8. Bölüm/tatil 3 seni seviyorum

4.2K 89 4
                                    

Sabah uyandım ve bir duşa girdim çıktığımda kapım çalıyordu belimdeki havluyla kapıyı açtım. Karşımda şort ve tişört giymiş bir Nefes duruyordu. Hemen gözlerini sıkıca kapatıp "müsait değilsin galiba bende seni kahvaltı için uyandıracaktım" gülümseyip onu içeri çektim ardından kapıyı kapattım. Onu kapıyı yaslayıp biraz yaklaştım. "Beni delirtiyorsun" dedim ve dudağına doğru eğildim tam öpmeye yeltenirken kapı çaldı hemen doğrulup kapıya doğru "kimsin" dedim. "Benim oğlum baban" dedi babam olduğunu anlayıp kapıyı açtım "kahvaltıya çağıracaktı Nefes kızım seni" hemen Nefes'i kapının arkasından aldım ve "geldi bizde sohbet ediyorduk zaten değil mi Nefes" "e-evet" dedi. Babam bizi süzdü "siz sohbetinize devam edin o zaman" dedi gülerek gitti. "E bende gideyim o zaman" dedi ve kapıdan çıkıp gitti. "Ah baba ya yine kızı kaçırdım" dedim fısıltıyla.



Hemen hazırlanıp otelin restoranına gittim Nefes beni görünce el salladı bende hemen yanına geçip oturdum.

Not: Yazmayı unutmuşum tel nolarını çoktan aldılar.


"Günaydın.. afiyet olsun" dedim ve yemek yemeye başladım buradan sonra yine denize girecektik.


Nefes'in kulağına eğilip "kahvaltı yaptıktan sonra seninle önemli bir şey konuşmam lazım" "tamam denize gireceğiz ya hani o zaman söyle şimdi keyfimizi bozmayalım annemler üzülmesin" ne diyeceğimi az çok idrak etmişti.



1 saat sonra

"Konuşabilir miyiz?" "Tabi gel geç oturalım şöyle" dedi şezlongları göstererek. Kahvaltımızı yapıp denize geldik şimdi de içimi dökebilirim aslında onun içini dökmesini istiyordum. Derin bir nefes aldım. "Seni seviyorum. ben seni seviyorum demekten bıkmayacağım, usanmayacağım ama ben senden karşılık bekliyorum be nefesim" bu söylediklerim onu şaşırmıştı bir kaç saniyenin ardından gülümsedi "bunu sana en yakın bir zamanda söyleyeceğim şimdi gel birlikte yüzelim. Olur mu" bana elini uzatıp ayağa kalktı bende elini tutup ayağa kalktım. "Peki, tamam" dedim ve denize koşmaya başladık denize daldık ve yüzdük bayağı bir sonra Nefes bana sarıldı "dün yaptığın şeyi bir daha yapsana" sırıttım. "Öpmemimi diyorsun" bir şey fısıldadı ama duymadım "ne dedin" "hayır dedim. beni sırtına almıştın ya"




(Nefes'in dediği şey ben onu sana yapacağım zaten merak etme)




"hhheee anladım tamam bacaklarını aç arkanı dön" dedim oda dediğimi yaptı bende dünki hareketi yaptım. "Çok iyi bunu bana senden önce kimse yapmamıştı" sırıttım. "Bir iki üçç" dedim ve onu denize attım denizden çıktı bana geri sarıldı ama bu sefer kucağıma geldi. Bacaklarını arkadan bağladı ellerini belime sardı bana sokuldu. Bir anda beni denizin içine doğru itti benim üzerime geldi beni denizin içinde kendi isteğiyle dudağımdan öptü ağzıma su kaçtı ama umurumda değildi nefes beni kendi isteğiyle öpüyordu hemde çok şiddetli bir şekilde bende ona karşılık vereceğim sırada Denizden dışarı çıktı bende çıktım bana yine daha deminki gibi sarıldı gözlerimin içine baktı



"Seni seviyorum"dedi.



Gözlerimi huzur içinde kapattım Allah'ım çok mutluyum. Nefes'in boynuna eğilip boynunu öptüm. Güldü. Güldüm. "Eğer bir gün senden bir çoçuğum olursa erkek kız farketmez Adını Deniz koyacağım" "evet. Eğer senden bir çocuğum olursa erkek kız farketmez adını Deniz koyacağım" dedi ve güldük.


"Seni seviyorum" dedim.
"Seni seviyorum" dedi.

Devam edecek...



Bölüm nasıldı?



Oy ve yorum atın canlarrrrrr



Bugünlük bu kadar üç bölüm birden attım haftaya bir daha atarım ama bir bölüm.



-494 kelime-

ÜVEY ABİM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin