6. Bölüm/tatil

5.2K 101 11
                                    

Sabah Uras'ın seslenmesiyle uyandım "Nefes hadi kalk saat bir oldu". Ne bir mi? Hemen yataktan zıplayıp mutfağa geçtim. Uras kahvaltı hazırlıyordu ben kapıda durunca bana döndü üstümü süzdü sonra şaşırmış gibi yapıp hemen önüne döndü "üstüne güzel bir şeyler giysen iyi olur... kahvaltı az sonra hazır olur" demesiyle hemen koridordaki aynanın karşısına geçip üstüme baktım üstümde saten bir şort ve bir tişört vardı. Şort katlanıp yukarıya doğru çıkmıştı neyseki tişört uzundu.

Hemen lavaboya girip üstümü düzelttim yüzümü yıkadım dişimi fırçaladım ve çıktım. Mutfağa girdim Uras masada beni bekliyordu üstünde Siyah tişört ve siyah şort vardı ama çok yakışıklıydı dağılmış saçları, damarlı kolları çok iyiydi işte "babamlar balayına gideceklerini söylediler...ha bu arada saat dokuz sen uyan diye yalan söyledim" yüzüm düşmüştü hemen yatağıma geçip telefonumu buldum, annemi aradım


"Alo kızım günaydın, nasılsın"
"Balayına gidemezsiniz"
"A-ama kızım"
"Ne kızım ne eğer giderseniz bizide götüreceksiniz"
"O-olur kızım hazırlanın yarın sabah yola çıkarız"
"A- t-tamam"

Ne dedim ben ya nasıl yaaaaaaaaaaa kendime tokat atmak istiyorum aaaaaaaaaaaaaaaaa

"Benimle baş başa kalmak istemiyor musun" dedi Uras arkamdan "hı hı evet" dedim bende dalga geçer gibi hemen mutfağa gidip masaya oturdum kahvaltımı yapmaya başladım. "Teşekkürler kahvaltı için" dedim masaya oturan Uras'a "ee tatile nereye gidiyoruz" dedi Uras gülmemek için kendini zor tuttuğunu görebiliyordum "tutma kendini ya Gül sende Benimle dalga geç tam olsun" "yani ben öyle demek istemedim ama" "of ben ne bileyim nereye gideceğimizi hem ben bir anlık şeyle söyledim yani fazla şey etme" "ben bavulumu hazırlayayım Bursa'ya gideriz diye tahmin ediyorum" "ne Bursa mı?" Çok sevinmiştim Bursa'ya gitmek benim hayalimdi inanamıyorum "neden bu kadar sevindin" dedi. "Benim hayalim Bursa'ya gitmekti çok istiyorum oraya gitmek sonra Antalya sonrada Rize oralara gitmek çok istiyordum ve annemler oraya giderken nasıl bana haber vermezler anlamıyorum" Uras sırıttı ve konuşmaya başladı "benimde hayalim bir pasta dükkanında çalışmak" dedi. Şok olmuştum e niye benim çalıştığım yerde çalışmak için gelmedi hem bende çalışmamış olurum patronum sonuçta "benim dükkanımda çalışabilirsin" dedim. "Bana işçi gerekmediğini söylemişlerdi" "sen daha önce geldin mi?" "Evet geldim ve seni gördüm çok güzeldin büyülenmiştim" hemen konuyu değiştirdim "b-ben yani sen şey"

(Aferin çok güzel değiştirdin konuyu ustasın bu konuda)

Uras gülmeye başladı "ya gülme tatilden döndüğümüzde gelir çalışırsın" "tamam tamam gülmüyorum" dedi "yalancı" deyip yemeğe döndüm.

Bulaşıkları yıkayıp odaları topladım süpürge açtım, vilada ile evi sildim toz aldım yarın tatile gideceğimiz için temizlik yaptım. Uras valizini hazırlamıştı ve arkadaşları ile buluşacağım diye evden çıktı.


Bende valizimi hazirladım üstümü giyindim çiçekli, kırmızı, diz üstü, uzun kollu bir elbise giydim saçıma birşey yapmadım kıvırcık olduğu için. Bende evden çıkıp annemin yanına gittim konuştuk anlaştık yarın bir haftalığına Bursa'ya gideceğiz.

Oradan çıkıp pastaneme gittim içeride beş altı kişi vardı müşterilere göz gezdirdim Uras bir masada üç erkek ile birlikte gülüşerek konuşuyorlardı. Bende onlara selam verip içeri geçtim. Akşama doğru pastaneyi Uras ile kapattım arkadaşları gittikten sonra beni beklemişti. Birlikte eve gittik. Televizyonu açtık ben gidip mısır patlattım. Çgh2 yi izlemeye başladık. Sonra uykum geldi niyeyse yatağa gitmek istemedim Uras'ın beni taşımasını istedim ne bileyim öyle istedim. Arkama yaslanıp uyudum aslında uyumadım gözlerimi dinlendiriyordum ama bir anda uykuya dalmışım.


ÜVEY ABİM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin