En Güçlüler

443 31 5
                                    

3. Sınıf başlayalı 2 veya 3 ay olmuştu şimdi en güçlüler elemesi yapılacaktı . 3. Sınıflardan her sınıftan 3 kişi seçilecek ve diğer sınıflarla yarışıcaklar .
( yarışmaların sadece 2 tanesi yazıcam sizi sıkmak istemiyorum .)
Sona 6 kişi kaldı

Kişiler
-sakura

-Sasami

-yuki

-misa

-Bakugou

-moro
______________________
Birbirlerine karşı dövüşecekler .

Sakura vs yuki

Sasami vs misa

Bakugou vs moro
___________________
Kazanan 3 kişi 3. Sınıfların en güçlüleri seçilecek ve bundan sonra birlikte görevlere gidecekler .
___________________
Bakugou vs moro
Çizgi dışı olan kaybedecek .

Bakugou patlama yaratarak Moro'nun üstüne uçtu . Ve Moro'ya  doğru büyük bi patlama yarattı. Moro daha da büyük patlama yaratarak karşılık verdi özgünlükleri aynıydı . Peki kim daha iyiydi .
___________________
Midoriya : Kacchan kazanabilir mi ? Moro daha iyi gibi .

Sasami : Bakugou'dan şüphe duyman büyük saygısızlık . Onun kazanacağına inanıyorum .

Mina : ona güveniyorsun .

Sasami : evet

Mina : ve hoşlanıyorsun .

Sasami : eve- NE  H-HAYIR .

Mina : inkar etme !

Sasami : karşılaşmayı izlermisin .
__________________
Bakugou : ÖZGÜNLÜKLERİMİZ AYNI OLSADA BENİM PATLAMALARIM DAHA TAŞAKLI SENİ SİKİP ATICAM !!!

Moro : sen öyle san.

Bakugou : GEBEERRRRR !!!!!
_________________
Bakugou hızlı bi şekilde Moro ya doğru uçuyordu . Moro da Bakugou'ya doğru uçuyordu aynı anda havada birbirlerine patlama yarattılar . Çok büyük bir kapışma vardı . Etraf alevler içindeydi . Herkes heyecanla maçı seyrediyordu . İkiside bitkin düşmüştü . İkiside son bir kere birbirlerine saldırdılar . ama Bakugou daha çok yıpranmıştı . Moro Bakugou ya büyük bir patlama yarattı Bakugou çizgi'ye doğru savruldu ama çizgi dışına çıkmadı ucundaydı . Çok yorulmuştu . Moro yendien saldırmaya çalıştı bu kesinlikle son vuruştu Bakugou'nun gözleri kapanmak üzereydi bitkinlikten bayılacaktı .
____________________
Sasami : BAKUGOUUUUU EZİP GEÇ ONUUUU SANA GÜVENİYORUMMMM .
_____________________
Bakugou Sasami'nin ona tezahürat yaptığını duyunca onun güvenini kırmak istemedi ve ayağa kalktı yapabildiği en büyük patlamayı yaptı . Moro çizgi dışına savruldu . Bakugou son yaptığı patlamayla kendi vücuduna da zararlar verdi .
Sasami karşılaşmanın bittiğini ve Bakugou'nun kazandığını görünce karşılaştırma alanına atladı Bakugou'ya doğru koştu ve ona sarıldı .
___________________
Sasami : KAZANDIINNNN .

Bakugou : güvenini boşa çıkaramazdım . Şimdi sende benim güvenimi boşa çıkarma ve kazan . YERLE BİR ET ONLARI !!

