( Sasami'nin ağzından )
Yeniden okulun revirin'de uyanmıştım . Bu sefer sadece Uraraka değil tüm kızlar başımdaydı.
___________________
Mina : bir an kaybedeceksin sandık .Uraraka : aynen öyle .
Saseki : 2 ay boyunca beni eğitmek zorunda kaldın . Sana zaman tanımadığım için özür dilerim .
Sasami : özür dilemene gerek yok , bu benim tercihimdi . Hem bana seslenmeseydin kazanamazdım . O kadar zarar görünce hayalimi unuttum . Senin sayende hatırladım .
_____________________
Kızlar Sasami'nin üstüne atladı ve sarıldılar .
Sonra 'da Sasami'yi eve götürdüler.
___________________
Sasami : Yuu iyimi ? Biliyormusunuz .Asui : bilmem (vırak)
Jirou : neden merak ediyorsun ki ?
Sasami : karşılaşmada biraz fazla abarttım gibi sanki .
Mina : Birazmı ? Kızım orada tam bi afettin . Seni tanımasam kötü bi kahraman olduğunu sanardım .
Sasami : Gerçektenmi ? Öyle biri asla olmak istemem .
Saseki : Ben seni tanıyorsam daha fazlasını yaparsın gibime gelmişti .
Sasami : Ama beni tanımıyorsun .
_____________________
Sasami'nin bu lafından sonra ortam biraz gerilmişti . ( ama ne yazıkki haklıydı )
Sasami'yi eve bıraktılar . Sonra 'da teker teker eve gittiler . Okulların bitmesine çok az kalmıştı sadece 1 hafta vardı . Yaz tatili geliyordu .
___________________
( o sıra Saseki'nin evinde )
____________________
Bu arada Saseki'nin annesinin adı Keiko babasının ismi 'de Makoto .
Annesinin özgünlüğü : acı çektirmek : yani gözlerinin içine baktığı bi kişiyi dokunmadan acılar içinde süründürebilir tabi sadece 3 dakika .
Babasının özgünlüğü : Zihin okumak .
___________________
Keiko : Saseki ?Saseki : E-e-efendim anne ?
Keiko : Kazandın mı ?
Saseki : E-evet .
Keiko : Peki ya Sasami kazandı mı ?
Saseki: evet kazandı .
Keiko : hangi seviye ile dövüşüp kazandın ?
Saseki: ş-şey , 1
Keiko: Sasami ?
Saseki : ( korkarak kısık bir sesle ) 3
Keiko : duyamadım ?
Saseki : 3
_________________
Keiko Saseki'ye özgünlüğü'nü kullanarak acı çektirmeye başlar "ben sana Sasami'yi geçeceksin dememişmiydim ? " der ve daha da yüklenmeye başlar .
Saseki acıyla yere yatar ve " s-sadece 2 a-ayda böyle bişey i-i-imkansız! "
Keiko : Daha çok çalışsaydın .
( Keiko Saseki'yi Sasami'nin çalıştırdığını bilmiyordu .)
O sırada babası içeri gelir .
_____________________
Makoto : Seni Sasami çalıştırdı değilmi ?Saseki : H-hayır!
Makoto : yalan söyleyeme aklından geçenleri okuyabiliyorum .
______________________
Makoto Saseki'yi yaka paça dışarı atar .
" Sen sözünü tutmadın artık bu evde işin yok ! "
____________________
Saseki gece'nin bi yarısı teyzesi'nin evine gider . Yani Sasami'nin yanına . Zili çalar ve Sasami kapıyı açar .
_____________________
Sasami : senin burda ne işin var ?Saseki ağlaya ağlaya cevap verir .
Saseki : Dediği şeyi yine yaptı . Attılar beni .
________________________
Sasami bu cümleyi duyduğu gibi dışarı fırlar .
"Sasamiiii nereyeeee "
Sasami cevap vermeden öfkeyle ailesi ile son kez yüzleşmeye gitmektedir .
Yarım saatlik yolu öfke ile neredeyse 10 dakkada bitirdi sanki kapıyı kıracaktı öyle tekmeler atıyordu ki . Keiko kapıyı açtı .
_____________________
Keiko : Sasami ? Küçük hanım siz buralara gelirmiydiniz ?Sasami : Ben ve küçük kardeşim yetmedi sıra Saseki'ye mi geldi ?
Keiko : hepiniz ne hakediyorsa onu buldu . Ailemize uygun değildiniz .
Sasami : asıl siz EBEVEYN OLMAYA UYGUN DEĞİLSİNİZ !! ANNELİĞİNİZİ DE BABALIĞINIZI DA SİKİYİM !!
Keiko : ne dedin sen !!!
___________________
Keiko Sasami'nin gözlerinin içine baktı ve tam acı çektirecekken Sasami annesini özgünlüğü ile kontrol etmeye başladı .
" Bir daha asla ne benim üzerimde nede kardeşimin üzerinde özgünlüğünü kullanırsan seni buna pişman ederim " dedi ve Keiko 'yu duvara fırlattı .
_________________
Keiko ne olduğunu şaşırdı zaten bundan korkuyordu . Sasami'yi evden atmasının sebebi de tam olarak buydu . Özgünlüğünü ilerletmesinden korkuyordu . Korktuğu da olmuştu . ( ama korkması ona bunları yaptırması gibi bir hakkı yoktu )
_________________
Sasami eve geldi .
_________________
Saseki : neredeydin ?Sasami : Yarım kalan bi meseleyi kapatmaya gittim .
Saseki : annemizle babamıza mı gittin ?
Sasami : seni son kez uyarıyorum onlar benim annem veya babam DEĞİL!!
Saseki : t-tamam
Sasami : artık burda kalıcaksın . O eve bidaha dönmek yok .
Saseki : cidden mi ? Orda ne konuştunuz ?
Sasami : bunun bi önemi yok zaten evden kovuldun kalacak yerin de yok . Burda kalırsan iyi edersin .
Saseki : a-ama
Sasami : Ne ? Sokakta kalmakmı istiyorsun . Tamam git .
Saseki : H-hayır .
Sasami : tamam o zaman yarın okul var biran önce uyuyalım .
Saseki : p-peki .
___________________
Sasami'nin onu böyle sahiplenmesi Saseki'ye değişik gelmişti bu yüzden hemen alışamamıştı .
_________________
Yıllar sonra kardeşler yeniden beraberdi .
______________________________
Bölüm sonu
____________
Umarım beğenmişsinizdir .
Oy verip yorum yaparsanız çok sevinirim .
____________________
Diğer bölümlerde görüşmek üzere
👋🏻💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasami'nin kahramanlık yolu
Fiksi RemajaSasami İnuzuka My Hero Acedemia'ya 2. dönem transfer olur . Okula geldiği ilk günden beri Bakugou ile aralarında bi savaş vardır . Fakat bu savaş ilerleyen zamanlarda büyük bir aşka yol açacaktır .