Uras: benim annem üç sene önce öldü ben 21 yaşındayken. Çok yıkılmıştım ama babamın dediği şeyle ayakta durmak zorunda hissettim kendimi. Ben evlatlıkmışım annem öldükten bir yıl sonra babam söylemişti. Ailemi aradık bulduk ama biyolojik annem iki sene önce ölmüş babam ise ben doğduktan iki yıl sonra ölmüş. Araştırmamıza göre babam beni bırakıp gitmiş annemde bana bakamamış beni çocuk esirgeme kurumuna atmış çöpe atar gibi ve çekip gitmiş. Biyolojik olmayan babam, yani asıl babam, çünkü beni çocuğuymuş gibi yetiştirdi, onu asla bırakmayacağım onu çok seviyorum bana yalan söylemişler ama iyiliğim için söylediklerini biliyorum. Akraba olarak iki amcam ve bir halam vardır Sümeyye halam İstanbul'da yani buraya yakın bir yerde. Ahmet amcam ve Mehmet amcam başka şehirlerde evli değiller yani dullar. Bu arada halamın bir oğlu var çok gıcıktır kendisi Serkan tam bir piç, anası gibi oda.
Nefes: benim babam 18 yıl önce yani ben 5 yaşındayken ölmüş. Bir yıldır kanser hastasıymış bana açıklamamışlar ama annem bana söyledi ilk trafik kazası demişti ama yalanmış. Benim ilk söylediğim kelime 'baba" imiş babama çok düşkündüm. Hatta annem ile bana DNA testi bile yaptırdık benim öz annem çıkmıştı buna hem sevinip hem üzülmüştüm ama sonra kendime gelip bir pasta dükkanı açtım sonra kapatıp başka açtım şu an oradayım 6 aydır. işimi ve ailemi çok seviyorum (Uras'ı ayrı seviyorum). Akraba olarak annemin bir kız kardeşi var yani Sedef teyzem kızı ise sahra benim yaşımda hiç sevmem çok gıcık hep tek gecelik erkeklerle yatar babası alkolik başka kadınlarla yatıyor boşanma aşamasındalar teyzemde aynı kızı gibi onuda hiç sevmem.
Tanıtım bitti şimdi en sevdiğim bölümlerden birini yazacağım çok güzel olacak biliyorum hadi bb 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM (TAMAMLANDI)
RomanceBen NEFES POLAT Kızıl şaçlıyım Göz rengim yeşil 23 yaşındayım 1.62 boyum var 60 kiloyum Yiyip yiyip kilo almayan insanlardanım Pasta dükkanım var. 6 aydır çalışıyorum Annemin adı Esra Üvey babamın adı Nurhan Üvey abimin adı URAS ÜVEY ABİM BAŞL...