Sasami : şüphen olmasın .
_____________________
Sırada Sasami ve Misa vardı .
Karşılaştırma başladı .
Sasami Misa'ya doğru koştu ve saldırdı . Misa Sasami'den gelen darbeyi savurdu . Sasami bir kere daha vurmayı denedi . Misa Sasami'nin kolunu tuttu elini yüzüne götürdü ve elinden koca bir taş yarattı ve Sasami'ye geçirdi .
Sasami gelen darbe'nin ağırlığından dolayı yere düştü . Başı kanıyordu . Bi kaç saniyeliğine yerden kalamadı biraz gücünü topladıktan sonra kalkmayı başardı  . Misa tonlarca ağırlıkta taş yaratarak Sasami'ye bir kere daha geçirdi . Sasami yere düştü kalkmaya çalıştı bi kaç saniyeliğine de olsa kalkmayı başardı . Sonra görüşü bulanıklaştı . Dengede duramadı ve dizleri üstüne çöktü . Misa Sasami dizleri üzerinde oturuyorken çenesine sağlam bi tekme geçirdi . Sasami'nin ağzından kan geldi .
_______________________
Bakugou : SASAMİ MALMISIN SEN . BU KADAR GÜÇSÜZ BİR BECERİKSİZ OLDUĞUNU BİLMİYORDUM .
________________________
Sasami Bakugou'nun Sözlerine çok sinirlendi resmen alev soluyordu . Ayağa kalktı " ASIL GÜÇSÜZ VE BECERİKSİZ SENSİN . ANCA SÜVARİ SAVAŞINDA BİRİNCİ OLABİLDİN ."
ve Bakugou'ya olan hıncını Misa dan çıkardı .
Misa'nın yarattığı tonlarca ağırlıktaki iki taşı zihni ile havaya kaldırdı ve Misa 'yı tost gibi aralarına sıkıştırdı .
"GEBERRRRRRR"
_____________________
Mina : geber mi ?

Jirou: bu kız gittikçe Bakugou'ya benziyor .

Saseki : bu durum beni korkutuyor . Bide biz bunları ayarlamaya çalışıyoruz .

Yaoyorozu : biz çalışıyoruz sen bozuyorsun .
_______________________
Misa'nın bu darbe altında kaburgaları kırıldı ve akciğerlerine kemiklerinden biri isabet ettiği için iç kanamaya yol açtı . Misa'yı hemen hastahaneye kaldırdılar . Sasami de yaralarından dolayı revire gitti
_____________________
Bakugou : ( fısıldayarak ) işte benim Sasami'm

Kaminari : BENİM DERKEN ?

Bakugou : ÖYLE BİŞEY DEMEDİM KAPA O GÖTTEN ÇENENİ .
________________________
Karşılaşmayı Sasami kazandı . Sonuncu karşılaşma Sakura ve yuki'ydi .
Bu karşılaşmayı da yuki kazandı .
_____________________
Üçüncü sınıfların en güçlüleri .
Bakugou , Sasami ve Yuki seçildi .
_____________________
Mina : 2 erkek bir kız . Bakugou ve Yuki'nin arasında kız kavgası olumu acaba ?

Yaoyorozu : çok film izliyorsun sen .
_______________________
İlk görevleri küçük bir kızla ilgilenmek oldu ama Sasami buna karşı geldi .

Sasami : Biliyorum daha ilk görevimiz . Yanlış anlaşılma olmasın ama ben bu görevi daha sonra yapalım derim .

Aizawa: aklında ne var senin ?

Sasami : Kahramanlar eşliğinde Shigaraki'yi yakalamak .

Aizawa: saçmalama !

Sasami : onu yakalamak için illahaki içimizden birinin ölmesi mi gerekiyor . O bizden vaz geçmedi eminimki yakınlarda biryerlerde beni yakalamak için ve All Might'i öldürmek için planlar kuruyordur . Artık onu yakalamanın zamanı geldi ve geçiyor . Aklınızı başınıza alın . O azılı bir suçlu biraz önce kötü kahramanlar hapisanesine atılması gerekiyor .

Aizawa: SANA OLMAZ DED-

Okul müdürü : Sasami haklı . Karar verildi ilk görevinin Shigaraki'yi yakalamak . 1 hafta sonra yola çıkıyorsunuz planı kahramanlar yapar . Ama Shigaraki'yi yakalarken sizde yanlarında olacaksınız .

___________
Bölüm sonu
_________________
Umarım beğenmişsinizdir oy verip yorum yaparsanız çok sevinirim
💕👋🏻🙆🏻‍♀️

Sasami'nin kahramanlık yolu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin