Balo

557 33 24
                                    

Herkes balo salonunda toplandı Erkekler kızlardan gözlerini alamadı çok güzellerdi üstlerindeki elbiseler ile herkesin dikkatini çekiyorlardı .
________________
Yarım saat sonra erkekler kızları dansa kaldırdı bi tek Bakugou Sasami'yi kaldırmamıştı ikisi bi köşede oturuyordu .
Bi süre sonra .
________________
Sasami : benimle dans edermisin?

Bakugou : ben mi ?

Sasami : bana diyosunda asıl sen gerizekalısın . Senin kaldıracağın yok hadi gel .
________________
Sasami Bakugou'nun elinden tuttu ve piste kaldırdı .

Bakugou : ben dans etmeyi bilmiyorum .

Sasami : ama ben biliyorum kendini bana bırak .
_________________
Sasami Bakugou'yu yönlendiriyordu .
"Hazırmısın ? "

"Neye ?"
_______________
Sasami birden Bakugou'nun kollarından destek alarak omuzlarına tutundu
________________
Mina : heyyy bakın .

Herkes Sasami ve Bakugou'ya bakıyordu .
__________________
Bakugou'nun beline bacaklarını doladı Bakugou düşmemesi için hemen Sasami'yi kavradı. Sasami arkaya doğru eğildi ve saçlarını savurdu sonra Bakugou'nun kucağından indi Bakugou'nun onu havaya kaldırmasını istedi . Bakugou ne yapacağını bilemedi ve Sasami'yi havaya kaldırdı .
"Şimdi tut beni "
Sasami Bakugou'nun kollarından kurtuldu ve kendini yere saldı Bakugou son anda Sasami'yi tuttu ve döndürdü . Ardından Sasami doğruldu Bakugou'nun boynuna kollarını sardı bi bacağını Bakugou'nun beline attı . Bakugou Sasami'yi belinden tuttu
Ve Sasami arkaya doğru eğildi daha sonra normal bi şekilde dans etmeye devam ettiler .
__________________
Mina alkışlamaya başladı Mina'nın alkış sesi duyulunca salondaki herkes alkışlamaya başladı .
________________
Uraraka : gerçekten çok yakışıyorlar keşke sevgili olsalar değilmi Deku .

Midoriya : aynen ama aynı zamanda çok kavga ediyorlar .
________________
Herkes dans etmeye devam ediyordu . Balo çok güzel geçiyordu .
________________
Sasami : Bakugou , Uraraka ile Midoriya'ya yaklaşabilirmiyiz bişey söylemem lazım .

Bakugou : tamam

Sasami pistte gözleriyle Uraraka'yı arıyordu
Ve buldu ama çok şaşırdı .
________________
Sasami : kızlarrr şuraya bakın .

Hepsi birden Uraraka ve Midoriya'ya döndü . Herkes çok şaşırdı ve bi o kadar da sevindi çünkü gördükleri manzara çok tatlıydı .

Uraraka ve Midoriya öpüşüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uraraka ve Midoriya öpüşüyordu .
________________
Sasami : bence bozmayalım diğer tarafa doğru gidelim .
_________________
Neredeyse 5 dakika sonra herkes yerlerine geçti . Balo başlayalı 1 saati geçmişti herkes çok eğleniyordu . Taki o dakkaya kadar .
________________
Balo salonuna saldırı açmışlardı . Saniyeler içinde herkes savaşmaya başladı bu seferki çok kötüydü shigaraki daha büyük yaratıklar bulmuştu ve daha güçlü .
Herkes bahçeye çıktı ama bahçe de de durum aynıydı öğretmenler duruma müdahale etti öğrencileri korumaya çalışıyordu .
________________
Aizawa : güvenli yere gidin herkes arka bahçeye yönelsin hadi !!
__________________
Öğrenciler Aizawa'nın dediğini yaptılar arka bahçeye gittiler ama shigaraki önceden tahmin etmiş olmalı . Shigaraki birden öğrencilerin önünde belirdi .
________________
Midoriya : asla All Might'i öldüremeyeceksin planından vaz geç .

Sasami'nin kahramanlık yolu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin