüldüm çünkü o kızı bir daha nerede görebilirdim ki.

ÜVEY ABİM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin