5. Bölüm/ nikah

5.2K 109 6
                                    

(Nefes'in ağzından) olayları çabuk geçeceğim

Sabah uyandım ailecek kahvaltı yaptık. Üstümüzü giyinip çıktık. Nikah dairesine girdik yarım saat sonra işimiz bitti. Geri döndük üstümüzü değiştirdik.


Annem ve nurhan abi aşağı kata indiler. Bizde evde tek başımıza kaldık.

Atıştırmalık birşeyler ayarladım (cips kola çekirdek) oturma odasına Uras'ın yanına gidip oturduk yeni bir dizi başlamıştı Kardeşlerim onu izlemeye başladık ben dizi başlar başlamaz ağlamaya başladım. Uras'ta hemen duygulandı, kıvırcık saçlı kız çok iyi oynuyor ya. Bölümün sonunda kendimi tutamayıp ağladım. Uras'ın gözünden bir damla yaş aktı. Uras'ın gerçek annesi olmasa bile annesini, ben ise babamı kaybetmiştim. Bu dizi benim favorim.

"Ağlama sadece bir dizi" dedi Uras bana sarılarak.güldüm. "Ağlama sadece bir dizi" diye tekrarladım gülerek onunda gözünden yaş akıyordu. Geri çekilip "hadi yatalım" dedim. "Birlikte mi?" Dedi şaşırmış dibi. "Şansını zorlama istersen" dedim onu tehdit ediyormuş gibi. "Of tamam bir deneyim dedim" dedi. Ayağa kalkıp odaya giderken "iyi geceler nefesim" dedi Uras arkamdan. "İyi geceler" dedim. Uyumak için yatağa uzandım ve bugün olup bitenleri kafamda tekrar canlandırdım.

Annem daha dün dul bir kadındı şimdi ise ikinci evliliğini yapmıştı. Buna üzülmüştüm ama bir daha babam geri dönmeyecekti. Annemin mutlu olması beni mutlu etti. Bu arada galiba aşık olmaya başlıyorum 🙃.



Bunları düşünürken uyumuşum...




DEVAM EDECEK.



Bölüm sonu, fazla uzatamadım malum. ☹️. Ama bir iki bölüm yazıp bir anda atmayı düşünüyorum nasıl fikir 💡.

Yorum ve vote vermezseniz yeni bölüm geç bir zamanda gelir söyleyeyim.


-230 kelime-

ÜVEY ABİM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin