Sabah Nefesin göğüsünde uyanmıştım gülümsedim sonra onu altıma aldım dudağına yaklaştım küçük bir buse kondurup "hadi uyan sevgilim" dedim. Eliyle gözlerini ovuşturdu "günaydın" dedim. "Günaydın" dedi benim yanağımdan öptü. "Hadi üstümden çekilde elimi yüzümü yıkayayım" "çekilmiycem" "niye" "4 gündür birlikteyiz ama hiç birşey yaşamadık....neden?" "A-ama ben yaniii" dudağına yapıştım küçük inledi "mmmm" dedi beni dahada delirtti daha şiddetli öpüşmeye başladık ki ikimizin telefonları aynı anda çalmaya başladı. Hemen nefesten ayrılıp "s*kicem böyle işi haa" dedim doğrularak.telefonlar çalmaya devam ediyordu. İkimizde açtık
Beni babam onu ise annesi arıyordu.
"Efendim baba
"Oğlum halanlar buraya hayırlı olsuna geliyor
"Ne?!
"Evet oğlum hemen misafir odasını ayarlayın Serkan sizde halan bizde kalsın rahat rahat konuşursunuz
"He baba he" deyip telefonu kapattım o piç Serkan buraya gelemezdi.Nefes bana ne oldu diye ben ne konuştuğumuzu ve onlardan ne kadar nefret ettiğimi söyledim. "Annen ne dedi." Dedim. Suratını astı ve konuşmaya başladı. "Teyzemler bir günlük kalmaya geliyorlar kızı sahra burada teyzem aşağıda kalacakmış. Odayı hazırlamamı söyledi" demek aynılarını oda söylemişti oflaya poflaya yataktan kalktık.
Bir saat sonra
Kapı çaldı ve kapıya ben baktım karşımda halam ve o piç duruyordu karşımda "hoş bulduk" dedi piç Serkan "kardeşin buradamı" dedi ne kardeşi. mal mal konuşuyor. "Ben gittim teyzenizde gelir ha bu arada hayırlı olsun" dedi halam ve merdivenden inmeye başladı. "Geç" dedim. Piç piç gülerek odaya geçip koltuğa yayıldı orada benim kafama esra anne tavaile vurmuştu bir kere orada biz Nefes ile Kardeşlerim izlerken ağlamıştık oraya oturmaya hakkı yoktu "neyse bir gün dayan Uras aferin oğlum böyle devam" dedim kendi içimden.
Aklıma birşey gelmesiyle hemen Nefesimin yanına gittim nefes şort ve tişört ile duruyordu. "Nefesim bak birtanem odada bir tane p- neyse Serkan var ben onu tanırım üstüne güzel kapalı bir şey giyersen sevinirim" dedim ve rahatladım nefes bana şaşkın bir şekilde bakarken burnuma yaklaşıp öptü "sen beni böyle kıskan ben hep kapalı giyinirim sevgilim" sonra dudağıma buse kondurup odasına doğru yol aldı. "Aferin benim kızıma seni bu yüzden seviyorum aslında birçok sebebi var ama neyse" dedim ve Serkan'ın yanına gittim.
"Kız kardeşin nerede" dedi. "Cehennemin-" "buradayım" dedi nefes odaya girerken Serkan sırıtıyordu tam oturacaktı ki zil çaldı "ben bakarım" deyip kapıya doğru gitti nefes. Yaklaşık üç dakika sonra yanında nefesimin yerini tutmasana güzel bir kız vardı. Tövbe tövbe.
"Hoş geldin sahraydı değil mi?" Dedim Nefes bir bana birde sahraya bakıyordu "ah evet sahra sizde üvey abi uras olmalısınız değil mi?" "Evet" dedim kısa keserek bozulmuştu ama nefes sevinmişti o sırıtınca bende sırıttım.
2 saat sonra onlar aşağı gidip eşyalarını alıp geldiler .
