Denizden çıktık ve odalarımıza geçtik akşam yemeği yemek için hazırlandık bugün çok güzel bir gün Nefesim ile sevgili olduğumuz ilk gün. 9 Mayıs bunu bir yere not ettim ve odadan çıktım. Üstüme beyaz gömlek, üstüne kazak ve pantolon giydim. Kendimi övmek gibi olmasın yakışukluyum haa. Nefesimin odasına gelip kapıyı tıklattım kapıyı iki dakikada açtı. "Vaaayy çok güzel olmuşsunuz prensesim." "Teşekkürler prensim" elimi ona uzattım oda tutup odadan çıktık restoranta gittik babamları beklemeye başladık. "Nasılsın" dedim Nefesime "18 yıl sonra hiç olmadığım kadar iyiyim" dedi "sen?" Diye devam etti "3 yıl sonra hiç olmadığım kadar iyiyim. Nefesim"
Babamlar geldi yemeğimizi yedik ve bahçede birlikte dolanmaya başladık konuşmaya Esra anne başladı.
"Çocuklar size birşey sormak istiyorum" dedi. "Tabi anne sor" dedi Nefes. "Eğer ben hamile kalırsam iyi karşılarmısınız" dedi ikimizde durduk birbirimize baktık. Nefes konuşmaya başladı. "Anneciğim bak kardeşimiz olursa iyi karşılarım ama sizin yaşınız geçti kusura bakmayın. Bizde artık evlenme yaşına geldik yani biraz mantıklı düşünün" dedi bana bakarak. "Demek evlenme yaşına geldiniz. e birisini bulup evlenin o zaman" dedi babam. "Bulduk zaten" dedim hemen Nefesimin elini tutarak. "Ne" dediler aynı anda "birbirimizi bulduk ama herşey yeni gelişti birbirimizi bir tanımamız lazım değil mi Nefesim" dedim Nefes'e bakarak "hı-hı" dedi kafasını sallayarak sırıtmaya başladım. Babam bana Esra anne ise Nefes'e sarıldı. "Hayırlı olsun" dediler.
4 gün sonra
"Hadi bavulları al" dedi Nefes arabadan inen bana. Tatilden dönmüş Eve gelmiştik. Nefes ile 4 gün birlikte olmuştuk ama öpüşmeden daha fazlasını yaşamamıştık. Ona yarın en güzel gününü yaşatacağım...
"Tamam güzelim aldım" dedim bavulları alırken.
Eve girdik ve eşyaları yerleştirdik saat gecenin ikisiydi bizde hemen odalara dağıldık. yarın benim ilk iş günümdü pastanede çalışacaktım.
Kapı çaldı bende gir dedim. Nefesim pijamasıyla sırıtarak bana bakıyordu. "N'oldu Nefesim" dedim yatakta doğrularak. Üstümü çıkartmıştım altımda şort vardı onun üstünde ise yine şortlu bir pijama takımı vardı. "Yanına gelebilirmiyim sevgilim" "ah o sevgilim diyen ağzını yerim gel tabi bende sensiz nasıl uyuyacağım diyordum" gülmeye başladı yanıma yattı bende onun göğüsünün üstüne yattım bana sarılıp saçımı okşadı "iyi geceler" dedim. "İyi geceler" dedi ve huzur içinde uyuduk.
Devam edecek bir sonraki bölüm anlatım olacak yani hayatları ile alakalı şeyler yazacağım kısa olacak (gerçi buda kısa oldu neyse)
-361 kelime-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM (TAMAMLANDI)
RomanceBen NEFES POLAT Kızıl şaçlıyım Göz rengim yeşil 23 yaşındayım 1.62 boyum var 60 kiloyum Yiyip yiyip kilo almayan insanlardanım Pasta dükkanım var. 6 aydır çalışıyorum Annemin adı Esra Üvey babamın adı Nurhan Üvey abimin adı URAS ÜVEY ABİM BAŞL...