"E biz nerede yatacağız" dedi piç. "Oturma odasında" dedim ben direkt. "Tamam bizi koltuğa atın siz rahat yataklarda yatın şimdi nefesin yatağı ne kadar yumuşaktır" dedi nefese göz kırparak. Yumruğumu sıktım ve "lan pi- neyse koltuk daha rahat hadi git" dedim nefes kıkırdadı Serkan'ın yüzü düştü sahra ise çoktan odaya girmişti. "Bu akşam film izleyelim mi?" Dedi sahra. "Olur" dedim. Nefes bana sinirli bir şekilde baktı ben ona göz kırptım. "Benim uras ile pastaneye gitmem lazım dönünce görüşürüz" dedim. "Aa neden" dedi Serkan. "Evet ya" dedi dudak büzerek sahra. "İş sizden daha önemli bence" dedi ve hazırlanıp dış kapıyı kapattık hemen onu duvara yasladım. Dudağına yaklaşırken "iş benden önemli mi peki?" Dedim "ee yani ama iş şu anda senin için önemli bugün ilk iş günün." Dedim oflaya poflaya geri çekildim. Bana yaklaşıp dudağıma küçük buse kondurup geri çekildi. "Hadi gidelim" dedi.
Üç saat sonra
Pastaneyi kapatmış yürüyorduk. "Ne filmi izlemeyi düşünüyorsun" "korku filmi izleyeceğim korkup sana sarılacağım ve sevgili olduğumuzu hiç anlamayacaklar" dedi binanın dış kapısını açarken. "Anlasınlar ne oluyormuş annemler biliyor başkalarından bizene" dedim. "Bir dakika bir dakika sen annemler mi dedin" dedi. "Evet annemler dedim yakında kayınvalidem olacak" dedim oda sırıtarak yanağıma bir öpücük kondurdu "hadi gidelim." Dedi ve el ele yürümeye başladık.
Eve geldik korku filmini izlemeye başladık Serkan ve sahra tekli koltukta ben ve nefes aynı koltukta yan yana oturuyorduk. Küçük bir çığlık patladı ve nefes bana sarıldı bende ona sarıldım aslında korkmuştum karizmam çizilmesin diye korkmamazlıktan geldim.
Film bitti ve odalarımıza dağıldık. Ben nasıl nefes ile ayrı yatacağım diye düşünürken kapı tıklandı. İçeri sahra girdi "şey ben korktumda yanında yatabilirmiyim" "hayır" dedim. "Nefesle yat bence daha iyi olur" "a-ama of tamam gıcık şey" deyip kapıyı kapattı nefes o kızı anlatmıştı hiç gözüm tutmadı onu. Kapı bir daha tıklatıldı. "Ya ben sana gelme de-" derken kapı açıldı gelen nefesti. "Ne oldu sevgilim" dedi korkmuş gibi. "Yok bir şey sahra sandım o yüzden sinirlendim" dedim "neden o sandın" "daha demin geldi korktum yanında yatıyımmı dedi bende hayır git nefesin yanında yat dedim oda gitti" nefes sinirlenmişti yanıma sinirle yaklaşıp yanıma yatağa sokuldu "ben ona sabah gösteririm" dedi. "Canım sevgilim benim boş ver takma kafana" dedim ve dudağını öpmeye başladım. Oda karşılık verdi öpüşmemiz daha da şiddetlendi.
Nefes alamadığımızda geri çekildik "seni seviyorum" dedim. "Bende seni daha çok seviyorum" dedi "iyi peki öyle olsun" dedim ve uyumaya başladık.
Devam edecek
Bölüm nasıldı?
Öpüldünüz💋
💩💩
-825 kelime-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM (TAMAMLANDI)
RomanceBen NEFES POLAT Kızıl şaçlıyım Göz rengim yeşil 23 yaşındayım 1.62 boyum var 60 kiloyum Yiyip yiyip kilo almayan insanlardanım Pasta dükkanım var. 6 aydır çalışıyorum Annemin adı Esra Üvey babamın adı Nurhan Üvey abimin adı URAS ÜVEY ABİM BAŞL...